2009-11-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Jag laddar upp de p Svenska Spel men jag ville bara ha varannan av mina rader och den reducering gick tydligen inte att gra i programmet, s jag frskte allts skriva ut varannan. Men failade lngvga eftersom jag kom p att lite tips aldrig kunde vara vrt den mdan...

D gr du de enklare, du ppnar filen i anteckningar (notepad.exe) sedan raderar du de rader du inte vill ha, spara om filen
Citera
2009-11-04, 22:43
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
D gr du de enklare, du ppnar filen i anteckningar (notepad.exe) sedan raderar du de rader du inte vill ha, spara om filen

Tack fr tipset!

Fr tillfllet r jag mest njd ver att Inter inte bara kvitterade utan ven vnde matchen. Hade varit jobbigt att se mitt frsta system ligga p 7 av 8 infr morgondagen.
Citera
2009-11-05, 14:32
Medlem
ZI-9s avatar
Nog om Europatips, vi vet alla att det riktiga tipset spelas Lrdagar kl. 16.00-17.50

Jag mste sga att Lrdagens stryktips ser mycket svrtippat ut. 1 Svensk Cupmatch (vgar man halvgardera med 1 2 eller r helgard. ett mste...?), 4 PL matcher dr jag tycker att bde Aston Villa och Man City kan spikas, och sedan hela 8 Championship matcher med lag som t.ex Ipswich, Reading, Crystal Palace, Sheffield Wednesday, Nottingham, som man aldrig vet var man har dom!

Tror faktiskt att jag satsar p ett mindre matematisky system (M64 eller strre) p stryktipset och frsker lgga de flesta garderingarna p Championship...
Citera
2009-11-05, 15:05
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZI-9
Nog om Europatips, vi vet alla att det riktiga tipset spelas Lrdagar kl. 16.00-17.50

Jag mste sga att Lrdagens stryktips ser mycket svrtippat ut. 1 Svensk Cupmatch (vgar man halvgardera med 1 2 eller r helgard. ett mste...?), 4 PL matcher dr jag tycker att bde Aston Villa och Man City kan spikas, och sedan hela 8 Championship matcher med lag som t.ex Ipswich, Reading, Crystal Palace, Sheffield Wednesday, Nottingham, som man aldrig vet var man har dom!

Tror faktiskt att jag satsar p ett mindre matematisky system (M64 eller strre) p stryktipset och frsker lgga de flesta garderingarna p Championship...

D tnker vi likadant betrffande Championship. AIK tar med strsta sannolikhet kommandot p Rsunda. Man lskar sin borg och man har en smdryg frortstomte (ja, han kr ju faktiskt med ngot luvliknande) som trollbinder p kanten. Dessutom har man ingenting att frlora eftersom det riktiga guldet redan r i hamn, och br sledes vga spela ut. S mitt utgngstips r en toketta ven om krysset egentligen borde plockas med. Fast streckfrdelningen r nd s pass jmn att jag frmodligen vljer att chansa p ettan fr att ha rd med fler skrllgarderingar. 1X

I PL br Villa vara revanschsuget efter snplig pongfrlust hromdagen p.g.a. undermlig domarinsats, samt i och med det tv raka bortamatcher. S nu r man helt enkelt glada att vara tillbaka p Villa Park och det kommer st Bolton dyrt, eller fr den delen vilket annat lag som kommit i vgen. Dock ett litet varningsfinger fr att Bolton kan komma utvilat... 1X

Citys ledning krver seger efter 0-0 borta mot Birmingham och dessfrinnan 2-2 mot West Ham. Nej, jag hade inte velat spela i Burnley-frsvaret lrdagseftermiddagen till ra. 1

ven Tottenham kommer nytaggat efter 0-1 hemma mot Stoke (ett klart streck i rkningen!) och 0-3 mot Arsenal (vilket var ett missvisande resultat d frsta halvlek i stort sett stod och vgde innan Persie och Fabregas som frn ingenstans gjorde tv verraskande ml). Sunderland hmtade upp underlge senast men lckte som ett sll i frsvaret frsta halvlek mot West Ham). Det finns en risk att man iakttar det och blir alldeles fr tillbakadragna. Jag tror p hemmalaget. 1

