2009-10-27, 20:42
Medlem
Trekojjas avatar
Vart köper man billigaste EAA och i vilken form? märke? Helst ska det vara från gymgrossisten eller gymvaruhuset eftersom jag köper mina andra grejer där.

Jag får lite ångest över allt som finns så säg exakt vad jag ska köpa
Citera
2009-10-27, 20:49
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekojja
Vart köper man billigaste EAA och i vilken form? märke? Helst ska det vara från gymgrossisten eller gymvaruhuset eftersom jag köper mina andra grejer där.

Jag får lite ångest över allt som finns så säg exakt vad jag ska köpa

EAA FX Brutal berry, EAA FX Naturell om du är väldigt manlig.

Från Gymvaruhuset.
Citera
2009-10-27, 21:06
Medlem
Trekojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
EAA FX Brutal berry, EAA FX Naturell om du är väldigt manlig.

Från Gymvaruhuset.

Haha har hört att eaa ska smaka riktigt illa. Det blir till att bita ihop och ta det som en man.
Citera
2009-10-27, 21:20
Medlem
MrHurricanes avatar
Citat:
Haha har hört att eaa ska smaka riktigt illa. Det blir till att bita ihop och ta det som en man.

Därav skall du välja Brutal Berry. Dock så blir eftersmaken vidrig, vilken det alltid kommer att bli med EAA, men efter en vecka är du imun
Citera
2009-10-27, 21:23
Medlem
BePositives avatar
OT raderat

Det finns en stor tråd om träningsscheman.

/MOD
Citera
2009-10-27, 21:59
Medlem
Trekojjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHurricane
Därav skall du välja Brutal Berry. Dock så blir eftersmaken vidrig, vilken det alltid kommer att bli med EAA, men efter en vecka är du imun

Verkar inte finnas brutal berry just nu, i rullningslisten finns endast naturell att välja

Några funderingar när jag tittar runt på hemsidan:
1. Det verkar ju vara ganska stor skillnad innehållsmässigt för de båda smakerna?
2. Hur länge räcker de 800 grammen ungefär? Det var ju relativt dyrt.
Citera
2009-10-27, 22:09
Medlem
nicke.orebros avatar
Beräknat på 12g före, och 12g efter passet:

800/24 = 33

Alltså 33 tränings dagar. Slår man ut det per månad blir det inga stora summor.

/Nicklas
Citera
2009-10-27, 22:21
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicke.orebro
Beräknat på 12g före, och 12g efter passet:

800/24 = 33

Alltså 33 tränings dagar. Slår man ut det per månad blir det inga stora summor.

/Nicklas
12g är för brutalberry, 10g för naturell, så 800/20 = 40, 40 träningsdagar, säg 5dagar i veckan, det är 8 veckor det räcker, och det är nog ett bra snitt på hur länge en burk räcker också.
Citera
2009-10-27, 22:26
Medlem
MrHurricanes avatar
Citat:
Verkar inte finnas brutal berry just nu, i rullningslisten finns endast naturell att välja

Några funderingar när jag tittar runt på hemsidan:
1. Det verkar ju vara ganska stor skillnad innehållsmässigt för de båda smakerna?
2. Hur länge räcker de 800 grammen ungefär? Det var ju relativt dyrt.

Det är mycket billigare än de flesta vassleprodukter! Köp malto eller dextro för att få i dig kolhydrater om så önskas!
Citera
2009-10-28, 14:00
Medlem
1Sics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
Funlight eller liknande? Jag är lite sugen på att köpa Margharita drinkmix eller liknande och hälla i min burk, skulle vara sjukt fett.

Dock så kan man blanda naturell med brutal berry ungefär 50/50 och slipper då helt den konstiga smaken, så jag gör det framöver iaf.

Funlight strawberry. Körde med wild berries förut men efter ett tag började man känna eftersmaken av sötningsmedel och fabrik blandat med EAA:n. Tror att samma sak kan kan hända med andra "exotiska" smaker... better safe than sorry!

Strawberry >>>> wild berries, helt klart.
Citera
2009-10-28, 22:16
Medlem
AldoRaines avatar
Hur är det med EEA och träningsvärk? Om jag inte minns helt fel har jag läst någonstans att träningsvärken blir lindrigare. Om så är fallet, finns det några studier?
Citera
2009-10-28, 22:17
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Hur är det med EEA och träningsvärk? Om jag inte minns helt fel har jag läst någonstans att träningsvärken blir lindrigare. Om så är fallet, finns det några studier?
Japp det blir den, finns studier i denna tråd: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=127561&page=61
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in