2007-07-08, 18:19
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
JAAAA! Jäveln gick upp! (Alltså min OTR Hard To Buff Mini.) Den gick upp när jag tog en syl och använde den som en konservöppnare, dvs jag tryckte in den under kanten där pennan sitter fast och sedan så bände jag lite runt hela pennan, sen var det bara att vrida och skiten gick upp hur lätt som helst..

//MVH Svarifaxx
Citera
2007-07-08, 18:22
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Föresten ni vet inte var man kan få tag i en såndär 6mm postermarker sak med vit orginal färg? Hur är orginal färgen? Är den permanent? Och rekommenderar ni Mr.White som vit färg?, eller vad rekommenderar ni?
Citera
2007-07-08, 18:45
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Föresten ni vet inte var man kan få tag i en såndär 6mm postermarker sak med vit orginal färg? Hur är orginal färgen? Är den permanent? Och rekommenderar ni Mr.White som vit färg?, eller vad rekommenderar ni?
De finns ju antingen på highlights eller i vanliga kontorsaffärer som typ wettergrens.. dock är de jävligt dyra där.. så om du orkar köpa via highlights.. så sparar du nog iaf 40:- (dem ligger på runt 50-70kr??)

Nja färgerna är väl sådär.. Bättre om man slänger ut inket direkt..

Aldrig testat Mr.White. Inte mkt vit färg alls nästan.. Så jag har inget att rekommendera..
Citera
2007-07-08, 19:08
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
De finns ju antingen på highlights eller i vanliga kontorsaffärer som typ wettergrens.. dock är de jävligt dyra där.. så om du orkar köpa via highlights.. så sparar du nog iaf 40:- (dem ligger på runt 50-70kr??)

Nja färgerna är väl sådär.. Bättre om man slänger ut inket direkt..

Aldrig testat Mr.White. Inte mkt vit färg alls nästan.. Så jag har inget att rekommendera..
Nej färgen funkar ju absolut för att vara FÄRG och inte INK.
Citera
2007-07-08, 20:12
Bannlyst
Är det för det mesta numera kommer på flaska som den yngre generationen helt missat det där med varmvatten?
Citera
2007-07-08, 20:39
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
Nej färgen funkar ju absolut för att vara FÄRG och inte INK.
jaja du fattar ju ändå!
Citera
2007-07-08, 22:11
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Inhandlade mig en såndär postermarker idag och jag tycker att det var ypperlig kvalitet.

För övrigt så skulle jag vilja få upp diskussionen ang tjock krämig färg i ketchupflaskor som någon snackade om förut.
Kan ingen berätta lite mer om detta? Eller visa nån bild osv.

Kan också berätta att jag nyss kom hem från en liten bombingrunda och jag tyckte inte min OTR Hard To Buff presterade så bra idag, lös igenom och täckte inte bra alls. (Körde med Grog då, antar att det var inkets fel. Jävla skit ink det där Grog) "Och det ska vara det mest buffsäkra inket på marknaden?" Öhh?
Citera
2007-07-08, 22:21
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Inhandlade mig en såndär postermarker idag och jag tycker att det var ypperlig kvalitet.

För övrigt så skulle jag vilja få upp diskussionen ang tjock krämig färg i ketchupflaskor som någon snackade om förut.
Kan ingen berätta lite mer om detta? Eller visa nån bild osv.

Kan också berätta att jag nyss kom hem från en liten bombingrunda och jag tyckte inte min OTR Hard To Buff presterade så bra idag, lös igenom och täckte inte bra alls. (Körde med Grog då, antar att det var inkets fel. Jävla skit ink det där Grog) "Och det ska vara det mest buffsäkra inket på marknaden?" Öhh?

Inken jag fyller på med i marken blir alltid konstiga efter att jag har använt original inket på en OTR marker.. iaf för mig..OTR inket känns.. tjockare på något sätt..Eller tänker jag på fel märke?
Citera
2007-07-08, 22:48
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Bör jag på något sätt typ rengöra udden och pennkroppen innan jag byter ink då eller? Vad bör jag göra om jag ska ha i rött NeroDiInferno i min OTR Hard To Buff Mini?

//MVH Svarifaxx
Citera
2007-07-08, 22:51
Medlem
Sputts avatar
Citat:
Bör jag på något sätt typ rengöra udden och pennkroppen innan jag byter ink då eller? Vad bör jag göra om jag ska ha i rött NeroDiInferno i min OTR Hard To Buff Mini?

//MVH Svarifaxx
köp en ny udd bara och gör rent hela markern från ink så ska det inte vara några problem.
Citera
2007-07-08, 23:01
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sputt
köp en ny udd bara och gör rent hela markern från ink så ska det inte vara några problem.

Kunde inte fått ett bättre svar, tackar ödmjukast..
Citera
2007-07-12, 18:52
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Beställde hem en Montana Psycho Black samt en flaska med highlights nya montana ink, och fick hem sakerna idag. Var ute och testade grunkorna nyss och tyckte att färger var "Riktigt jävla svart" Det lös inte igenom något. Och mycket härligt rinn fick jag dessutom till. Sen kom det nån gammal gubbe och sa till mig å dra åt hellvete, så då stack jag hem istället :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in