Edit:
Glmde Blackburn - Portsmouth sg jag och tror att Portsmouth, som fr frsta gngen p hela ssongen kan komma med sjlvfrtroende till en PL-match mycket mjligt kan gra en "Djurgrden" och ta tre raka segrar. Blackburn har inte imponerat, men frlorar sllan hemma. En underskattning hr kan dock frdunkla den statistiken. 1X2
Senast redigerad av spleendid 2009-11-05 kl. 15:11.
Citera
2009-11-08, 14:05
Medlem
spleendids avatar
Jag kr en chansning i eftermiddag:

M-0-5-32:

1. Chelsea - Man U 12
2. West Ham - Everton 1X
3. Wigan - Fulham 1X
4. Inter - Roma 1
5. Lazio - Milan 2
6. Sevilla - Villarreal 1
7. Valencia - Zaragoza 1
8. Djurgrden - Assyriska 1X
9. R Santander - Bilbao X
10. Gijon - Espanyol 1
11. Lyon - Marseille X
12. Hannover - Hamburg 1X
13. Bremen - Dortmund 1

United br aldrig rknas bort ven om hemmalaget r favoriter.

Jag tror p oavgjort i match 2 men West Ham pressade faktiskt Villa i andra halvlek senast.

Det r dags fr Wigan att prestera igen nr man kommer hem efter tv bortamatcher.

Lazio kan f offra pong i ligan efter bortamatchen i europaspelet. Milan utnyttjar detta.

Sevilla vinner igen efter pongfrlusten i CL. Villarreals match mot Lazio sitter dessutom i benen.

Djurgrden br vinna men om ofrmgan att gra ml gr sig gllande nnu en gng denna ssong kan Assyriska, som inte alls r ovna, gra ett ml och lgga sig p frsvar.

Gijon har blivit ett av mina favoritlag i La Liga efter upprepade skrllpong. Vinner knappt igen med sitt stabila frsvar.

Marseille har en vilodag mer n Lyon och mktar med oavgjort.

Bundesliga blir lidande fr Hamburg som satsar p europaspelet. Hannover dessutom svrslagna hemma.

Lycka till!

Edit: Sparade in p halva summan och lirade skert kryss mellan Hannover och Hamburg ocks.
Senast redigerad av spleendid 2009-11-08 kl. 14:37.
Citera
2009-11-08, 14:37
Medlem
EUROPATIPSET 8 NOV 2009

24-rader

1. Chelsea - Manch.U 1
2. West Ham - Everton 2
3. Wigan - FulhamX
4. Inter - Roma 1
5. Lazio - Milan 1
6. Sevilla - Villarreal 1 2
7. Valencia - Zaragoza X
8. Djurgrden - Assyriska 1 2
9. Racing S - A.Bilbao 1X
10. Sp.Gijon - Espanyol 1
11. Lyon - Marseille 2
12. Hannover - Hamburg 1X2
13. W.Bremen - Dortmund 1

12-rader

1. Chelsea - Manch.U 1
2. West Ham - Everton 1 2
3. Wigan - Fulham1X2
4. Inter - Roma 1
5. Lazio - Milan 1
6. Sevilla - Villarreal 2
7. Valencia - Zaragoza 1
8. Djurgrden - Assyriska 1
9. Racing S - A.Bilbao X
10. Sp.Gijon - Espanyol 1
11. Lyon - Marseille 1
12. Hannover - Hamburg 1 2
13. W.Bremen - Dortmund 1
Senast redigerad av splitt 2009-11-08 kl. 14:40.
Citera
2009-11-08, 19:03
Medlem
Gick t helvete nnu en gng p stryktipset. Dock satsade jag bara runt 20 kr.

Ska spela ihop med brorsan nsta helg. Fr se hur mycket vi lgger var, 50 kr var kanske.

Vad r mest vrt att spela? 100 kr ngra halvgarderingar eller ska man satsa p ett R-system? Om man inte har s mycket pengar dvs.

