2014-01-01, 03:24
Medlem
Harrison_Fords avatar
Mutant Amino eller Animal Pak, vad är att rekommendera ? samma pris på dom. mer saker i animal pak men tänkte om de inte var någon större skillnad i upptagning eller effekt.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/mutant-amino-300-caps

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/animal-pak
Citera
2014-01-01, 03:38
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
Mutant Amino eller Animal Pak, vad är att rekommendera ? samma pris på dom. mer saker i animal pak men tänkte om de inte var någon större skillnad i upptagning eller effekt.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/mutant-amino-300-caps

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/animal-pak

Ja du, det är två helt olika (skräp)produkter, så det är svårt att säga om man inte vet vad du har för mål/syfte.
Citera
2014-01-01, 07:41
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Ja du, det är två helt olika (skräp)produkter, så det är svårt att säga om man inte vet vad du har för mål/syfte.

tränar för att bygga massa och gå upp i vikt, inge deff.
Citera
2014-01-01, 12:26
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
tränar för att bygga massa och gå upp i vikt, inge deff.

Köp då aminosyror i pulverform samt en multivitamin från apoteket istället för någon underdoserad, överprissatt kombinationsprodukt.
Citera
2014-01-02, 20:08
Medlem
50ShadesOfGainss avatar
Någon som testat EEA FX med "naturell" smak? Verkar inte ha något annat än det just nu.
Citera
2014-01-02, 20:10
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 50ShadesOfGains
Någon som testat EEA FX med "naturell" smak? Verkar inte ha något annat än det just nu.

Jo, den smakar som aminosyror, inget vidare med andra ord. Men det är bara att svälja och gå vidare
Citera
2014-01-03, 00:27
Medlem
Jag har läst här i TS inlägg samt på Kolo att man bara ska ta det billigaste som finns, men samtidigt så verkar det som att det ändå är skillnad på EAA och EAA?

Jag har tänkt att verkligen börja köra träningen seriöst, ge upp fester, krogen och kryssningar stup i kvarten och ta kosttillskott för att jag behöver det helt enkelt.

På GG finns det en kategori som heter Aminosyror, ska man även ta något därifrån som komplettering eller räcker det gott och väl med en bra och billig EAA?
Även tänkt att satsa på kreatin som jag iofs redan tar varje dag, samt proteinpulver.

Edit : Även tänkt satsa på Omega 3, vitaminer och mineraler, men det hör inte kritigt till här.
Senast redigerad av Tropikhoe 2014-01-03 kl. 00:30.
Citera
2014-01-03, 11:10
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
Jag har läst här i TS inlägg samt på Kolo att man bara ska ta det billigaste som finns, men samtidigt så verkar det som att det ändå är skillnad på EAA och EAA?

Jag har tänkt att verkligen börja köra träningen seriöst, ge upp fester, krogen och kryssningar stup i kvarten och ta kosttillskott för att jag behöver det helt enkelt.

På GG finns det en kategori som heter Aminosyror, ska man även ta något därifrån som komplettering eller räcker det gott och väl med en bra och billig EAA?
Även tänkt att satsa på kreatin som jag iofs redan tar varje dag, samt proteinpulver.

Edit : Även tänkt satsa på Omega 3, vitaminer och mineraler, men det hör inte kritigt till här.

Ja, självklart är det skillnad mellan olika EAA-produkter. Det enda intressanta är aminosyra-fördelningen, vilket är olika i olika produkter. Vilken sammansättningen som är bäst är dock inte undersökt, (troligen spelar det ingen roll), därav rådet att köpa efter pris/smak. En god billiga EAA räcker.
Citera
2014-01-07, 00:14
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Det står i trådstarten att man ska dricka det på tom mage före och efter träning. På paketet står det 1/2 till 1 skopa vilket är 6-12g per gång. Men ska man dela upp det innan och efter så att det totalt blir 6-12g eller ska man dricka 2 ggr 6-12g så att det tillsammans blir 12-24g för före och efter? Tack.
Citera
2014-01-07, 01:14
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardwarri0r
Det står i trådstarten att man ska dricka det på tom mage före och efter träning. På paketet står det 1/2 till 1 skopa vilket är 6-12g per gång. Men ska man dela upp det innan och efter så att det totalt blir 6-12g eller ska man dricka 2 ggr 6-12g så att det tillsammans blir 12-24g för före och efter? Tack.
Ta en skopa före och efter, antar att det är skrivet så ifall du får intaget ifrån annat håll också.
Citera
2014-01-23, 09:41
Medlem
Prövade för ett litet tag sedan Prime's BCAA, väldigt söta i smaken men det var ändå gott! Vattenmelon hade en gudomlig eftersmak som rekommenderas starkt!
Citera
2014-01-29, 19:30
Medlem
Secondss avatar
Sitter och skall beställa ny EAA men har fått totalt hjärnsläpp, vilket märke är det som har smaken blue raspberry men kommer inte på vilket/vilka märke det är som har den, någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in