Vad anser ni då detta är omdiskuterat för tillfället, om EAA intag före på tom mage skulle ge för resultat? Om pengar inte är en faktor, ger det något resultat överhuvudtaget att inta BÅDE före och efter eller bara efter? Kan man ta för säkerhetsskull före eller skulle det rent ut sagt försämra för upptaget senare? (svårt att tro dock)
Ingen vet om det ger resultat. På tom mage så är det troligen fördelaktigt att inta före också.
Vad anser ni då detta är omdiskuterat för tillfället, om EAA intag före på tom mage skulle ge för resultat? Om pengar inte är en faktor, ger det något resultat överhuvudtaget att inta BÅDE före och efter eller bara efter? Kan man ta för säkerhetsskull före eller skulle det rent ut sagt försämra för upptaget senare? (svårt att tro dock)
EAA FX utan smak var nog det äckligaste jag smakat på länge, värre än kallpressad linfröolja. Finns det någon hemmakur mot smaken? Vanligt socker?
Dessutom varför blandar det så dåligt? Är EAA hydrofobt?
Tillsätt fun light.
Blanda det med varmare vatten för att det ska lösa sig bättre.
jag kör EAA före träning, sedan dricker jag ännu en EAA efter träning och tar sedan en gainer shake direkt efter sista EAA, är det dåligt eller vad rekomenderar ni? blandar även min gainer med 2 rågade teskedar kreatin och glutamin, Glutamin tas även före passet. mvh
tar sedan en gainer shake direkt efter sista EAA, är det dåligt?
Ja. Fördelen med EAA är att det är snabbt. Blandar du EAA med vassle (vilket du i praktiken gör; det spelar ju ingen roll om du blandar i shakern eller i magen s.a.s.) förstör du meningen med EAA.
Ja. Fördelen med EAA är att det är snabbt. Blandar du EAA med vassle (vilket du i praktiken gör; det spelar ju ingen roll om du blandar i shakern eller i magen s.a.s.) förstör du meningen med EAA.
Men efter som jag vill lägga på mig massa borde jag väl kunna köra EAA innan träning och gainer efter? eller tror du att jag skulle få bättre effekt av bara EAA efter? känns lite konstigt.