Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-16, 20:46
  #1
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Från december till februari kommer jag att var i Lima Peru.
Jag är ofta i Peru och har ingift familj där.
Känner alla och kan fixa allt.

Hör av er så kan vi stämma av, kanske vi kan festa loss ?
Citera
2009-10-18, 15:54
  #2
Medlem
Kommer till peru i början av december, ska göra en resa genom sydamerika och stannar nog i peru någon månad! Vore jätte trevligt att träffas!
Citera
2009-10-24, 17:59
  #3
Medlem
Pekollas avatar
Har lite frågor om att resa till peru. Om jag får ta dom här ? Har inte jätte bra ställt men tänkte försöka unna mej en resa dit framåt nyår möjligtvis efter. Vad kan det gå på ungefär i billigaste laget ?

mvh Pekolla
Citera
2009-10-26, 12:16
  #4
Medlem
Hur länge har du tänkt stanna ? Jag ska vara borta i 5 månader och har en budget på 60k.
Citera
2009-11-05, 14:36
  #5
Medlem
preeoss avatar
producto peruano

Citat:
Ursprungligen postat av Pekolla
Har lite frågor om att resa till peru. Om jag får ta dom här ? Har inte jätte bra ställt men tänkte försöka unna mej en resa dit framåt nyår möjligtvis efter. Vad kan det gå på ungefär i billigaste laget ?

mvh Pekolla

10-12 k för flygbiljetten sen lär du behöva minst 8-10 k i fick pengar för en månad inkl boende då.
__________________
Senast redigerad av preeos 2009-11-05 kl. 14:42.
Citera
2009-11-08, 22:37
  #6
Medlem
chajusongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekolla
Har lite frågor om att resa till peru. Om jag får ta dom här ? Har inte jätte bra ställt men tänkte försöka unna mej en resa dit framåt nyår möjligtvis efter. Vad kan det gå på ungefär i billigaste laget ?

mvh Pekolla

Flyget är ju den stora kostnaden, boende och mat kan du få jävligt billigt om du verkligen vill...
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1031069

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback