2026-03-04, 20:10
Medlem
staybounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Benfotiamin är fettlösligt och finns i lager hos många svenska återförsäljare

Är det bättre kognitiv förmåga och fysisk energi du är ute efter så har du hamnat helt rätt med dom där kosttillskotten. Med åldern minskar absorberingen av b-vitaminer via maten . Jag var själv skeptisk från början, men det bara fungerar
Testa får du se.

Vilket ska jag testa först? Ja, jag har blivit slö i kroppen omotiverad och lite dum med tiden.
Citera
2026-03-04, 21:11
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staybound
Vilket ska jag testa först? Ja, jag har blivit slö i kroppen omotiverad och lite dum med tiden.

Aha

Samma här broder.

Pröva och ta enbart Kolin först .

Har tagit både benfotiamin + b12 och folsyra regelbundet i två års tid, Och Kolin med en enda kapsel per dag fungerar mycket bättre .
Hoppas att du får samma resultat som mig . Vad finns att förlora ? Det har gjort en avgjort skillnad för mig . Energi och själva nyckeln till liv och motivering ligger i hjärnans signalsubstanser
Citera
2026-04-14, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staybound

Låter som normala konsekvenser av att man inte äter/rör sig som man bör. Bara stäng av nätet för en dag och tänk på hur du ska gå tillväga för att börja lyssna på kroppens signaler och hur du ska utbilda dig så du kan ta del av rätt information i ämnet. Att ägna sin tid åt att skriva med andra som har problem kommer bara leda till ännu mer problem. Kolla med människor som är friska och som gör rätt saker i livet. Det är lika smidigt som att fuska sig till alla rätt på ett prov . =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in