2009-10-03, 15:15
Sökte på stryktipset och fick fram oändligt massa trådar. Dock var den senast uppdaterade tråden med nyaste inlägget för typ 6-7månader sen. Fanns en tråd om system för stryktipset som var rätt intetsägande som va uppdaterad för några dar sedan, men där gnällde mest folk om hur trist och dålig vinstchans det är på stryktipset, så om ni har klagomål om just detta, SKRIV INTE I DENNA TRÅD DÅ!
Så därför gör jag en helt ny tråd för stryktipset. Här kan vi väl både diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund inför matcherna, eller säg vad ni vill bara det är relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som är aktuell för dagen. Bidra gärna med egna kuponger!
1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12
Använde mig av ett reducerat system me 12 rätts garanti. 0-7-16 med två matematiska garderingar. kosta 96kr
Om ni inte kan ngt om system så gör de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vågar ni rygga!?
Tror p´smouth kan skrälla med ett kryss och Hull är underskattade, förr el senare vänder det för dom, så kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. kört hårt!
Så därför gör jag en helt ny tråd för stryktipset. Här kan vi väl både diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund inför matcherna, eller säg vad ni vill bara det är relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som är aktuell för dagen. Bidra gärna med egna kuponger!

1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12
Använde mig av ett reducerat system me 12 rätts garanti. 0-7-16 med två matematiska garderingar. kosta 96kr
Om ni inte kan ngt om system så gör de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vågar ni rygga!?

Tror p´smouth kan skrälla med ett kryss och Hull är underskattade, förr el senare vänder det för dom, så kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. kört hårt!