2010-01-06, 01:54
Medlem
Loufathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Har klubben öppnat nu på bondegatan 24? Om så är fallet, kan man börja träna redan nu eller bör man vänta med att komma ner tills Terminsstart den 11?

Helt nya lokaler som öppnar på måndag på Bondegatan 24. Gym kommer komma, tränarna är grymt sköna och duktiga. Alla är trevliga och glada osv. De nya lokalerna kommer vara riktigt fräscha.
Citera
2010-01-06, 07:46
Medlem
J-Sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loufather
Helt nya lokaler som öppnar på måndag på Bondegatan 24. Gym kommer komma, tränarna är grymt sköna och duktiga. Alla är trevliga och glada osv. De nya lokalerna kommer vara riktigt fräscha.

Hmm... Kanske man ska ta och testa det. Fått reda på tiderna på måndag än Lou?
Citera
2010-01-06, 16:00
Medlem
Loufathers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Sthlm
Hmm... Kanske man ska ta och testa det. Fått reda på tiderna på måndag än Lou?

Just nu är vi i full gång med att renovera den nya större lokalen med bättre läge.

Den 11:e Januari 2010 är det dags att köra igång i den nya lokalen på Bondegatan 24, T-Bana Medborgarplatsen. Vi återkommer med nya träningstider.

Vi är kvar i de gamla lokalerna på Hornstull fram till Jul

Från Hemsidan så där lär komma upp rätt snart tror jag.
Citera
2010-01-07, 20:31
Bannlyst
har hör att på sthlm muay thai så tränar det en hel del bajengrabbar. verifiera/dementera?
Citera
2010-01-07, 22:12
Medlem
Il Barones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steelnation
har hör att på sthlm muay thai så tränar det en hel del bajengrabbar. verifiera/dementera?

Vad spelar det för roll?
Är det så intressant kan du väl själv ta dig dit och verifiera/dementra det med egna ögon...

Vad skulle det spela för roll?
Citera
2010-01-07, 22:18
Bannlyst
sansa sig. jag ska ta mig dit och börja träna nästa vecka. jag bara rekar lite här på flashback.
Citera
2010-01-08, 01:19
Medlem
Loufathers avatar
Citat:
sansa sig. jag ska ta mig dit och börja träna nästa vecka. jag bara rekar lite här på flashback.

Jag lovar dig att du kommer hitta aktiva supportrar på varje jävla klubb i Stockholm men det har inte ett piss med den här tråden att göra. Hade du tänkt gå dit och be om en fight i ringen eller? Lämna gatan utanför när det gäller att träna på klubb.

Fortsätta snacka om thaiboxning nu istället.
Senast redigerad av Loufather 2010-01-08 kl. 01:21.
Citera
2010-01-08, 07:46
Bannlyst
Formodligen ar steelnation lite kissnodig nar hans haftiga polare inte ar med och inga rohypnol eller bira heller Nej nar det gallar att trana pa riktigt sa brukar sma buset fukta ur. Hander var enda gang pa anstalt, samma usla ursakter varje gang
Citera
2010-01-08, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Loufather
Jag lovar dig att du kommer hitta aktiva supportrar på varje jävla klubb i Stockholm men det har inte ett piss med den här tråden att göra. Hade du tänkt gå dit och be om en fight i ringen eller? Lämna gatan utanför när det gäller att träna på klubb.

Fortsätta snacka om thaiboxning nu istället.

haha, nej, jag bara rekar vad det är för folk på stället. vilket lag folk håller på intresserar mig inte.
Citera
2010-01-08, 15:12
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
haha, nej, jag bara rekar vad det är för folk på stället. vilket lag folk håller på intresserar mig inte.

Varför undrar du då om det tränar bajare där eller inte? Dem lär ju inte bete sig annorlunda inne på klubben p.g.a det?
Citera
2010-01-08, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Varför undrar du då om det tränar bajare där eller inte? Dem lär ju inte bete sig annorlunda inne på klubben p.g.a det?

men det var då jävlar vad illa folk tog vid sig. jag frågade även tidigare i tråden om det var kickers, det blev ingen uppståndelse då. jag rör mig inte ens i de kretsarna.
Citera
2010-01-08, 18:58
Medlem
RonBurgundys avatar
Citat:
men det var då jävlar vad illa folk tog vid sig. jag frågade även tidigare i tråden om det var kickers, det blev ingen uppståndelse då. jag rör mig inte ens i de kretsarna.
En av de mer rutinerade tränarna skojade lite om att dom som la sig när vi körde planka var djurgårdare. Så han kanske är bajare, vetifan. Men skulle någon som tränar bete sig illa (helt seriöst alltså, inte skämta) mot en annan för en sådan skitsak som vilket fotbollslag man håller på tror jag det skulle innebära uteslutning på två röda.

Resten av skribenterna har väl den uppfattningen också och därför blir dom upprörda när du, även ifall du inte menar det, antyder att det skulle råda någon sorts huliganhierarki på klubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in