• 6
  • 7
2004-10-21, 10:27
Medlem
Tiwazs avatar
Det är äckligt, precis som det är äckligt med rökare. Vet dock inte vad jag föredrar om jag måste välja faktiskt, min flickvän röker och det blir inget hångel för hennes del så länge hon smakar rök i munnen, men att smaka snus är väl inte så trevligt heller å andra sidan.
Citera
2004-10-21, 12:21
Medlem
Neguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tussan
det var tydligen en populär fråga...

jag undrade därför att som prof.sångerska och musiker kom jag efter flera års slarv-rökande (dvs jag intalade mig "bara" vara feströkare men rökte ändå lite t vardags) så spred det sig en liten våg bland de sångerskor jag känner och snus blev väldigt hett!Det luktar inte om kläderna, halsen dvs stämband och så förblir oantastade, man kan snusa på krogen en hel kväll utan att vakna upp m dammiga lungor och dålig röst - underbart!!!

När man sedan pluggar & jobbar med bara killar så blev det ju intressant för dom att fälla diverse kommentarer.....if you know what i mean...
så jag ville testa lite bara...kolla va ni tyckte

men jag vet att jag är en snygg ich trevlig tjej trots snus, så jag tänker nog fortsätta med det trots mångas ogillande!

Snusande drabbar också stämbanden/rösten (kommer inte riktigt ihåg på vilket sätt) - man får svagare, knarrigare stämma. Lyssna bara på storsnusare, deknarrar som bara den.

För övrigt har jag inget alls emot snusande tjejer, men är ändå glad att min flickvän inte gör det. Hon är dessutom sångerska, så...
Jag skulle heller inte rent generellt vilja kyssa en kvinna med en fet baksnus under läppen.
Citera
2004-10-21, 13:35
Medlem
prettygirls avatar
Kvinnor och män som snusar= classless behaviour. Riktigt jävla avtändande.
Hellre att de röker.
Citera
2004-10-21, 13:40
Medlem
Äckligt helt klart. Gillar inte när de röker heller men föredrar det framför en stor rinnande prilla under läppen. Självklart är killar som snusar äckliga också, men jag ska ju inte kyssa dem så det är inget jag bryr mig om. Har själv både rökt och snusat men la som tur väl ner det.
Citera
2004-10-21, 16:16
Medlem
Homo TempelRiddares avatar
tycker det är sak samma om det är kille eller tjej som snusar... däremot så "tittar" man till extra om man ser en tjej som snusar (är ju inte så jättevanligt)..... men däremot om en kille snusar så är det inget man tänker på...
Citera
2004-10-21, 16:35
Medlem
Min tjej snusar portion, jag snusar vanlig. General är det som gäller i bägge fallen. Jag är medveten om att det inte ser så fräscht ut när det fastnar snus mellan tänderna. Lika ofräscht ser det ut när tänderna på min tjej är ljusbruna för att snusen har runnit lite.
Citera
2004-10-21, 16:59
Medlem
....

Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Tejjer med snus ser förjävligt ut...
Till och med extrmt snygga blir mindre snygga när dom har en snus under läppen

vad tror du killar gör då??? dom e ju inte hlr direkt snygga med snus...varför ska killar kunna röak och snusa men inte tjejer????
Citera
2004-10-21, 18:55
Medlem
Jag tycker bara ser äckligt ut. Fast dom flesta tjejer snusar för att sluta röka i think :-)
Citera
2004-10-21, 19:25
Medlem
Djangos avatar
Jag tycker faktiskt det kan vara sexigt att en tjej snusar. Jag har snusat själv i 10 år men har nu slutat. Så jag säger att det godaste som finns är att kyssa en tjej som snusar. Mumms

Detta kan också vara så att jag saknar smaken av snus i min mun.
Citera
2004-10-22, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linlid
vad tror du killar gör då??? dom e ju inte hlr direkt snygga med snus...varför ska killar kunna röak och snusa men inte tjejer????

Kanske lite mannligt att röka o snusa!

Tjejer ska absolut inte hålla på med sånt!
En tjej ska vara mer kvinnlig och göra sånt som tjejer ska göra!
Citera
2004-10-22, 12:00
Medlem
hagge3s avatar
Jag vill ogärna dela in saker i vad som är manligt eller inte. Men nu gör jag det iaf.
Jag tycker att rökning är lite mer kvinnligt på något sätt (ja, det är flest kvinnor som röker). Men att snusa däremot är lite manligare.
Citera
2004-10-22, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tussan
Ok, lite tunt me nya trådar, får jag då lov att fråga en fråga?
Vad anser killar/pojkar/män om tjejer som snusar?bättre än rökning eller bara helt fel?

ett hett topic bland mina vänner just nu, behöver kött på benen

Min kille/pojke/man vill att jag ska snusa istället för att röka.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in