2010-05-17, 17:35
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyga
http://www.gymvaruhuset.com/web/Produkter/TRANING/AMINOSYROR_EAA_BCAA/EAA/Amino_Rush_500g_%28FAIRING%29-2521.aspx

Tycker det står 269kr där ja?

Får väl bli en Esapro med smak då.
Men är det nån skillnad i kvalite mellan tex nu , Esapro och Amino Rush?
Skillnaden är priset. Och jag lovar, tycker du Citrus smakar dåligt så ska du inte försöka dig på andra smaker. Kanske den ifrån MM sports eller EAA FX med smaken Red berry breezer.
Citera
2010-05-17, 17:39
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Skillnaden är priset. Och jag lovar, tycker du Citrus smakar dåligt så ska du inte försöka dig på andra smaker. Kanske den ifrån MM sports eller EAA FX med smaken Red berry breezer.
Jag tycker Citrus smakar sött men jag kör alltid lite vatten. Personligen är fx min favorit har hört att Vattenmelonen från mmsports ska vara bra med. Men kör på Esapro´n om inte fx finns!
Citera
2010-05-17, 17:49
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
Jag tycker Citrus smakar sött men jag kör alltid lite vatten. Personligen är fx min favorit har hört att Vattenmelonen från mmsports ska vara bra med. Men kör på Esapro´n om inte fx finns!
Japp, den är söt som satan.
Citera
2010-05-17, 19:20
Medlem
har ni någon bra att EAA pulver att rekomendera från gymgrossisten helst ska det vara billigt och GOTT!
Citera
2010-05-17, 19:23
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganikos
har ni någon bra att EAA pulver att rekomendera från gymgrossisten helst ska det vara billigt och GOTT!
Nej, inte ifrån gymgrossisten, däremot ifrån Gymvaruhuset. Ska du köpa något så gör det ifrån GV. HAIL GV VÅR BEFRIARE!
Citera
2010-05-17, 19:51
Medlem
Citat:
Nej, inte ifrån gymgrossisten, däremot ifrån Gymvaruhuset. Ska du köpa något så gör det ifrån GV. HAIL GV VÅR BEFRIARE!
sant fast pallar inte allt det här med att beställa och så skulle va trevligare med butik som gymgrossisten har
Citera
2010-05-17, 19:54
Medlem
Dreass avatar
Citat:
sant fast pallar inte allt det här med att beställa och så skulle va trevligare med butik som gymgrossisten har
Inte så jobbigt att skriva in mailen, trycka på tre knappar och sedan vänta på röven tills det ringer på dörren.
Citera
2010-05-17, 20:13
Medlem
Citat:
Inte så jobbigt att skriva in mailen, trycka på tre knappar och sedan vänta på röven tills det ringer på dörren.
haha skönare att gå till butik och undersöka snacka lite med folket där och få sakerna direkt
Citera
2010-05-17, 21:21
Medlem
Dreass avatar
Citat:
haha skönare att gå till butik och undersöka snacka lite med folket där och få sakerna direkt
Du menar bli pålurad massa skit av försäljare och betala överpris, 5 av 5 toast.... Jag är faktiskt ärlig. Du kommer inte få veta något vettigt av personerna utan med största sannolikhet bli pålurad något onödigt dyrt och ovärt.
Citera
2010-05-17, 21:27
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Du menar bli pålurad massa skit av försäljare och betala överpris, 5 av 5 toast.... Jag är faktiskt ärlig. Du kommer inte få veta något vettigt av personerna utan med största sannolikhet bli pålurad något onödigt dyrt och ovärt.
+1!!!! Finns väll några bra men de är få. De vill sälja och de kommer försöka lura i dig så mycket skit. "Köp nano och anabolic halo så kommer du se ut som jay cutler, bästa produkterna på marknaden, bla bla."
Citera
2010-05-17, 21:54
Medlem
nkennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
"Köp nano och anabolic halo så kommer du se ut som jay cutler, bästa produkterna på marknaden, bla bla."

Hihihi, därför jag köpte den produkten en gång
Citera
2010-05-18, 06:32
Medlem
haha ah där ser man vilket folk men funderade på amino rush som finns både på gv och gymgrossisten hur smakar den vilken skulle ni rekomendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in