2014-05-18, 20:18
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Och min uppfattning är att den är just det, Shane Diesel omkrets har en superstatus och du ligger i det spannet, säger det dig ingenting?.

Klart det gör, har bara svårt att tro det, men tänker inte tjafsa emot.

Men det får mig att tänka lite ändå. Jag har legat med 24 stycken tjejer, och en del har sagt att jag är stor. Men inte superkuk-stor, så frågan är om det är vanligt att tjejer inte nämner det? Alltså, om dom nu tycker den är väldigt tjock, men vill inte säga något för att det finns risk att killen blir mallig eller så? Någon annan som fått den känslan?

För tänker jag tvärt om så kan jag absolut tänka mig att inte överösa en överdrivet sexig tjej med komplimanger för att det känns som att det är så ytligt eller så.

Har haft en del tjejer som sagt att sexet med mig är det bästa dom haft, men aldrig med tillägget "för din kuk är så fantastiskt stor" eller så. Klart min över-medel storlek är en bidragande faktor, men har liksom alltid antagit att dte beror på att jag är bra i sängen oavsett storlek så att säga.

Vilket får mig till att tänka på att testa med en kille... Är inte homo/bi eller så, men är å andra sidan inte fobiker heller, så jag kan absolut tänka mig att testa att en kille suger mig åtminstone. var någon (du?) som sade att min storlek skulle vara mer "välkommet" bland killar, och kan tänka mig att man kan få mer "rak" feedback från killar, eller hur? Får fundera på det...
Citera
2014-05-18, 20:34
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Jag vill minnas att du i en liknande tråd påstod att din penis var 16cm.
Luktar troll lång väg.
Roligt att du hade tid att kolla upp det, stämmer bra haha. Fast närmare 17 än 16 om jag ska vara ärlig. Fick en inhopp av att trolla som alla andra här på fb om deras storlek.

EDIT: Kan även lägga till att jag fått klagomål över den från exakt 1 brud, som var butter. Men det har jag också skrivit om här i tråden
Senast redigerad av ojojro 2014-05-18 kl. 20:38.
Citera
2014-05-18, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Klart det gör, har bara svårt att tro det, men tänker inte tjafsa emot.

Men det får mig att tänka lite ändå. Jag har legat med 24 stycken tjejer, och en del har sagt att jag är stor. Men inte superkuk-stor, så frågan är om det är vanligt att tjejer inte nämner det? Alltså, om dom nu tycker den är väldigt tjock, men vill inte säga något för att det finns risk att killen blir mallig eller så? Någon annan som fått den känslan?

För tänker jag tvärt om så kan jag absolut tänka mig att inte överösa en överdrivet sexig tjej med komplimanger för att det känns som att det är så ytligt eller så.

Har haft en del tjejer som sagt att sexet med mig är det bästa dom haft, men aldrig med tillägget "för din kuk är så fantastiskt stor" eller så. Klart min över-medel storlek är en bidragande faktor, men har liksom alltid antagit att dte beror på att jag är bra i sängen oavsett storlek så att säga.

Vilket får mig till att tänka på att testa med en kille... Är inte homo/bi eller så, men är å andra sidan inte fobiker heller, så jag kan absolut tänka mig att testa att en kille suger mig åtminstone. var någon (du?) som sade att min storlek skulle vara mer "välkommet" bland killar, och kan tänka mig att man kan få mer "rak" feedback från killar, eller hur? Får fundera på det...

Jag tror att det är vanligt att tjejer inte kommenterar det ja, speciellt itne one night stands. Hur ofta har du sagt "Åh din fitta är den tajtaste och skönaste jag nånsin har haft" till ett one night stand.

Jag tror inte alls att tjejer kommenterar det, men jag blir som sagt fortfarande väldigt förvånad eftersom mina och andras erfarenheter säger något helt annat. Visst är fittan anpassningsbar men det finns en gräns för när njutning går över till smärta. Det är individuellt, det finns tjejer som har bett mig ta det lugnt, men sen finns det brudar som njuter av att bli fistade också(dock ingen som jag har stött på).. Men att det bara har varit tuta och köra för dig köper jag inte för fem öre, jag har nämligen en god vän som storleksmässigt ligger någonstanns imellan dig och mig som berättat att den ställer till en hel del besvär.

Purrsorfarn i den här tråden har 16.5cm's omkrets och han har medgett att det inneburit mycket problem... Får bara inte ihop mattematiken öht.

Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Roligt att du hade tid att kolla upp det, stämmer bra haha. Fast närmare 17 än 16 om jag ska vara ärlig. Fick en inhopp av att trolla som alla andra här på fb om deras storlek.

EDIT: Kan även lägga till att jag fått klagomål över den från exakt 1 brud, som var butter. Men det har jag också skrivit om här i tråden

Jag kollade inte upp det, jag minns det bara. Har bara väldigt bra minne, både på gott och ont.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 20:47.
Citera
2014-05-18, 22:11
Medlem
Citat:
Jag tror att det är vanligt att tjejer inte kommenterar det ja, speciellt itne one night stands. Hur ofta har du sagt "Åh din fitta är den tajtaste och skönaste jag nånsin har haft" till ett one night stand.

