Ska jag se nu, Sydkoreansk underbar film som borde ses av alla! Älskar scenen där nord och sydkoreanska befälen från plutonerna möts på en snöig slätt och bjuder varanndra på en cigg och ger varanndra eld under iskall tystnad, sen går de tillbaks till sina trupper och går vidare. Man får ett hopp utav filmen iallafall, mycket vacker och sevärd film.
Verkar trevligt, blir nog att dra hem den.
Ska snart se på De sju samurajerna. Mest för att jag nyss laddat hem den i 720p
Ska jag se nu, Sydkoreansk underbar film som borde ses av alla! Älskar scenen där nord och sydkoreanska befälen från plutonerna möts på en snöig slätt och bjuder varanndra på en cigg och ger varanndra eld under iskall tystnad, sen går de tillbaks till sina trupper och går vidare. Man får ett hopp utav filmen iallafall, mycket vacker och sevärd film.
Låter lite som den franska filmen Joyeux Noël den utspelar sig dock under WW1 http://www.imdb.com/title/tt0424205/. Den handlar dock om en tysk och en fransk pluton som går upp från skyttegravarna på julafton och spelar fotboll, för att dagen efter gå tillbaka till kriget.
Senast redigerad av Giorgi 2010-04-06 kl. 13:21.
The boat that rocket kollar jag på, för att jag såg att en här på flashback rekommenderade den ^^
Och.. DEN ÄR GRYM!
bra val, inte en dag för tidigt!
blir till att se airplane och kanske airplane 2 ikv då en kompis skicka detta roliga klipp, verkar vara en komedi helt i min smak, Gillar ju verkligen den gamla 80-90tals komedierna typ Hot Shots och Waynes world etc..
Såg genrens no1 Superbad igen. Blev en aning förvirrad när de bara hoppade över vissa dialoger, som den när Seth undrar "So your partner didn't come today." Wtf liksom?!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!