2010-11-04, 11:05
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Ni som tar Kreatin, kan ni berätta hur skillnaden är nu och innan ni började äta Kreatin? Hur långt tid tog det innan du märkte av effekten?

Märkte av det efter ca en vecka. Blev väldigt mycket starkare väldigt snabbt och mina muskler blev stenhårda. För mig var kreatin en riktig fullpoängare.
Citera
2010-11-04, 11:11
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiz
Märkte av det efter ca en vecka. Blev väldigt mycket starkare väldigt snabbt och mina muskler blev stenhårda. För mig var kreatin en riktig fullpoängare.
Hur mycket tränade du just den veckan?
Citera
2010-11-04, 11:28
Medlem
toizs avatar
Citat:

Som vanligt, 3-5 gånger.
Ökade vikten i marklyft med 20 kilo och min greppstyrka ökade med hur mycket som helst.
Citera
2010-11-04, 11:47
Medlem
victor.bs avatar
Citat:

Bara testa!

Din och toiz reaktion på kreatin kommer nog vara helt olika, du kanske tycker det är skit efter du provat, men hur ska du kunna veta det om du inte provar?
Det är riktigt billigt också, så det är helt klart värt att testa!
Citera
2010-11-04, 13:16
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Bara testa!

Din och toiz reaktion på kreatin kommer nog vara helt olika, du kanske tycker det är skit efter du provat, men hur ska du kunna veta det om du inte provar?
Det är riktigt billigt också, så det är helt klart värt att testa!
Jo jag ska prova det Grejjen är att jag hade tänkt gymma hemma istället eftersom jag inte har råd med gymkort förtillfället. Har redan en curl stång, hantlar, vikter och en gymboll som jag kan göra övningar med. Men jag brukar inte anstränga mig så värst mycket när jag är hemma och tränar, därför undrade jag då om kreatinet kommer märkas av.
Citera
2010-11-04, 18:19
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Jo jag ska prova det Grejjen är att jag hade tänkt gymma hemma istället eftersom jag inte har råd med gymkort förtillfället. Har redan en curl stång, hantlar, vikter och en gymboll som jag kan göra övningar med. Men jag brukar inte anstränga mig så värst mycket när jag är hemma och tränar, därför undrade jag då om kreatinet kommer märkas av.

Om du inte tänker ta i utan "bekvämlighetsträna" tycker jag att du kan skippa kreatinet.
Men du har väl allt som behövs med lite uppfinningsrik för att träna hela kroppen hårt (om du har tillräckligt med vikter dvs) så varför inte pusha dig själv och testa om du får den där goa extra-boosten av kreatin?
Citera
2010-11-04, 18:36
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Om du inte tänker ta i utan "bekvämlighetsträna" tycker jag att du kan skippa kreatinet.
Men du har väl allt som behövs med lite uppfinningsrik för att träna hela kroppen hårt (om du har tillräckligt med vikter dvs) så varför inte pusha dig själv och testa om du får den där goa extra-boosten av kreatin?
Jo du har rätt! Har endast 25kg totalt i vikter, det räcker kanske i början men definitivt inte 2-3 veckor efter kreatin intaget.

Skulle det behövas så köper jag troligtvis detta http://www.rusta.se/viktpaket_17kg_p75101239.html
Citera
2010-11-04, 18:40
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Jo du har rätt! Har endast 25kg totalt i vikter, det räcker kanske i början men definitivt inte 2-3 veckor efter kreatin intaget.

Skulle det behövas så köper jag troligtvis detta http://www.rusta.se/viktpaket_17kg_p75101239.html

Du får se hur länge det räcker, men att köpa rusta vikter kan lätt vara värt. Om du inte har råd med gymkort, men har plats att ha vikter hemma varför inte köra på det? Enda är ju att skaffa disciplinen att träna ordentligt hemma!
Citera
2010-11-04, 18:59
Medlem
chilloptimerares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiz

Inte för mig
Citera
2010-11-05, 22:44
Medlem
Infinitums avatar
Ingen som kan slänga upp en bild på sig själv/någon som använt kreatin?
Citera
2010-11-05, 22:55
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

Det är inte anabola vi pratar om här... Kreatin piffar upp träningen, så mycket mer är det inte
Citera
2010-11-06, 09:26
Medlem
toizs avatar
Citat:

Läs folks träningsjournaler

Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Det är inte anabola vi pratar om här... Kreatin piffar upp träningen, så mycket mer är det inte

Är ju så. Och för en del blir det inte ens nån piff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in