2009-10-09, 11:42
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
lustigkurre höhöhöh.
Varför skulle då rosa elefanter hata sverige? Kan jag inte svara på.
Men judar hatar nog sverige för att vi steriliserade dom på 40 talet och för att vi bidrog med järn till nazisterna.

Hur förklarar du då muslimsk invandring till Storbritannien?
Citera
2009-10-09, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nej, din nolla. De är sossar eller folkpartister. Den största skulden vilar tungt på dessa två partier och dess inkompetenta figurer i toppen av respektive parti.

Korkade sossar som gnäller över invandringen borde fråga sig varför de röstat fram de politiker som skapat det kaosartade tillstånd som idag råder.
spelar fan ingen roll vilket parti dom tillhör, Alla som sitter i makten är judar.
Citera
2009-10-09, 13:13
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delije
spelar fan ingen roll vilket parti dom tillhör, Alla som sitter i makten är judar.
Ja, och om de inte är det så finns det alltid en väl gömd jude som sitter och drar i trådarna.
Citera
2009-10-09, 13:49
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Jag ifrågasätter inte det som står där, jag undrar bara var i helvete du hittar det självklara sambandet mellan judars inflytande och araber i Europa.
Judarna i Frankfurtskolan uppfann bla multikulturalismen som en självklarhet.
De låg bakom hela vänstervågen som kom på 60-70-talen.

Det har präglat svensk politik ända fram till idag.
Den politiska korrektheten och lilla saltsjöavtalet kan vi tacka judarna för.
Citera
2009-10-09, 14:03
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D
Judarna i Frankfurtskolan uppfann bla multikulturalismen som en självklarhet.
De låg bakom hela vänstervågen som kom på 60-70-talen.

Det har präglat svensk politik ända fram till idag.
Den politiska korrektheten och lilla saltsjöavtalet kan vi tacka judarna för.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Post_hoc_ergo_propter_hoc

http://en.wikipedia.org/wiki/Correla...mply_causation

Mer behöver knappast sägas...
Citera
2009-10-09, 14:15
Medlem
Citat:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Post_hoc_ergo_propter_hoc

http://en.wikipedia.org/wiki/Correla...mply_causation

Mer behöver knappast sägas...
Jo, din korkade jävel, det behöver det visst. Correlation does not imply causation betyder INTE Causation does not imply correlation. Causation DOES imply correlation.
Citera
2009-10-09, 14:18
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Jo, din korkade jävel, det behöver det visst. Correlation does not imply causation betyder INTE Causation does not imply correlation. Causation DOES imply correlation.
Då kan du ju ta och lägga fram bevis för att judar på Frankfurtskolan ligger bakom lilla saltsjöavtalet. Jag väntar med spänning.

Nej, ta era argumentationsfel och dra. Kan inte inte komma med riktiga argument och bevis?
Citera
2009-10-09, 14:18
Medlem
moderatswings avatar
Att man kan hitta judar hos alla politiska läger ska alltså bevisa att de styr precis allt?
Bevisar inte det snarare att även judar är individer som har olika politiska åsikter?

Finn ju uppenbarligen både marxister och råkapitalister.
Citera
2009-10-09, 14:20
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Att man kan hitta judar hos alla politiska läger ska alltså bevisa att de styr precis allt?
Bevisar inte det snarare att även judar är individer som har olika politiska åsikter?

Finn ju uppenbarligen både marxister och råkapitalister.
Ja, men alla vet ju att judarna står bakom både marxism och kapitalism. De skapades för att förvirra människor så att man inte kritiserar judarna.
Citera
2009-10-09, 14:24
Medlem
Citat:
Då kan du ju ta och lägga fram bevis för att judar på Frankfurtskolan ligger bakom lilla saltsjöavtalet. Jag väntar med spänning.

Nej, ta era argumentationsfel och dra. Kan inte inte komma med riktiga argument och bevis?
N.E.R.D argumenterade för att judarna låg bakom PK som i sin tur låg bakom svensk politik. Det är ett orsakssamband. Jag reagerade på att du inte fattade det utan korkad som du är anklagade du honom helt felaktigt för argumentationsfel.
Citera
2009-10-09, 14:30
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
N.E.R.D argumenterade för att judarna låg bakom PK som i sin tur låg bakom svensk mångkulturalism. Det är ett orsakssamband. Jag reagerade på att du inte fattade det utan korkad som du är anklagade du honom helt felaktigt för argumentationsfel.
Det är ett argumentationsfel.

Även om vissa judar ligger bakom vissa politiskt korrekta budskap så betyder inte det att de ligger bakom allt, och det betyder verkligen inte att vi inte ligger lika mycket bakom. Det är dessutom ingen som tvingat oss att anamma deras idéer, något som ni verkar tro.
Citera
2009-10-09, 14:35
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Det är dessutom ingen som tvingat oss att anamma deras idéer, något som ni verkar tro.
Nej, det har du rätt i.
Men varför har du gjort det?

Du skryter om dina akademiska kunskaper, det är där du ska leta.
Hela universitetsmiljön i Sverige stinker av arvet från Frankfurtskolan.

Jag har studerat i Lund, så jag vet verkligen hur indoktrinerad den världen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in