• 1
  • 2
2009-10-07, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccTowie
... och eftersom att jag lydde reglerna så var det totalt jävla onödigt att skriva det där inlägget.
Om du inte vill hjälpa till, skriv inte då, du hade ju för fan bättre saker för dig.

Du missade "2) skriv dina egna tankar i ämnet."

Så tråden lär stängas.

I vilket fall var det ju du som sa att du hade bättre saker för dig, men om du har sådana svårigheter att ta in text att du trodde att det var jag som sa det kanske det inte är så konstigt att du inte klarar på egen hand att svara på frågorna.

Nåja, om du nu har svårt att förstå det skrivna ordet kanske jag får formulera mig enklare: gör dina egna läxor istället för att utnyttja andra, det är bara jävligt osympatiskt beteende som folk avskyr.
2009-10-07, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av homosapiens
Jag tror det skulle underlätta om du skrev vad du har för hypoteser, så kommer nog flashback-genierna börja mata tankar och idéer. Mitt tips från mig till dig. Tyvärr så kan inte jag hjälpa dig, eftersom jag helt enkelt inte kommer ihåg vad matrix-filmen handlar om.

Se, där har vi ett bra och ärligt svar. Gillas!
Det jag tänkte med det här inlägget var att jag skulle få dessa frågor besvarade, inte utförligt, men på ett stadie där jag kan utveckal era svar.
Till skillnad från denna https://www.flashback.org/archive/i.../t-392981.html där svaret personen fick var en uppsats på över 2000 ord.

När jag såg det inlägget tänkte jag att det kanske inte var en sådan dum idé ändå.
2009-10-07, 08:31
Medlem
adequates avatar
1: Se filmen.
2: Tänk själv.
3: Som Seburo C-X så elegant uttryckte det, gör dina egna läxor istället för att utnyttja andra.

Tråd låst.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in