2021-08-09, 14:04
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Någon i tråden sprider rykten att han va ett svin där och "ryckt av hela håret på en tjej". Uppenbarligen smutskastning.

Tycker som ovan att det verkar som om han har spelat på hennes känslor. Att han åkte tillbaka till LA för att få ligga och rebounda efter sin fru. Hon har haft kontakt med en jurist för att kunna göra en överenskommelse om pengar för att inte outa honom som våldtäktsman och postar inlägg med #metoomovement och #blacklivesmatter.

Ja, personer som Joel Kinnaman behöver ju verkligen flyga runt över hela USA för att få pöka. Han behöver väl bara lägga sig på rygg hemma och öppna dörren.
Citera
2021-08-09, 14:11
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Det vore givet att tro på Joel Bitar, men, och det är inget liten men, han är en bajare….
Exakt, det talar för att han är oskyldig. Forza Joel.
Nu kläms tumsskruvarna åt på hemmaplan också för den labila kvinnan i dramat. Helt rätt drag. Hon och hennes kriminella bror har dessutom begått olaga hot och utpressning, vore intressant med en rättsprocess i USA också.
Jag har aldrig hört några rykten om att Joel skulle vara någon skitstövel, tvärtom. Mkt, jordnära och omtyckt av sina arbetskamrater, aldrig svinat mer än någon annan på krogen.
Gabriella därimot har väl desto fler skelett i bagaget.
Citera
2021-08-09, 14:17
Medlem
Queenofqueenss avatar
Varför i hela fridens skull ska Joel våldta en halvful tjej för? (i sin egna fantasi bubbla tror hon att hon är en top model som naomi campbell eller något?) Hon är ju skelögd så det visslar om det..

Sen att Joel är pk-tönt som hatar Trump och så det är bara töntigt osv men att han ska målas ut som en våldtäktsman är fel. Totalt fel.
Citera
2021-08-09, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Samtyckeslagen är något du verkar ha missat den senaste tiden va?

Vänd dig till dom som skapat den och gnäll inte till mig.

Nu ska man väl inte vara sån, men om det påstådda brottet ägt rum i ”The U, S and A”, så lär det väl vara deras lagstiftning som gäller och därmed kanske inte samtyckeslagen är relevant i sammanhanget?
Citera
2021-08-09, 14:47
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachoLasseMan
Nu ska man väl inte vara sån, men om det påstådda brottet ägt rum i ”The U, S and A”, så lär det väl vara deras lagstiftning som gäller och därmed kanske inte samtyckeslagen är relevant i sammanhanget?
Ja själva det uppdiktade sexbrottet påstås ha skett i USA, men senare hot och trakasserier som nu kvinnan polisanmälts för i Sverige, kan ha skett i Sverige.
Citera
2021-08-09, 14:51
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxkaviar
Instämmer. Oroväckande många som tar Kinnamans rygg utan att vara säkra på att han är oskyldig. Som sagt jag är inte säker på att han är oskyldig. Hans rykte kanske talar för sig.

Tycker att det är konstigt att förutsätta att någon av dem talar sanning innan det har utretts. Kvinnor kan ljuga om våldtäkt och män kan begå våldtäkt. Det är omöjligt att veta vad som skett.
Vad jag pekade på i mitt inlägg är att det är korkat att tro att någon är utsatt för ett brott enbart för att hon påstår det.
Citera
2021-08-09, 14:54
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Vad exakt är det han ska ha gjort?

Kollat runt på tjejens insta och det är tydligt att Joel ångrar nånting, "jag är så arg på mig själv", men det är oklart varför. Tjejen verkar helknäpp, bara att hon la upp den där inbetalningen som nåt slags bevis för nånting är skumt. 2250 spänn, liksom....

"he saw I was sad when he f*ck*d me twice"

kan t ex vara tröstknull lika gärna.

Och det hände 2018, varför dra upp det nu?
Citera
2021-08-09, 15:06
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf

Kollat runt på tjejens insta och det är tydligt att Joel ångrar nånting, "jag är så arg på mig själv", men det är oklart varför. Tjejen verkar helknäpp, bara att hon la upp den där inbetalningen som nåt slags bevis för nånting är skumt. 2250 spänn, liksom....

