2009-10-03, 15:15
Medlem
Sökte på stryktipset och fick fram oändligt massa trådar. Dock var den senast uppdaterade tråden med nyaste inlägget för typ 6-7månader sen. Fanns en tråd om system för stryktipset som var rätt intetsägande som va uppdaterad för några dar sedan, men där gnällde mest folk om hur trist och dålig vinstchans det är på stryktipset, så om ni har klagomål om just detta, SKRIV INTE I DENNA TRÅD DÅ!

Så därför gör jag en helt ny tråd för stryktipset. Här kan vi väl både diskutera om varandras kuponger samt intressanta tips i sista sekund inför matcherna, eller säg vad ni vill bara det är relevanta fakta om just stryktipset. Jag kommer dunka upp min stryktipsrad som är aktuell för dagen. Bidra gärna med egna kuponger!

1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham x2
3. Burnley - Birmingham 12
4. Hull - Wigan 12
5. Wolverh. - Portsmouth 1x
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1x
8. Peterbor. - Nottingham 2
9. Crystal P - Blackpool x2
10. Newcastle - Brist.C 1
11. Reading - Middlesbr 2
12. Swansea - QPR 1x2
13. watford - cardiff 12

Använde mig av ett reducerat system me 12 rätts garanti. 0-7-16 med två matematiska garderingar. kosta 96kr

Om ni inte kan ngt om system så gör de absolut inget, ville bara ge alla fakta vad jag precis spelat till dagens stryktips. vågar ni rygga!?

Tror p´smouth kan skrälla med ett kryss och Hull är underskattade, förr el senare vänder det för dom, så kassa e dom inte som inledningen varit. Aja. kört hårt!
Citera
2009-10-03, 15:18
Medlem
Mycket bra tråd tycker jag, precis vad jag saknat. Sitter med stryket nu i sista minuterna och ska se vad jag kan knåpa ihop!

Just nu;

1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
3. Burnley - Birmingham 1x
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
8. Peterbor. - Nottingham inte kryssat än
9. Crystal P - Blackpool 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

Inte klar än dock, ska nog rygga av lite från din!

"Använde mig av ett reducerat system me 12 rätts garanti. 0-7-16 med två matematiska garderingar. kosta 96kr"

Vart väljer man detta? Tippat via Svenskaspel.se
Senast redigerad av pEddobear 2009-10-03 kl. 15:20.
Citera
2009-10-03, 15:24
Bannlyst
Jag kan ju börja med att säga att Stryktipset är svårt som fan, hatar championship, då de kan sluta hur som helst.

Tycker både av er fegar lite väl mycket med enkel 2an på Kalmar.

Om de ska bli några pengar i Stryktipset så måste man få in rätt skrällar, och ÖIS behöver verkligen poäng så jag skulle iaf tippa X2, kanske 1x2 tom.

Sen hoppas jag att denna tråden lever vidare och lycka till idag !
Citera
2009-10-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Mycket bra tråd tycker jag, precis vad jag saknat. Sitter med stryket nu i sista minuterna och ska se vad jag kan knåpa ihop!

Just nu;

1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

trevligt! mm, riktigt svåra matcher idag. min 2.a på nottingham är lite på chans. Men P´borogh har loosat sina 2 senaste varav den sista var hemma mot plymouth som är nästjumobon i champ. precis efter P´borogh. O N-ham har vunnit sina 2 senaste, så hoppas på formen håller sig för nottingham
Citera
2009-10-03, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFoureaux
Jag kan ju börja med att säga att Stryktipset är svårt som fan, hatar championship, då de kan sluta hur som helst.

Tycker både av er fegar lite väl mycket med enkel 2an på Kalmar.

Om de ska bli några pengar i Stryktipset så måste man få in rätt skrällar, och ÖIS behöver verkligen poäng så jag skulle iaf tippa X2, kanske 1x2 tom.

Sen hoppas jag att denna tråden lever vidare och lycka till idag !

håller helt o hållet me dig om att få in skrällarna. Men det är dagens bästa värdespik. Kalmar spelar för guldet, örgryte har allbäck o nån mer mupp avstängda, flera skador. mmm..heja kalmar
Senast redigerad av hateu 2009-10-03 kl. 15:32.
Citera
2009-10-03, 15:32
Medlem
GrovBenstommes avatar
Bara för ett lag måste vinna så blir dem bättre? ÖIS är fortfarande sämsta laget i Allsvenskan tillsammans med Djurgården och platsar knappt i Superettan med det spelet dem visar upp. ÖIS utan Allbäck idag också, Kalmar saknar bara "sidled" Rydström och jagar guldet..

Som IFK Göteborg supporter ser jag gärna att ÖIS vinner men har så svårt att se det hända idag..
Citera
2009-10-03, 15:35
Medlem
Hur tippat man R-system om det står; 0-7-16, hur många hel/halv blir det?
Citera
2009-10-03, 15:35
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Hur tippat man R-system om det står; 0-7-16, hur många hel/halv blir det?

7 halv för 16kr
Citera
2009-10-03, 15:37
Medlem
Citat:

Just nu;

1. Örgryte - Kalmar FF 2
2. Bolton - Tottenham 2
4. Hull - Wigan x2
6. Barnsley - Ipswich 12
7. Derby - Sheffield W 1
12. Swansea - QPR x2
13. watford - cardiff 12

"Använde mig av ett reducerat system me 12 rätts garanti. 0-7-16 med två matematiska garderingar. kosta 96kr"

Vart väljer man detta? Tippat via Svenskaspel.se

Du väljer system genom att klicka på "system"-fliken. Där finns det olika att välja mellan
Citera
2009-10-03, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Bara för ett lag måste vinna så blir dem bättre? ÖIS är fortfarande sämsta laget i Allsvenskan tillsammans med Djurgården och platsar knappt i Superettan med det spelet dem visar upp. ÖIS utan Allbäck idag också, Kalmar saknar bara "sidled" Rydström och jagar guldet..

Som IFK Göteborg supporter ser jag gärna att ÖIS vinner men har så svårt att se det hända idag..

Nej naturligtvis blir dom inte de.

men nåt säger mig om jag att jag får sista ordet i den här frågan
Citera
2009-10-03, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hateu
håller helt o hållet me dig om att få in skrällarna. Men det är dagens bästa värdespik. Kalmar spelar för guldet, örgryte har allbäck o nån mer mupp avstängda, flera skador. mmm..heja kalmar

Eller hur, DÄRFÖR DOM LEDER MED 2-0 MOT KALMAR NU?
Citera
2009-10-03, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JFoureaux
Nej naturligtvis blir dom inte de.

men nåt säger mig om jag att jag får sista ordet i den här frågan

Vad säger man? Jobbigt att ha rätt jämt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in