2010-11-06, 15:19
Medlem
Infinitums avatar
Hur ser doseringen för kreatinet ut? På förpackningen står det en grejj, medan här skriver folk något annat?
Citera
2010-11-06, 16:55
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Hur ser doseringen för kreatinet ut? På förpackningen står det en grejj, medan här skriver folk något annat?

Lyssna på folket här. 5g dagligen räcker.
Citera
2010-11-06, 19:03
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Lyssna på folket här. 5g dagligen räcker.
Det förstod jag. Men enligt förpackningen ska jag ta det 5ggr om dagen i 5 dagar och sedan ta det två ggr per dag.
Citera
2010-11-06, 20:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Det förstod jag. Men enligt förpackningen ska jag ta det 5ggr om dagen i 5 dagar och sedan ta det två ggr per dag.

Uppladdningsfasen är inte ett måste. Men det är inte fel att använda sig av den heller, precis som "vi" här på flashback antyder.
Citera
2010-11-09, 07:50
Medlem
En fråga till er som e kunniga om kreatin, har tagit det i ca 3 veckor sen kom jag av mej helt.
Hur länge bör jag vänta innan jag kör igång med en ny kur? Eller kvittar det helt? det är monohydrat
Citera
2010-11-09, 08:35
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavilioon
En fråga till er som e kunniga om kreatin, har tagit det i ca 3 veckor sen kom jag av mej helt.
Hur länge bör jag vänta innan jag kör igång med en ny kur? Eller kvittar det helt? det är monohydrat

Jag hade fortsätt om uppehållet varit <1 veckan, annars väntat två veckor kanske innan jag börjat om.
Citera
2010-11-09, 16:15
Medlem
Infinitums avatar
Var på akuten igårnatt. Hade tagit kreatin i sådär tre dagar och plötsligt sprack det till i bicepsen när jag satt vid datorn. Vatten började rinna ner från armen.

Nej skämt åsido, är inne på min fjärde dag av uppladdningsfasen. Quick question, pågår uppladdningsfasen i 5 dagar eller en vecka?
Citera
2010-11-09, 18:06
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Var på akuten igårnatt. Hade tagit kreatin i sådär tre dagar och plötsligt sprack det till i bicepsen när jag satt vid datorn. Vatten började rinna ner från armen.

Nej skämt åsido, är inne på min fjärde dag av uppladdningsfasen. Quick question, pågår uppladdningsfasen i 5 dagar eller en vecka?

Så många dagar du vill. Har ingen störe betydelse. Men om jag inte mins fel så brukar det vara runt 5 dagar.
Citera
2010-11-09, 21:22
Medlem
e nästan 100% på att det är 3-5 doser per dag i 3-5 dagar

sisenior@ tackar
Citera
2010-11-16, 19:40
Medlem
Blivandebiffs avatar
Tjenis, funderar på att börja med kreatin, jag tränar 4 dagar i veckan på gym ( ganska hårt )
jag undrar nu om jag nu börjar med kreatin så kommer ju vatten bindas i musklerna så att man blir lite starkare osv.. man får större muskler.. men om man sedan slutar med kreatin krymper musklerna då ?
blir typ brösten slappa/hängande ? :P tacksam för svar då jag vill börja med det snarast! (:
Citera
2010-11-16, 21:28
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blivandebiff
Tjenis, funderar på att börja med kreatin, jag tränar 4 dagar i veckan på gym ( ganska hårt )
jag undrar nu om jag nu börjar med kreatin så kommer ju vatten bindas i musklerna så att man blir lite starkare osv.. man får större muskler.. men om man sedan slutar med kreatin krymper musklerna då ?

blir typ brösten slappa/hängande ?
:P tacksam för svar då jag vill börja med det snarast! (:

Förmodligen men det är absolut inte säkert.

Nej inte direkt.
Citera
2010-11-16, 21:33
Medlem
Sista_Bossens avatar
Tjo!

Hittade kreatin i ett skåp som gick ut i September.
Hur pass noga är det med bäst före-datumet på kreatin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in