Fr man 13 rtt ex. fr man ut mycket utav vinsten med R-system?
Citera
2009-11-08, 23:06
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Jag kr en chansning i eftermiddag:

M-0-4-16:

1. Chelsea - Man U 12
2. West Ham - Everton 1X
3. Wigan - Fulham 1X
4. Inter - Roma 1
5. Lazio - Milan 2
6. Sevilla - Villarreal 1
7. Valencia - Zaragoza 1
8. Djurgrden - Assyriska 1X
9. R Santander - Bilbao X
10. Gijon - Espanyol 1
11. Lyon - Marseille X
12. Hannover - Hamburg X
13. Bremen - Dortmund 1

Det var tminstone en hyfsat skn rad jag lade idag mste jag, med facit i hand, f sga. Visserligen bara 9 rtt, men i de missade matcherna var det inte lngt ifrn. Fan, jag hade X2 p Bilbao med 64 rader kvar men bantade vidare till 16. Ngra slantar till och Inter hade ocks garderats. Men visst, West Ham lyckades inte kvittera och Bremen failade all the way, s jag var vl inte vrd mer n 9. Men tv av tre skra kryss fr mig nd att sova gott, och 5-5 i Lyon, sicken jvla tillstllning!

Nya tag!
Citera
2009-11-10, 16:14
Medlem
spleendids avatar
Morgondagens europatips blir en billig lottodragning fr min del:

Funderar p en R-0-11-16 och hoppas p slumpen:

1. Sverige U - Kazak.U21 1X
2. Cartagena - Gimnastic 12
3. Hrcules - Numancia 1X
4. R.Betis - Celta 12
5. Ancona - Vicenza 1
6. Frosinone - Brescia 12
7. Lecce - Padova 1X
8. Reggina - Sassuolo 1
9. Cittadel - Gallipoli 1X
10. Mantova - Cesena X2
11. Piacenza - Torino 12
12. Triestina - Ascoli 1X
13. Southampt - Brighton 1X

Ngot sdant kanske? Med tv halvt slumpmssiga spikar baserade p teckenfrdelningen, och i tv matcher med hyfsat jmn sdan. Celta Vigo fr grna vinna, fr det r vl ett klassiskt lag? Sknker tminstone en del minnen. Gimnastic i sin tur lirade vl i en hgre division frra ssongen, och Brescia ytterligare ett ganska klassiskt lag. Dessa fr dubbelchanser.

Vad tycks?
Citera
2009-11-10, 16:41
Medlem
NWOBHMs avatar
Citat:
Men tv av tre skra kryss fr mig nd att sova gott
F saker hr i livet r lika tillfredsstllande som att stta ett skert kryss p Stryktipset
Citera
2009-11-10, 21:59
Medlem
Citat:
Morgondagens europatips blir en billig lottodragning fr min del:

Funderar p en R-0-11-16 och hoppas p slumpen:

1. Sverige U - Kazak.U21 1X
2. Cartagena - Gimnastic 12
3. Hrcules - Numancia 1X
4. R.Betis - Celta 12
5. Ancona - Vicenza 1
6. Frosinone - Brescia 12
7. Lecce - Padova 1X
8. Reggina - Sassuolo 1
9. Cittadel - Gallipoli 1X
10. Mantova - Cesena X2
11. Piacenza - Torino 12
12. Triestina - Ascoli 1X
13. Southampt - Brighton 1X

Ngot sdant kanske? Med tv halvt slumpmssiga spikar baserade p teckenfrdelningen, och i tv matcher med hyfsat jmn sdan. Celta Vigo fr grna vinna, fr det r vl ett klassiskt lag? Sknker tminstone en del minnen. Gimnastic i sin tur lirade vl i en hgre division frra ssongen, och Brescia ytterligare ett ganska klassiskt lag. Dessa fr dubbelchanser.

Vad tycks?

Nu blir du skert jtteglad eftersom du fr hela 4dagar extra p dig att studera matcherna. Inget europatips p onsdag utan den raden gr p SNDAG!
Citera
2009-11-10, 22:20
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
Nu blir du skert jtteglad eftersom du fr hela 4dagar extra p dig att studera matcherna. Inget europatips p onsdag utan den raden gr p SNDAG!

Eller s suckar jag stort och inser att jag kommer f dras med Serie B hela veckan. Men tack fr uppmrksammandet, d kan jag lgga krutet p de underbara landskamperna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in