2010-04-06, 01:40
Medlem
UnderwearMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludvieg
Jag såg precis I love you, Phillip Morris - för att jag kan.. relatera??

Är det något fel med att kolla på flera filmer inom samma ämne?
Citera
2010-04-06, 12:41
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
JSA: Joint Security Area

Ska jag se nu, Sydkoreansk underbar film som borde ses av alla! Älskar scenen där nord och sydkoreanska befälen från plutonerna möts på en snöig slätt och bjuder varanndra på en cigg och ger varanndra eld under iskall tystnad, sen går de tillbaks till sina trupper och går vidare. Man får ett hopp utav filmen iallafall, mycket vacker och sevärd film.

Verkar trevligt, blir nog att dra hem den.

Ska snart se på De sju samurajerna. Mest för att jag nyss laddat hem den i 720p
Citera
2010-04-06, 13:16
Medlem
Giorgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
JSA: Joint Security Area

Ska jag se nu, Sydkoreansk underbar film som borde ses av alla! Älskar scenen där nord och sydkoreanska befälen från plutonerna möts på en snöig slätt och bjuder varanndra på en cigg och ger varanndra eld under iskall tystnad, sen går de tillbaks till sina trupper och går vidare. Man får ett hopp utav filmen iallafall, mycket vacker och sevärd film.

Låter lite som den franska filmen Joyeux Noël den utspelar sig dock under WW1 http://www.imdb.com/title/tt0424205/. Den handlar dock om en tysk och en fransk pluton som går upp från skyttegravarna på julafton och spelar fotboll, för att dagen efter gå tillbaka till kriget.
Senast redigerad av Giorgi 2010-04-06 kl. 13:21.
Citera
2010-04-08, 03:10
Medlem
FridgePacks avatar
The boat that rocket kollar jag på, för att jag såg att en här på flashback rekommenderade den ^^

Och.. DEN ÄR GRYM!
Senast redigerad av FridgePack 2010-04-08 kl. 03:12.
Citera
2010-04-08, 19:13
Medlem
Makss avatar
Jag tänkte kolla på filmen "Garden state".. Har aldrig sett filmen, aldrig hört någon nämna filmen. men jag gillar det lilla man ser i trailern.

Fråga! Är det en bra rulle? =)
Citera
2010-04-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FridgePack
The boat that rocket kollar jag på, för att jag såg att en här på flashback rekommenderade den ^^

Och.. DEN ÄR GRYM!

bra val, inte en dag för tidigt!

blir till att se airplane och kanske airplane 2 ikv då en kompis skicka detta roliga klipp, verkar vara en komedi helt i min smak, Gillar ju verkligen den gamla 80-90tals komedierna typ Hot Shots och Waynes world etc..

http://www.youtube.com/watch?v=2__2lq14H40
Citera
2010-04-08, 20:03
Medlem
MrQkens avatar
Tankade Avatar nu under dagen så de blir kvällens film. Kul och se hur den är utan 3D =)
Citera
2010-04-09, 00:08
Medlem
Showzs avatar
Såg genrens no1 Superbad igen. Blev en aning förvirrad när de bara hoppade över vissa dialoger, som den när Seth undrar "So your partner didn't come today." Wtf liksom?!
Citera
2010-04-09, 02:02
Medlem
juventuskahps avatar
Felon, för att folk här på flashback tipsade om den
hoppas den är bra, har höga förväntningar!
Blir väl ett avsnitt Criminal Minds också
Citera
2010-04-09, 02:34
Medlem
Captain-Marlowes avatar
The Fourth Kind, har hört att den ska vara bra. Väntat på den länge och hoppas den lever upp till förväntningarna.
Citera
2010-04-09, 02:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain-Marlowe
The Fourth Kind, har hört att den ska vara bra. Väntat på den länge och hoppas den lever upp till förväntningarna.
nej den suger
Citera
2010-04-10, 12:20
Medlem
Captain-Marlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
nej den suger

Yep, den sög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera