2011-01-10, 23:57
Medlem
Bergsmyntans avatar
Då är vi lika på 2 punker. Jag har ochså en cirka 17cm vid stånd och min verkar och vilja krypa tillbaka när den är slak, och rätt ofta kan den bli ganska liten. Men det är ingenting jag går och tänker på och det tycker jag inte du borde göra heller. Tänk såhär att tjejerna kan få tycka vad dom vill när den är slak, men det glömmer dom nog med stor sannolikhet när man får stånd. Jag förstår ditt problem men jag har dock täckt det problemet genom att jag väldigt lätt får stånd när jag blir intim med en tjej, och det behöver inte krävas mer än några kramar och kyssar.

Hehe en hel predikan vart det nu, men hoppas det hjälpte lite iaf
Citera
2011-01-11, 00:01
Medlem
Samma här
Citera
2011-01-11, 00:07
Medlem
Ferdawoons avatar
I såna där sex-instruktions videos (dvs inte porr) sägs det ju att den växer flera gånger sin slaka storlek..

Men, det finns ju ett uttryck för det där:
Growers: Slaka är de inte mycket för världen men när den hårdnar till så reser den sig en hel del.
Showers: De som slaka är nästan lika stora som när de är hårda.

Det är inte något ovanligt och även growers har ju olika storlekar vid olika tillvällen. Sitter du avslappnad i en varm bastu är den ju större än om du precis kommit upp efter att ha badat isvak. Killar som tränar en hel del ska tydligen också krympa i slakt tillstånd då kroppen lägger mer energi på att bygga upp sig och musklerna än att hålla igång fortplantningen, men det skulle lika gärna kunna vara en skröna.
Citera
2011-01-11, 00:07
Medlem
Evilyns avatar
Du har alltså en s.k. dragspelskuk.
Det är ingenting som tjejen kommer fundera så mycket över. Om man ska ligga bryr man sig inte så mycket om hur den ser ut slak. Släpp det, för det är faktiskt inget problem.
Citera
2011-01-11, 00:15
Medlem
Fleptuts avatar
Samma här, nästan som en sköldpadda som gömmer sig för att vid stånd bli knappt 16 och ca 14 i omkrets.

Dom som jag varit med har blivit mer tända av att se hur den kommer ut i full blom än tvärtom. Men visst är det så att det kikas på badhuset. Inget som stör mig.

/Flep
Citera
2011-01-11, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evilyn
Du har alltså en s.k. dragspelskuk.
Det är ingenting som tjejen kommer fundera så mycket över. Om man ska ligga bryr man sig inte så mycket om hur den ser ut slak. Släpp det, för det är faktiskt inget problem.

Så det fanns ett namn för den typen =)
Det handlar även bara inte om storleken utan att den formas som ett timglas, som att all blod verkligen utrymmer kuken där roten och ollonet behåller sin storlek och mittenpartiet smalnar av.

Värst är det efter träning (i skillnad på storlek), undviker helst att duscha öppet i omklädningsrummet då den ser pinsam ut.
Citera
2011-01-11, 00:19
Medlem
Har för mig att snoppen blir 2x gånger så lång vid Stånd

Rätta mig om jag har fel
Citera
2011-01-11, 00:22
Medlem
SoTireds avatar
Den är nästan lika lång slak som hård. Utom när jag badar eller om det är kallt ute. Så fort man fryser så drar kroppen in den som en nyfunnen daggmask försvinner ner i komposthögen. Ibland undrar man om den kommer att hitta ut igen.
Citera
2011-01-11, 00:29
Medlem
RoaldDahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenrajpa
Har för mig att snoppen blir 2x gånger så lång vid Stånd

Rätta mig om jag har fel

Det där är HELT fel! Jag har varit ihop med en psykoterapeut med sexologi som sin specialitet och en schnale kan öka vid erektion mellan 2-11 centimeter. Det innebär t.ex. att en pitt på 12 cm i slakt tillstånd kan bli en 14 cm ribba om den "vill", medan den lille snorren i slakt tillstånd på ynka 4 cm kan bli en 15 cm dolme i erigerat tillstånd. Så den som är minst i duschen i skolan kan bli längst av alla när det gäller.

Å andra sidan, om en liten snopp på 4 cm bara ökar med 2 cm vid ståfräs så är ju hela kukstorleken bara 6 cm då för denne, medan en 12 cm petterniklas som ökar maximalt blir en 23 cm stock.

Det var ytterligheterna det.

Citera
2011-01-11, 00:32
Medlem
woodwells avatar
Jag kan bara tala för mig själv, men jag bryr mig inte ett skit om storleken när den är slak om jag vet hur den ser ut i erigerat tillstånd.

Så no need to worry!
Citera
2011-01-11, 00:41
Medlem
rogggaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neknab
Värst är det efter träning (i skillnad på storlek), undviker helst att duscha öppet i omklädningsrummet då den ser pinsam ut.

Jag har oxå märkt att min ar som minst efter träning men har inte hittat nån innan som har bekräftat min tes. Undrar vad det beror på?
Citera
2011-01-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogggaa
Jag har oxå märkt att min ar som minst efter träning men har inte hittat nån innan som har bekräftat min tes. Undrar vad det beror på?

Skulle vara intressant vad vi "growers" har gemensamt, och särskilt för oss där den krymper extra mycket efter träning.

Lågt blodtryck kanske, tendens att blodkärlen stramar åt av ngn anledning?
Ja, tråden kanske borde ligga i medicin & hälsa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in