2009-10-22, 20:42
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Men din dumma.......... Det där är en av de billigaste, den eller EAA FX med smaken brutal berry, naturell vill jag inte utsätta dig för, även om det skulle vara kul.

Du är nästan en ond människa
Citera
2009-10-22, 20:49
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Du är nästan en ond människa
Ja, nästan, med tanke på hur smaken på de jag testat varit så vill jag inte utsätta ens min värsta fiende för naturell
Citera
2009-10-22, 23:31
Medlem
victor.bs avatar
Att köpa EAA naturell och blanda i lite funlight torde väl inte ha så jättestor effekt eller?
Om det inte stör effekten så värst mycket är det annars ett smart sätt att komma undan den vidriga smaken.
Citera
2009-10-22, 23:32
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7331kcabhsalF
ja men rekkomendera en då.

Jag sa ju åt dig att läsa i tråden för att få höra vad folk tycker din inkompetenta kaxiga lilla skit.
Citera
2009-10-23, 13:36
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Att köpa EAA naturell och blanda i lite funlight torde väl inte ha så jättestor effekt eller?
Om det inte stör effekten så värst mycket är det annars ett smart sätt att komma undan den vidriga smaken.

Äsch, rallygroggar man EsaPro Citrus blir det inte så farligt, blir nästan gott ibland.
Citera
2009-10-23, 13:38
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Äsch, rallygroggar man EsaPro Citrus blir det inte så farligt, blir nästan gott ibland.

Kan hända, men har du ett svar på min fråga?
Citera
2009-10-23, 13:42
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Kan hända, men har du ett svar på min fråga?

Vad jag sett och läst så gör det absolut ingen skillnad. Kan du inta EAA med malto så kan du inta det med näringslösa funLight också.
Citera
2009-10-23, 13:52
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Vad jag sett och läst så gör det absolut ingen skillnad. Kan du inta EAA med malto så kan du inta det med näringslösa funLight också.

Har inte heller sett och läst det någonstans men tänkte ifall någon satt inne med information som dom inte kommit ihåg att kasta upp bara.

Tack för svar.
Citera
2009-10-23, 18:02
Bannlyst
Citat:
Har inte heller sett och läst det någonstans men tänkte ifall någon satt inne med information som dom inte kommit ihåg att kasta upp bara.

Tack för svar.

Är det bra att använda EAA under deff, alltså man gymmar för att behålla musklerna.

Bengt jag har läst dina guider men vad borde jag inta under deff? Vitaminer och kreatin intar jag men vad tycker du om EAA och Proteinpulver?
Citera
2009-10-23, 18:06
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7331kcabhsalF
Är det bra att använda EAA under deff, alltså man gymmar för att behålla musklerna.

Bengt jag har läst dina guider men vad borde jag inta under deff? Vitaminer och kreatin intar jag men vad tycker du om EAA och Proteinpulver?
När ska du ta proteinpulvret menar du? Eaa före och efter passet, sen mat, proteinrik mat!
Citera
2009-10-23, 19:34
Medlem
Fredagsmannens avatar
Citat:
När ska du ta proteinpulvret menar du? Eaa före och efter passet, sen mat, proteinrik mat!
Det är synd om Dreas, undra hur många gånger han har skrivit exakt så..
Att folk inte fattar att de är det enda som gäller
Citera
2009-10-23, 19:55
Bannlyst
Citat:

Nej, jag undrar vad man ska inta under en deff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in