2012-08-16, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HowlinWolf
Kan du utveckla det, xallo? Låter ju inte så sannolikt att han ville ha en unge nu när hans karriär börjar ta fart i Staterna.

Heter det inte blanka skott för övrigt....

eh, blanka skott betyder väl att de inte exploderar, dvs att försöka göra någon på smällen genom att köra med blanka skott skulle vara synnerligen ineffektivt.

att köra med blanka vapen ska kanske tolkas som att köra utan kondom. det däremot är ett betydligt mer effektivt sätt att göra en kvinna med barn.
Citera
2012-11-20, 22:14
Medlem
Är det någon som vet var Kinnaman bor i USA? Är själv bosatt här, vore riktigt kul att veta!
Citera
2012-11-20, 22:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatubarn1
Är det någon som vet var Kinnaman bor i USA? Är själv bosatt här, vore riktigt kul att veta!
LA.
Citera
2012-11-21, 18:46
Medlem
Går det att lista ut mer exakt var i LA han bor? Såg att man hade gjort det i Skarsgårdtråden.
Citera
2012-11-22, 12:45
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
eh, blanka skott betyder väl att de inte exploderar, dvs att försöka göra någon på smällen genom att köra med blanka skott skulle vara synnerligen ineffektivt.

att köra med blanka vapen ska kanske tolkas som att köra utan kondom. det däremot är ett betydligt mer effektivt sätt att göra en kvinna med barn.

Varken blanka vapen eller blanka skott. LÖSA skott.
Thank you and goodnight!
Citera
2013-03-04, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NotEnoughCowBell
Är det här Joels twitterkonto månntro? http://twitter.com/?lang=en&logged_out=1#!/SecretJoel

Om det är han så känns det ju lite töntigt att han skickat tweets till Miley Cyrus och frågar random personer om hur han kan få lika många followers

Den bästa måste ändå vara:

"@charliesheen Are you still doing the #Winning ? I'm still doin the #Killing "

Snubben verkar i alla fall ha humor
2 år försenad men nu står det såhär på kontot "I am NOT Joel Kinnaman .. So unfollow me!"

Men iallafall kollade upp honon på birthday och han är registrerad hos sina föräldrar. Bor han där när han är i Sverige då eller?
Citera
2013-06-04, 18:41
Medlem
prille1s avatar
Är det någon här som vet ifall Joel Kinnaman har en bror? Jag har försökt söka och det står att han har syskon/halvsyskon men har inte hittat mer än så.

Jag stötte nämligen på en full kille och jävligt odräglig kille på peace and love förra året som utgav sig för att vara hans brorsa.. han var väldig lik, men det skumma var att hans polare började hojta på honom och sa "kinnaman" till honom.

Är bara nyfiken och vill se om det verkligen är honom, är det någon som har en bild eller sådär eller kan bekräfta om han har en bror? Killen var i 18-20 års åldern, skulle gissa född runt 1990-1993.
Citera
2013-06-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prille1
Är det någon här som vet ifall Joel Kinnaman har en bror? Jag har försökt söka och det står att han har syskon/halvsyskon men har inte hittat mer än så.

Jag stötte nämligen på en full kille och jävligt odräglig kille på peace and love förra året som utgav sig för att vara hans brorsa.. han var väldig lik, men det skumma var att hans polare började hojta på honom och sa "kinnaman" till honom.

Är bara nyfiken och vill se om det verkligen är honom, är det någon som har en bild eller sådär eller kan bekräfta om han har en bror? Killen var i 18-20 års åldern, skulle gissa född runt 1990-1993.

var det den här killen som gjorde bort sig?

http://elinerikssonn.files.wordpress...-001.jpg?w=560
Citera
2013-06-04, 21:31
Medlem
prille1s avatar
Citat:
var det den här killen som gjorde bort sig?

http://elinerikssonn.files.wordpress...-001.jpg?w=560

JAA!

Är det hans brorsa alltså? Vet du vad han heter i förnamn???

Den där bilden ser ju ut att vara tagen på Peace and love.. man ser ju staketet i bakgrunden, och länken säger 2012, så det måste ha varit då

Han kom fram till oss och började snacka om hans brorsa osv, han var så packad att han inte kunde stå upp.. han rullade bokstavligt talat runt i leran och var allmänt dräggig.. han sa till mig "kolla när jag raggar upp de här tjejerna", så lutade han sig över min tjej kompis och hade ansiktet 1 dm ifrån hennes ansikte, hon såg så obekväm ut att jag var tvungen och köra bort honom..

Lagom odräglig kille
Citera
2013-06-04, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prille1
JAA!

Är det hans brorsa alltså? Vet du vad han heter i förnamn???

Den där bilden ser ju ut att vara tagen på Peace and love.. man ser ju staketet i bakgrunden, och länken säger 2012, så det måste ha varit då

Han kom fram till oss och började snacka om hans brorsa osv, han var så packad att han inte kunde stå upp.. han rullade bokstavligt talat runt i leran och var allmänt dräggig.. han sa till mig "kolla när jag raggar upp de här tjejerna", så lutade han sig över min tjej kompis och hade ansiktet 1 dm ifrån hennes ansikte, hon såg så obekväm ut att jag var tvungen och köra bort honom..

Lagom odräglig kille

jag tror att han heter lancelot.
hans pappa är ju amerikan så det är väl han som har valt det skulle jag tro.
Citera
2013-06-04, 21:40
Medlem
prille1s avatar
Citat:
jag tror att han heter lancelot.
hans pappa är ju amerikan så det är väl han som har valt det skulle jag tro.

haha fan vad kul! vart hittade du bilden?
Citera
2013-07-01, 22:44
Medlem
hencews avatar
Hejsan, gammal tråd säkert.
Men jag undrar om det är någon som sitter med en mejladress till Joel, eller hur man kan ta reda på det.

Mvh Henric
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in