2005-10-20, 15:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Mitt ink gick åt pipsvängen!
Såg schyrre ut först, men hävde i NaOH som jag skrev och stängde igen. Öppnade lite senare och såg gasutveckling, skakade och då satta helvetet igång. Pyste ut vätgas, kändes som behållaren började smälta med! Fick lite panik, sölade lite här bl.a på datorstolen, men även golvet o.sv. Fick löst det mesta med ansiktsvatten iaf, tur det. Men FYFAN, fick hälla ut skiten och nu orkar jag inte göra om det. Skit fan, det som skulle bli så bra.

FOTOFOTOFOTOFOTO FOTO!
Citera
2005-10-20, 16:11
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHIO
FOTOFOTOFOTOFOTO FOTO!

På vad? :S
Citera
2005-10-20, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
På vad? :S

hade velat se ditt kaos.

vad skulle NaOH ha för effekt?
Citera
2005-10-20, 16:26
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
hade velat se ditt kaos.

vad skulle NaOH ha för effekt?

Städat, kan väll fotografera en fläck på stolen typ. Orka?
NaOH är ju frätande som fan, det skulle kunna gå ganska hårt på ytan färgen satt på!
Citera
2005-10-25, 12:05
Bannlyst
Korken smälte

När jag rotade i garderoben så hittade jag en gammal flaska med chromeink från HL. Jag fyllde på en helt oanvänd Reflex Dressing, märkte inga konstigheter men ett dygn senare så hade hela korken smält!

någon som har stött på nåt liknande?
Citera
2005-10-25, 15:21
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
När jag rotade i garderoben så hittade jag en gammal flaska med chromeink från HL. Jag fyllde på en helt oanvänd Reflex Dressing, märkte inga konstigheter men ett dygn senare så hade hela korken smält!

någon som har stött på nåt liknande?

ja de har hänt mig oxå. fyllde på silver ink o en skokräm o den torka så man inte kunde använda den.. nån som vet hur man kan fixa så de inte cpar? eller någon bra skokräm som inte stelnar?
Citera
2005-10-25, 22:17
Medlem
albostyles avatar
En Woly fylld med Dinferno bör funka utan att stelna.
Citera
2005-10-25, 22:30
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Analdynga:
Om udden torkade är det väll bara att blöta den i lösningsmedel, brukar funka fint! Om Udden smälte däremot, då vet i fan:

Ohio, förvara alltid Ink i bra flaskor därför! Gamla oliv-olja flaskor är mäktiga som fan. Ser snygga ut, lätta att hälla ur och så länge du inte har glas-ets i dem håller de! Bra som fan!
Citera
2005-10-26, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av albostyle
En Woly fylld med Dinferno bör funka utan att stelna.

Fast Dinferno finns väl inte i silver?
Citera
2005-10-26, 17:10
Medlem
grimms avatar
Exakt samma skit hände mig, till råga på allt blev udden hård som kuk och det gick knappast att pumpa ut mer färg ur den. Hade en reflex-marker. Vad göra? Blir det samma sak på en PM, tro?
Citera
2005-10-27, 08:39
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Fast Dinferno finns väl inte i silver?

Ne, men då får man väll skippa kråmen om man inte vill ha sönder sina pennor.
Citera
2005-10-28, 16:29
Medlem
abo142s avatar
tvättare?

d e mkt lättare oc köpa en blomspruta (tryckdriven) för tp 50 kr funkar hur bra som helst o man kan ändra strålar så man fär feta lays när man bombar på stora ytor etc..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in