Citat:
Som jag sa tidigare så är det långtifrån alla som man kunnat ha oralsex med, och analsex är inte på agendan heller men det beror mer på min inställning just kring bajspackande.
Kan inte säga att jag ser någon fördel med min kukstorlek öht, men man har ju vad man har och normalsex är inga problem faktiskt. I alla fall inte sen jag blev vuxen, det var dock vissa problem i tonåren och då var det faktiskt riktigt jobbigt.
Och jag ser liksom ingen vits med att lägga ut någon bild bara för att bevisa hur den ser ut, alla är vi olika.
Då jag själv inte vill lägga ut bild så tvingar jag dig inte men det hade verkligen varit något att se. Inte varje dag man ser en handled till kuk, fy fan. Hur stort är ditt ollon egentligen? måste vara i storleken tennisboll nästintill
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Hade verkligen inte tänkt att varken skriva ut mina mått eller än värre fota ballen men eftersom flera här i tråden verkar tro att 16 i omkrets är nåt gigantiskt så kör jag stand in för Tjosan112 ballebild då jag har ungefär samma mått(19-20 lång 16 omkrets)
Och det var precis som Tjosan112 skrev att det var fan inte lätt att få till en hård ribba med kamera i ena handen och ballen plus hårsprayen i andra! Fick iofs inte till längden riktigt men shit the same och ta min text på fotot med en smula ironi tack!
http://www.imagebam.com/image/2fbf73100751503
Kan också tillägga att av ca 50 (mest ONS) tjejer mellan 20-40 år så har inte många kommenterat storleken nåt särskilt, kanske 5-8 st som haft lite problem i början men dom flesta har bara njutit:-)
Men tjena kuktvilling
Inte långt ifrån du men jag har ett rundare topp på ollonet annars var dom rätt lika.
Fast din har varit i betydligt fler hål än min