2010-10-05, 14:35
Medlem
JohnDolmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kada
Den som inte kan se att 16 cm i omkrets är överdrivet mycket behöver nog antingen mäta en gång till, eller skaffa bättre glasögon/linser. Någon illustrerade med botten på en mugg. Låt mig istället få illustrera med en sprayburk, som mäter exakt 16 cm i omkrets:

http://img440.imageshack.us/img440/129/sprayburk.jpg

Denna sprayburk är av modellen större, dvs den storlek som hårspraysburkar vanligtvis brukar ha. Den är endast några millimetrar mindre i omkrets än vad t.ex. en Axe deodorantspray är. Jag skulle vilja se er försöka få in en sådan i munnen. Eftersom jag såklart har testat (Haha) kan jag rapportera att jag inte ens kommer förbi mina egna tänder. Och då har jag en ganska stor mun dessutom.

Om personen i fråga verkligen besitter 16 cm omkrets så får jag såklart be om ursäkt och gratulera, men jag är benägen att misstänka att någon här ljuger eller mäter fel.

Hade verkligen inte tänkt att varken skriva ut mina mått eller än värre fota ballen men eftersom flera här i tråden verkar tro att 16 i omkrets är nåt gigantiskt så kör jag stand in för Tjosan112 ballebild då jag har ungefär samma mått(19-20 lång 16 omkrets)

Och det var precis som Tjosan112 skrev att det var fan inte lätt att få till en hård ribba med kamera i ena handen och ballen plus hårsprayen i andra! Fick iofs inte till längden riktigt men shit the same och ta min text på fotot med en smula ironi tack!
http://www.imagebam.com/image/2fbf73100751503

Kan också tillägga att av ca 50 (mest ONS) tjejer mellan 20-40 år så har inte många kommenterat storleken nåt särskilt, kanske 5-8 st som haft lite problem i början men dom flesta har bara njutit:-)
Senast redigerad av JohnDolmes 2010-10-05 kl. 14:39.
Citera
2010-10-05, 16:21
Medlem
Citat:
Som jag sa tidigare så är det långtifrån alla som man kunnat ha oralsex med, och analsex är inte på agendan heller men det beror mer på min inställning just kring bajspackande.

Kan inte säga att jag ser någon fördel med min kukstorlek öht, men man har ju vad man har och normalsex är inga problem faktiskt. I alla fall inte sen jag blev vuxen, det var dock vissa problem i tonåren och då var det faktiskt riktigt jobbigt.

Och jag ser liksom ingen vits med att lägga ut någon bild bara för att bevisa hur den ser ut, alla är vi olika.

Då jag själv inte vill lägga ut bild så tvingar jag dig inte men det hade verkligen varit något att se. Inte varje dag man ser en handled till kuk, fy fan. Hur stort är ditt ollon egentligen? måste vara i storleken tennisboll nästintill

Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Hade verkligen inte tänkt att varken skriva ut mina mått eller än värre fota ballen men eftersom flera här i tråden verkar tro att 16 i omkrets är nåt gigantiskt så kör jag stand in för Tjosan112 ballebild då jag har ungefär samma mått(19-20 lång 16 omkrets)

Och det var precis som Tjosan112 skrev att det var fan inte lätt att få till en hård ribba med kamera i ena handen och ballen plus hårsprayen i andra! Fick iofs inte till längden riktigt men shit the same och ta min text på fotot med en smula ironi tack!
http://www.imagebam.com/image/2fbf73100751503

Kan också tillägga att av ca 50 (mest ONS) tjejer mellan 20-40 år så har inte många kommenterat storleken nåt särskilt, kanske 5-8 st som haft lite problem i början men dom flesta har bara njutit:-)

Men tjena kuktvilling
Inte långt ifrån du men jag har ett rundare topp på ollonet annars var dom rätt lika.

Fast din har varit i betydligt fler hål än min
Senast redigerad av tjosan112 2010-10-05 kl. 16:25.
Citera
2010-10-05, 17:17
Medlem
http://www.expressen.se/sex/1.2161972/har-ar-mannen-med-langst-snopp
Nu känner man sig "under normal" igen
Danskjävlarna sägs ha medel kuk på 19.28 cm (längst i världen) och svenska 18.90cm (delad andra plats)
Kan detta stämma? eller har folk överdrivit?
Citera
2010-10-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReinfeldtM
Danskjävlarna sägs ha medel kuk på 19.28 cm (längst i världen) och svenska 18.90cm (delad andra plats)

Nej jag tror det stämmer faktiskt. Jag har aldrig sett en erigerad kuk mindre än min egen IRL.
Citera
2010-10-05, 18:17
Bannlyst
Citat:

Det där måste vara ett skämt
Citera
2010-10-05, 18:33
Medlem
Citat:

När alla andra undersökningar pekar på medel på 15-16 så känns det lite i överdrift. Men jag har mindre erfarenhet av undersökningar än dom som gjorde den så vad vet jag men det är nog en del som nu...
Citera
2010-10-05, 18:34
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Nej jag tror det stämmer faktiskt. Jag har aldrig sett en erigerad kuk mindre än min egen IRL.

Jag har aldrig sett en erigerad kuk öht förutom min egen IRL.
Citera
2010-10-05, 18:44
Medlem
Joakwims avatar
Artikeln är ju baserad på läsarnas egna svar. Lär ju vara kryddat med ett par centimeter som folk i regel gör...
Citera
2010-10-05, 19:23
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Artikeln är ju baserad på läsarnas egna svar. Lär ju vara kryddat med ett par centimeter som folk i regel gör...

Ja, men jag kan inte förstå vad man skulle tjäna på att ljuga i en anonym undersökning. Man får ingen cred för det och det slår bara tillbaka mot en själv eftersom det höjer medelvärdet, vilket gör att man ligger sämre till när man vill jämföra med sin egen. Det vore mer logiskt att ange ett lite underdrivet värde vilket ger ett lägre snitt
Citera
2010-10-05, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Jag måste säga att jag är lite konfunderad över att det inte är någon som har riktigt grov kuk?
Jag har ganska exakt 22 CM i omkrets och den är snäppet kortare längdmässigt med ca 20-21 CM beroende på dagsform.

Du kan ringa Guinness då direkt hörru. get real.
Citera
2010-10-05, 19:39
Medlem
.-.-.s avatar
Fetaste kända kuken i världen besitter väl Shane Diesel, ca 20-21 cm omkrets. Så här på forumet har vi alltså en som stoltserar med världens kanske grövsta kuk, grövre än alla i porrvärlden åtminstone.

Varför tjänar du inte pengar på den?
Bara en intervju i Expressen skulle säkert ge en rejäl slant.
Eller få bra betalt för att sätta på läckra brudar som skriker som stuckna grisar.
Citera
2010-10-05, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim

antagligen, man vill ju veta hur många som deltagit, samt att det måste vara någon kontroll. Annars är ju undersökningen ganska värdelös, Jag menar hur många 1000 danska läsare av den herrtidningen som skickar in sina kukmått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in