men vad...r det m e r hygieniskt om en kille gr d?r det mer hygieniskt n att rka ett pack cigg om dan??
yepp.. klart mycke mer hygienikt att rka. (nr det gller tjejer)
jag tror inte det finns ngra genetiska anlag fr att tjejer/kvinnor skall/har/ska snusa.. det finns nikotinplster
jag tror inte det finns ngra genetiska anlag fr att tjejer/kvinnor skall/har/ska snusa.. det finns nikotinplster
hur kan du tycka d r mer hygieniskt att rka?? Tjejer som rker som en skortsten r INTE roliga o kyssa.....
buuuu...bu fr dlig sikt!!
det r banne mig mkt bttre!vad anlag, nu snackar du bara shiiid gullet...
Jag har absolut inget mot tjejer som snusar, jag har faktiskt sjlv varit ihop med ett par som har gjort det. Jag har vl inte s dr jttemycket mot rkare heller men jag fredrar helt klart att dom snusar om jag fr vlja.
Det enda jag kan klaga p r tjejer som vill ha hjlp att krama snus d dom har fr lnga naglar fr att klara av det sjlva. Mycket stller jag upp p men det r fan att g ver grnsen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!