2009-12-17, 22:40
Medlem
Eller VM i paralympics.
Citera
2009-12-25, 13:51
Medlem
Hur ser det ut -10? Några roliga events på gång? Har själv dålig koll nuförtiden
Citera
2009-12-25, 18:11
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbanjt
Hur ser det ut -10? Några roliga events på gång? Har själv dålig koll nuförtiden
6-7 Mars går ju iaf SM av stapeln i Fyrishov, uppsala. Finalerna går alltså i Fyrishov, var elimineringarna går har jag ingen aning om. Såg nu förresten att eventuella förkval kommer gå runt 13 februari.

http://www.fightermag.se/forum/boxni...boxning/#39104
Citera
2009-12-27, 04:04
Medlem
Tsubasas avatar
Bra tråd detta, fick upp mitt intresse för thaiboxning igen då jag tränade det i mina yngre dar. Ska följa den här tråden med intresse.
Citera
2009-12-27, 04:41
Någon som har några tips på hur man kan gå matcher om man tränar för en större klubb med hård konkurrens?

Har tränat mycket förut men varit skadad men är sugen på att gå massor med matcher 2010. Vet dock inte hur mycket min klubb kommer hjälpa mig med detta (än).
Citera
2009-12-27, 11:43
Medlem
Åk till Thailand.
Citera
2009-12-27, 11:46
Medlem
J-Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackfisken
Någon som har några tips på hur man kan gå matcher om man tränar för en större klubb med hård konkurrens?

Har tränat mycket förut men varit skadad men är sugen på att gå massor med matcher 2010. Vet dock inte hur mycket min klubb kommer hjälpa mig med detta (än).

Siktar du på att gå d-klass matcher eller matcher i högre rank?
Citera
2009-12-27, 12:36
Medlem
Citat:

Prata med huvudtränaren och förklara hur du känner och så låter han dig säkert tävla om du ligger på en tillräckligt hög nivå.
Citera
2009-12-27, 12:58
Moderator
Protons avatar
Citat:

Kan de inte hjälpa dej att få match på grund av "hård konkurrens"(dvs de satsar bara på de absolut bästa) borde du byta klubb ärligt talat. Svårt att skaffa sej matcherfarenhet utan att få gå några matcher?
Citera
2010-01-02, 13:46
Medlem
redruM-Murders avatar
Citat:

Strike Boxing Club i Täby, sthlm har d-klass tävlingar varje månad

Halmstad Muay Thai brukar ha HMT Battle ett par gånger om året

FMT Göteborg brukar hålla FMT Open

Där har du några alla fall, sen är det ju bara att hålla öron och ögon öppna.

Sen om du tränar för en stor klubb borde dina instruktörer ha nån koll på de tävlingars om hålls.
Citera
2010-01-04, 00:22
Medlem
Tylkes avatar
Jag flyttar till Sthlm snart. Söker ett bra ställe man kan träna Muay Thai, tränat tidigare. Kombinerar styrketräningen med thai boxningen så undrar om det finns något bra ställe att träna just thai med tillgång till gym? Onödigt med två avgifter om man kan kombinera

Tack på förhand!
Citera
2010-01-04, 01:22
Medlem
Loufathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylke
Jag flyttar till Sthlm snart. Söker ett bra ställe man kan träna Muay Thai, tränat tidigare. Kombinerar styrketräningen med thai boxningen så undrar om det finns något bra ställe att träna just thai med tillgång till gym? Onödigt med två avgifter om man kan kombinera

Tack på förhand!

http://www.sveamuaythai.com/

Har stängt just nu men öppnar igen på måndag då en nyrenoverad större lokal nu blir Svea Muay Thai's klubb. Riktigt fräscht! Rutinerade tränare varav en VM-guldmedaljör i Kickboxning (tränar även thai). Prova på för 100 spänn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in