Citat:
Ursprungligen postat av mellotron
Jag har mest varit ute efter att du verkar oerhört enögd pga att du vill kompensera din korta längd genom att in perpetuum hävda att omkretsens betydelse närmast är att likna vid en religiös dogm
Det är möjligt att jag är lite (eller ganska mycket) enögd i denna fråga. Jag har under medel i längd och över medel i omkrets. Då ligger det väl i sakens natur att jag gärna vill att tjejer ska gilla tjocka kukar, och att de ska värdesätta omkretsen högre än längden? Korkat vore det annars. Om jag försöker att betrakta det hela helt opartiskt så tror jag ändå att jag har rätt i denna slutsats. Men du får ju tro något annat om du vill
Citat:
Däremot, om vi hypotetiskt tänker oss en lång sexkväll/natt med en kvinna, så innebär det ljus och synlighet och inte en kvart under täcket eller i mörker. Storleken, såväl längden som omkretsen, spelar förmodligen roll för en kvinna först när de är ihopkopplade med mannens utseende och personlighet i stort,
Självklart är det så. Jag har aldrig hävdat annat. Men jag är både snygg och har en bra personlighet. Men sådana detaljer är ju underförstådda i tråden. Tråden handlar ju om kukar. Dvs, om tjejen träffar en kille som hon har starka känslor för, och som hon tycker är snygg, vilken typ av kuk hoppas hon då att hennes kille ska ha? Här hävdar jag att en stor omkrets är hennes mest prioriterade önskning
Citat:
men om de nu inte enbart går efter funktionalitet är det troligen mer upphetsande att se en 19x14 eller 18x13 uppenbara sig när handduken faller till golvet.
Ja, en lång och inte så tjock kuk, det är möjligt eller ganska troligt att det ser bättre ut än en tjock men lite kortare kuk. Men när hon ser den härligt tjocka kuken och börjar att tänka på hur skön den kommer att vara för henne, då fuktas det i hennes fitta. Som jag tidigare har sagt: Störst omkrets gäller. Först om två kukar har samma omkrets, först då kan längden fälla avgörandet. Jag menar givetvis inte att alla tjejer tycker så, men jag menar generellt sett. Jag tror och hoppas att tjejerna tycker så
Det är ganska uppenbart vid det här laget att din kuk inte är så tjock. Det märks tydligt på dina inlägg mot mig. Men du kanske har en lång kuk istället? Och då får du ju glädjas åt det. Man ska vara nöjd med den kuk man har. Det är först då man kan njuta av sin kuk tillsammans med tjejerna. Jag skulle gärna velat haft några cm längre kuk, men den är ju härligt tjock istället, och det är jag nöjd med
Tjockast kuk vinner