Klart han ångrar någonting, att han bjöd hem henne och stoppade in den. Han anade nog tidigt att det rörde sig om en bipolär toka och kunde inte somna med henne irrandes runt ibland hans tillhörigheter. Han skulle upp och jobba tidigt och behövde få ut fanskapet. Klart han ångrar att han tog kontakt med henne från allra första början.
Citera
2021-08-09, 15:07
Medlem
Kallamakaronens avatar
Tjejen är uppenbarligen psykopat.
Ful är hon också.
Och att hon taggar hans nya tjej i inläggen på insta gör henne bara mer äcklig.
Hon har INGET att vinna med detta - dock allt att förlora.
Citera
2021-08-09, 15:21
Avstängd
Citat:

Det kan ju vara att hon blev ledsen efteråt att han bara använde henne som sitt runkpapper när hon trodde han skulle bli ihop med henne? Det framgår ju inte vad han är ledsen över, och då ska han trösta henne och säga att han är ledsen att det slutade med att hon blev sårad för att han inte ville ha henne.

Inspelningen är ju tagen helt ur sitt sammanhang. Om hon spelar in samtalet och han verkligen gjort detta, varför säger hon då inte i samtalet "du märkte att jag inte ville ha sex men du tvingade mig" eller något? Jo, för att det garanterat handlar om något helt annat, dvs att hon trodde dom var på g men han att han inte ville något mer och därmed sårade henne. Den här kvinnan verkar ju sjuk i huvudet.
Citera
2021-08-09, 15:29
Medlem
Kebabfarfars avatar
Tydligen så har dom ju träffats flera gånger och haft sex. Om han nu våldtagit henne skulle hon väl knappast träffa honom igen.

Dom har setts och knullat några gånger. Han tröttnar, inser väl att det är ett jäkla psykfall. Slutar svara när hon skriver och vill ses. Hon blir kränkt och hjärtekrossad.
Förmodligen det han har bett om ursäkt för i de inspelade samtalen, att han varit ett rövhål och bara ignorerat henne.

Har själv varit med om såna här typer av tjejer när jag var yngre och var ett rövhål. Man låg några gånger sen hittade man nån annan snyggare och slutade höra av sig till den andra. Och när dom inser att dom blivit dissad och utbytt så börjar dom sprida massa falska rykten om en.

Man får ju hoppas att dessa sms/konversationer är photoshopade så hon åker dit så det sjunger om det!
Citera
2021-08-09, 15:31
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:

Det började väl med att JK gick ut med att han begärt besöksförbud.

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Klart han ångrar någonting, att han bjöd hem henne och stoppade in den. Han anade nog tidigt att det rörde sig om en bipolär toka och kunde inte somna med henne irrandes runt ibland hans tillhörigheter. Han skulle upp och jobba tidigt och behövde få ut fanskapet. Klart han ångrar att han tog kontakt med henne från allra första början.

Det låter som att hon trodde deras sexuella relation kunde leda till något seriöst men han såg henne som ett ligg i mängden. Hon känner sig utnyttjad och i hennes värld får hon det till övergrepp. Han ber om ursäkt för att hon fått falska förhoppningar.

Det fetade talar för detta.

Citat:
JK: "Jag var omogen och osäker. Och självisk."

GM: "Jag tycker det är PINSAMT att jag ska behöva berätta en sån här historia. Jag skiter i om inte du tycker det är övergrepp. Min mamma tycker det, min bror tycker det. Hela våran familj, Joel!"

JK: "Låt mig få be om ursäkt nu."

GM: "NÄ för du har inte gjort det tidigare, Joel."

*KLIPP* JK: "...över hur jag betedde mig efter."

GM: "NÄ du skulle skämts där och då när du ser att jag blir ledsen. Jag pratade inte ens med dig. Du SÅG att jag blev ledsen."

JK: "Jag insåg inte hur djupt det här sårade dig."

GM: "Du SÅG ju att jag var ledsen."

JK: "Jag är SÅ arg på mig själv för det här. SÅ arg på mig själv. Och jag är SÅ ledsen över att ha skapat så mycket sorg och ilska hos dig."

GM: "Jag känner mig så jävla äcklig."

JK: "Förlåt!"
Senast redigerad av Jarvsofaks 2021-08-09 kl. 15:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in