Nvm. Vart lite långt. Men jag har iallafall duvor på min balkong

Upptäckte dom efter att dom två duvorna jag låtit ta skydd och chilla ett bra tag, vart här väldigt mycket och låtit på sista tiden ibland.. (Tror dom vart här nån månad.)
Men dom hade byggt bo på ett väldigt smart ställe och där jag inte sett dom. Hade inte en aning, men letade runt och kollade bakom en sak tillslut och lyste med telefonen, och där låg två friska duvor

Nice. Såg typ halv vuxna ut...
Vill inte förstöra nått, men vad kan jag göra för att hjälpa till? Jag lade ut lite bröd, vitt bröd som dom kan ge ungarna. Lite musli, och sen typ en skål med vatten.
Luriga fåglar. Dom valde ett bra ställe om man säger så. Riktigt skyddat. Jag upptäckte det inte först än nu. Stängde för glasbalkongen som jag haft öppen lite ganska länge nu och sånt igår för att jag tyckte dom lät lite mycket ibland..
Men såg att dom sen stod och kollade runt som dom letade efter nått utanför balkongen. Då hajjade jag att som lagt ägg eller så, men tydligen halvvuxna duvor

Vet ej hur gamla dom är, men lite trist man missat detta..
Men sjysst iallafall. Om nån är insatt i detta vad som äter eller hur man kan hjälpa till så är det bara säga till...
Jag har inte haft hela öppen utan bara en bit, så jag måste göra så sen så dom kan lära sig flyga ut och allt sånt sen.. Öppna halva eller så när dom behöver lära sig flyga iväg..
Kul upptäckt. Vart helt ovetande. Trodde bara att dom ville ta skydd osv innan typ.. Föräldrarna...
Dom måste ha byggt när jag sovit eller nått. Värsta boet där och två fåglar låg och värme varandra såg det ut som.. Trodde dom var döda först för dom låg helt stilla när jag upptäckte dom, men såg den att dom rörde på sig. Skönt. Föräldrarna har dykt upp på morgonen och eftermiddagarna mest typ..
Nu måste jag sova nån timme..