Mitt ink gick åt pipsvängen!
Såg schyrre ut först, men hävde i NaOH som jag skrev och stängde igen. Öppnade lite senare och såg gasutveckling, skakade och då satta helvetet igång. Pyste ut vätgas, kändes som behållaren började smälta med! Fick lite panik, sölade lite här bl.a på datorstolen, men även golvet o.sv. Fick löst det mesta med ansiktsvatten iaf, tur det. Men FYFAN, fick hälla ut skiten och nu orkar jag inte göra om det. Skit fan, det som skulle bli så bra.
När jag rotade i garderoben så hittade jag en gammal flaska med chromeink från HL. Jag fyllde på en helt oanvänd Reflex Dressing, märkte inga konstigheter men ett dygn senare så hade hela korken smält!
När jag rotade i garderoben så hittade jag en gammal flaska med chromeink från HL. Jag fyllde på en helt oanvänd Reflex Dressing, märkte inga konstigheter men ett dygn senare så hade hela korken smält!
någon som har stött på nåt liknande?
ja de har hänt mig oxå. fyllde på silver ink o en skokräm o den torka så man inte kunde använda den.. nån som vet hur man kan fixa så de inte cpar? eller någon bra skokräm som inte stelnar?
Analdynga:
Om udden torkade är det väll bara att blöta den i lösningsmedel, brukar funka fint! Om Udden smälte däremot, då vet i fan:
Ohio, förvara alltid Ink i bra flaskor därför! Gamla oliv-olja flaskor är mäktiga som fan. Ser snygga ut, lätta att hälla ur och så länge du inte har glas-ets i dem håller de! Bra som fan!
Exakt samma skit hände mig, till råga på allt blev udden hård som kuk och det gick knappast att pumpa ut mer färg ur den. Hade en reflex-marker. Vad göra? Blir det samma sak på en PM, tro?
d e mkt lättare oc köpa en blomspruta (tryckdriven) för tp 50 kr funkar hur bra som helst o man kan ändra strålar så man fär feta lays när man bombar på stora ytor etc..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!