2010-01-23, 01:34
Medlem
Flickvän

Citat:
Ursprungligen postat av Ponyboynation
Joel har varit "tillsammans" med Per Morbergs dotter, hon som bor i L.A, under tiden. Hur seriöst deras förhållande är vet jag inte men det är anledningen till att han inte är skitglad över att få sina snedsteg uppmärksammade.

Det verkar som om de träffas fortfarande.Det kan inte vara slumpen som gör att båda två är på Karibien samtidigt.

Enligt dotter Mobergs status på faceb. anlände hon här i veckan....
Citera
2010-01-23, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superwed
Det verkar som om de träffas fortfarande.Det kan inte vara slumpen som gör att båda två är på Karibien samtidigt.

"här"? Är du också i Karabien?

Sannolikt är dom tillsammans fortfarande, eftersom han skulle dit med sin tjej.
Citera
2010-01-23, 02:37
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piss-nisse
Men seriöst, du måste skämta.
Berätta mer!!! Detta måste bringas ut i ljuset!

F.ö så kan jag berätta att allt som står i tidningarna är inte sant, vilket verkar vara en nyhet för många.
Också att skapa en bild av honom pga JT's blogg är ju bara idiotiskt
.

Neeeeeej !
Citera
2010-01-23, 02:40
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stridstuppen
Indeed. Vi har ett rättsystem som bygger på några enkla etiska värden (som t.ex. att granska källor och indicier). Dom värderingar ska, i enlighet med gängse sociologisk lära, representera samhällets allmänna kriterier och normer på vad som är rättvisa (lagar måste ju vara i enlighet med samhällsnormer enligt vetenskapen annars fungerar de ej). Så samma syn på vad som är rättvist enligt lagen omfattar även synen på vad som är rättvisa i samhället i allmänhet. Om vi poängterar att de anklagelser du väljer att lyssna på skulle handla om något som kunde komma till domstol så är ditt case så svagt att man skulle kasta ut det som havandes helt undermåligt underlag. Men fortsätt att anklaga honom ni, strunta helt i modern, västerländsk syn på rättvisa - att bränna häxor som den försmådda pekar ut ses ju inte med så blida ögon längre, så nån ersättning behöver ni väl.

Men för helvete människa. Detta är FBs skvallerforum.
Ett tips är att ta saker som skrivs här med en liiiten nypa salt.

(Ta gärna och läsa lite i de andra trådarna om andra kändisar för att skaffa lite perspektiv. )
Citera
2010-01-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fafi
"här"? Är du också i Karabien?

Sannolikt är dom tillsammans fortfarande, eftersom han skulle dit med sin tjej.

Karibien I wish.........läs häriveckan aka häromdagen.
Citera
2010-01-25, 13:38
Medlem
Han borde väl vara tillbaka nu, eller ska han inte närvara på guldbaggegalan ikv? Han är väl nominerad t.om?
Citera
2010-01-26, 01:11
Medlem
Jag har ett svagt minne av att jag har sett honom i tv-serien c/o Segemyhr där han spelar Antons rika stureplans vän Ivan.

Jag tror också att jag har sett honom i någon hyfsat ny Beckfilm där han spelade en uteliggare som i slutändan visar sig ha sett hela "mordet".
Citera
2010-01-26, 01:23
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kioskmongot
Jag har ett svagt minne av att jag har sett honom i tv-serien c/o Segemyhr där han spelar Antons rika stureplans vän Ivan.

Jag tror också att jag har sett honom i någon hyfsat ny Beckfilm där han spelade en uteliggare som i slutändan visar sig ha sett hela "mordet".
Du tänker på den här killen, Ivan Mathias Petersson (längst till vänster), har faktiskt nämnts tidigare i tråden.
Citera
2010-01-26, 14:25
Medlem
Frank Wagner är blåsarbög.
Citera
2010-01-26, 15:47
Medlem
Bugslife.s avatar
Intervju med Joel Kinnaman ang Johan Falk filmerna

http://www.youtube.com/watch?v=pTKlBwnVhCk

"liksom" "liksom" "liksom"
Citera
2010-01-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superwed

Nej dom är tydligen lika "tillsammans" fortfarande. Hon har en "Timglas" incident på sitt samvete hon också.
Citera
2010-01-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bugslife.
Intervju med Joel Kinnaman ang Johan Falk filmerna

http://www.youtube.com/watch?v=pTKlBwnVhCk

"liksom" "liksom" "liksom"

vem vare han snacka om att han fick träffa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in