2009-11-28, 11:35
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1C0NS
Jo för det är vikten som är ett ganska stort problem. Får muskler snabbt som fan, men jag ökar inte i vikt. Är i stort sätt fortfarande lika liten som när jag började men har ersatts av muskler.

Proteinpulver skulle man kunna handla in, har hört att Whey 80 är jävligt bra?
Kreatin & sådant hittar man antagligen på gymgrossisten ! (nämn gärna någon som är "bättre")
Med andra ord äter du för lite.

Citera
2009-11-28, 13:23
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Jo för det är vikten som är ett ganska stort problem. Får muskler snabbt som fan, men jag ökar inte i vikt. Är i stort sätt fortfarande lika liten som när jag började men har ersatts av muskler.

Kreatin & sådant hittar man antagligen på gymgrossisten ! (nämn gärna någon som är "bättre")

Ät mera mat (Y)

Köp hellre på gymvaruhuset då det är samma saker fast billigare. Köp Crea FX och Whey FX. I princip alla affärer är bättre än gymgrossisten.

Mvh
Citera
2009-11-28, 19:36
Medlem
Googlas avatar
Jag har en fråga angående kasein http://www.gymvaruhuset.com/?cid=122680

Skulle man tex kunna dricka 200gram protein per dag med detta? Då menar jag såklart att man inte ska ersätta kosttillskott med kosten. Men jag menar så om man gör det behöver man inte oroa sig över att få i sig protein som en dåre.
Citera
2009-11-28, 19:42
Medlem
Googlas avatar
Citat:

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/gainer-pro

Testa med gainer
Citera
2009-11-28, 19:45
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/gainer-pro

Testa med gainer

Varför ska han köpa gainer? Helt onödigt med kolhydrater efter ett gympass.

Mvh
Citera
2009-11-28, 19:53
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Varför ska han köpa gainer? Helt onödigt med kolhydrater efter ett gympass.

Mvh
För att gå upp i vikt Och onödigt är det absolut inte med kolhydrater efter ett pass!
Citera
2009-11-28, 19:54
Medlem
score!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
För att gå upp i vikt Och onödigt är det absolut inte med kolhydrater efter ett pass!
Indeed
Gainer är gött
Citera
2009-11-28, 19:58
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av score!
Indeed
Gainer är gött
Gainer är totalt onödigt efter ett pass ifall man inte tränar på hög nivå eller har problem att äta inom rimlig tid!
Citera
2009-11-28, 20:06
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Gainer är totalt onödigt efter ett pass ifall man inte tränar på hög nivå eller har problem att äta inom rimlig tid!

Höll på att skriva ett dumt svar till din tidigare post eftersom du brukar ju kunna dina saker och där blev de fel. Men den här posten håller jag med i!

Mvh
Citera
2009-11-28, 20:13
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Höll på att skriva ett dumt svar till din tidigare post eftersom du brukar ju kunna dina saker och där blev de fel. Men den här posten håller jag med i!

Mvh
Jag hade svarat på det dumma inlägget med: Snabba kolhydrater är onödigt, inte kolhydrater. Kolhydrater ifrån maten hjälper glykogeninlagringen och återhämtningen
Citera
2009-11-28, 20:14
Medlem
score!s avatar
Citat:
tjaa.. säger du det så

själv kör jag med gainer efter varje pass
Citera
2009-11-29, 00:25
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Med andra ord äter du för lite.

Jo det är sant, min matvana är inte den bästa. Fast efter gymmet brukar jag äta rätt mycket mat, men i vanliga fall blir det några mackor som man slänger ner i bröd-rosten.

Hm ska nog börja käka pasta i rejäla mängder eller iaf i dugliga mängder.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in