2013-04-28, 14:11
Medlem
SnartHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Gör skillnad på användare och användare också. Hänger man här tillräckligt mycket lär man sig snart skilja agnarna från vetet. Randomsnubbar på gymmet är desto svårare att hålla koll på.

Exxus har rätt där. Det vet allt med lite kunskap.

Det vet väl jag också. Tycker bara det låter lite dumt att man inte ska lyssna på någon random på gymmet när man istället ska lyssna på honom, en random på ett forum, istället. Även om han har rätt eller inte.

Sen förstår jag inte varför det är enklare att veta om en på ett forum har koll, än en bodybuilder som redan har lyckats har det.

Men det har inte så mycket med tråden att göra. Men tycker man ska vara försiktig vem man lyssnar på hursomhelst när det kommer till sånt här, finns många klantar där ute.
Citera
2013-04-28, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnartHunk
Det vet väl jag också. Tycker bara det låter lite dumt att man inte ska lyssna på någon random på gymmet när man istället ska lyssna på honom, en random på ett forum, istället. Även om han har rätt eller inte.

Sen förstår jag inte varför det är enklare att veta om en på ett forum har koll, än en bodybuilder som redan har lyckats har det.

Men det har inte så mycket med tråden att göra. Men tycker man ska vara försiktig vem man lyssnar på hursomhelst när det kommer till sånt här, finns många klantar där ute.

Tycker man ska lyssna på alla, sedan får man ta och läsa på internet/böcker etc ifrån flera källor och sedan bilda sig sin uppfattning om hur det ligger till.

Sedan kanske jag skrev lite drygt men men
Citera
2013-04-28, 16:31
Medlem
lovsjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Tycker man ska lyssna på alla, sedan får man ta och läsa på internet/böcker etc ifrån flera källor och sedan bilda sig sin uppfattning om hur det ligger till.

Sedan kanske jag skrev lite drygt men men

håller med, grabbarna på mitt gym kan en del, men sen så varierar det ju såklart. mycket har jag fått kolla upp själv
Citera
2013-04-29, 13:46
Medlem
schmengeles avatar
Har lärt mig en sak.... ge fan i att lyssna på snubbarna på gymmet. Speciellt gubbarna som berättar om sina glory days när dom bänkade 100kg

Hörlurar på, hög musik på, ingen ögonkontakt med någon.
Citera
2013-04-30, 16:39
Medlem
FloydPs avatar
Ingen som sitter på någon rabattkod från Gymvaruhuset?
Citera
2013-05-01, 09:52
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP

Dom brukar väl skicka ut sådant via mail/sms.

Och nae, bli medlem så får du sådant skickat till mobil/mail.
Citera
2013-05-01, 13:42
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP

https://www.google.se/#hl=sv&sclient=psy-ab&q=rabattkod+gymvaruhuset&oq=rabattkod+gymvaruhu set&gs_l=hp.3..0l3j0i8i30.23.3137.0.3250.22.18.0.3 .3.0.123.1478.13j5.18.0...0.0...1c.1.11.psy-ab.syHe1uf Adr4&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.45921128, d.bGE&fp=48fb473b35935f7e&biw=1920&bih=938
Citera
2013-05-02, 23:27
Medlem
Tänkte skriva ner mina tankar om några whey fx smaker.

Banan choklad : God första gången jag drack den men efter har den smakat extremt sött och blaskigt.

Betyg. Vatten: 2/10, mjölk: 2/10

Mint choklad: funkar bra! Behaglig smak av mint och inte överdrivet sött.

Betyg: vatten 7/10, mjölk: 8/10

Milk chocolate: smakar som oboy om den blandas med mjölk. Funkar bra med vatten också.

Betyg: vatten 7/10 mjölk: 9/10

Mocha cream: min favorit. Smakar extremt gott. Behaglig kaffe smak. Den smakar som dem färdiga "cold coffeys" man kan köpa på pressbyrån.

Betyg: vatten 10/10, mjölk 10/10

Har beställt några sorter till (päronsplit, exotic, blueberry smoothie och wild raspberry) kommer såsmåningom skriva betyg till dem också.
Citera
2013-05-03, 16:10
Medlem
Hade bråttom med köp så gick in i en affär och köpte en sån här http://www.fullforce-nutrition.com/de/product.php?name=fullforce_simple_whey.

Någon som testat/hört talas om det är bra/dåligt? Vågar man använde det?

Vill ha något så likt Whey 80 som möjligt.
Citera
2013-05-03, 16:40
Medlem
Ger det ett bättre resultat om man jag dricker min Serious Mass Optimum Nutrition (1 skopa ~ 2dl) under mitt träningspass? Eller är det ett "big no no"?
Citera
2013-05-03, 17:18
Medlem
SnartHunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbs

Kan inte hålla med dig om Bananchoklad, den tyckte jag var riktigt god hela påsen igenom. Bland de godare proteinpulver jag druckit.

Päronsplit är ganska god med, fast tröttnade lite på den mot slutet.

Exotic smakade lite som spya blandat med mjölk, hörde rykten om att den ska vara godare med vatten dock.

Jordgubb, fungerar väl alltid.

Citat:
Ursprungligen postat av Iwillroflmao1
Hade bråttom med köp så gick in i en affär och köpte en sån här http://www.fullforce-nutrition.com/de/product.php?name=fullforce_simple_whey.

Någon som testat/hört talas om det är bra/dåligt? Vågar man använde det?

Vill ha något så likt Whey 80 som möjligt.

Varför skulle du inte våga använda den? Och isåfall varför köpte du den? Den innehåller sitt protein iallafall..
Citera
2013-05-03, 19:19
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clenkey
Ger det ett bättre resultat om man jag dricker min Serious Mass Optimum Nutrition (1 skopa ~ 2dl) under mitt träningspass? Eller är det ett "big no no"?

Låter onödigt i mina ögon. Ta den hellre före eller efter i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in