Jag tror inte alls att tjejer kommenterar det, men jag blir som sagt fortfarande väldigt förvånad eftersom mina och andras erfarenheter säger något helt annat. Visst är fittan anpassningsbar men det finns en gräns för när njutning går över till smärta. Det är individuellt, det finns tjejer som har bett mig ta det lugnt, men sen finns det brudar som njuter av att bli fistade också(dock ingen som jag har stött på).. Men att det bara har varit tuta och köra för dig köper jag inte för fem öre, jag har nämligen en god vän som storleksmässigt ligger någonstanns imellan dig och mig som berättat att den ställer till en hel del besvär.

Purrsorfarn i den här tråden har 16.5cm's omkrets och han har medgett att det inneburit mycket problem... Får bara inte ihop mattematiken öht.

Jag kollade inte upp det, jag minns det bara. Har bara väldigt bra minne, både på gott och ont.

Jag har mot vad ni alla utom fialotta tror inte belägrat mer än kanske 10-15 olika kvinnor och av dem har EN inte haft några problem. Dock fick hon "ont" när jag körde på men hon "gilla" ontskönt.

Sen har två försök misslyckats helt tjejerna har mentalt blockat på grund av storleken. Övriga har vi hjälpts åt att anpassa knullen.

sen bör tilläggas att de flesta som "lärt" sig hantera har börjat föredra stora. Har hänt att ex påpekat saknaden av den grova.

dock betyder INTE det att brads trollar. Kan vara slump eller så sätter han på fulla assugna slynor som skiter i att det gör ont.

(Får väl tillägga att jag har provat vrålkåta blöta och mindre kåta torrare och det är INTE nån skillnad för de flesta är smärtan en följd av mental block som leder till spänd fitta oavsett blöt/kåthetsgrad)
Citera
2014-05-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Jag har mot vad ni alla utom fialotta tror inte belägrat mer än kanske 10-15 olika kvinnor och av dem har EN inte haft några problem. Dock fick hon "ont" när jag körde på men hon "gilla" ontskönt.

Sen har två försök misslyckats helt tjejerna har mentalt blockat på grund av storleken. Övriga har vi hjälpts åt att anpassa knullen.

sen bör tilläggas att de flesta som "lärt" sig hantera har börjat föredra stora. Har hänt att ex påpekat saknaden av den grova.

dock betyder INTE det att brads trollar. Kan vara slump eller så sätter han på fulla assugna slynor som skiter i att det gör ont.

(Får väl tillägga att jag har provat vrålkåta blöta och mindre kåta torrare och det är INTE nån skillnad för de flesta är smärtan en följd av mental block som leder till spänd fitta oavsett blöt/kåthetsgrad)

Precis, och jag har en omkrets på 15cm och har inte haft problem i samma utsträckning som dig, men jag har definitivt behövt anpassa mig vid ett par tillfällen.

Blir extra fundersam när BradS säger att han bottnat i samtliga brudar utan problem dessutom.. Vad jag vet av erfarenhet och hör ständigt är att tjejer just INTE kan ta mycket mer än medelsnittliga penisar ända in i botten eftersom det ska göra fruktansvärt ont att bli stött i livmoderstappen.

Hur är det möjligt att en snubbe med så mycket större kuk än mig och som dessutom legat mycket mer än mig inte alls stött på några problem? Det går inte ihop i min hjärna.
Citera
2014-05-19, 02:17
Medlem
wow, trodde jag borde vara nöjd med 14 i omkrets, men nu här ser man ju att det är kasst så in i helvete, kul
Citera
2014-05-19, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supbrah
wow, trodde jag borde vara nöjd med 14 i omkrets, men nu här ser man ju att det är kasst så in i helvete, kul

14cm omkrets är 1 av 10 pers i snitt så du är garanterat över medel.

Det finns en anledning till att kondomer avsedda för 10cm kallas för extra small och att de för 12cm kallas för medium och 14cm för XL. Sedan finns det åtskilliga vetenskapliga studier som genomförts.

Sånna här tramstrådar ger en verkligt skev bild av verkligheten så allt som sägs ska tas med en nypa salt, det är ingen som vill medge att man har en penis under medelsnittet även om det statistiskt sett ska finnas lika många under som över.

Vi har ju ett gäng män här inne med stora dasar vars erfarenheter helt och hållet motsäger varandra.. Där den allra största påstår att storleken inte innebär några som helst problem samtidigt som alla dom andra säger att den gör det.

Man får tänka att för varje hästballe så finns det en micropenis, och man kunde faktiskt ha varit mycket sämre lottad än att man tillhör de 10% som har störst penis. I ditt fall så är ju glaset inte ens halvtomt utan snarare nästan fyllt till bredden. Reflektera lite över det
Senast redigerad av Troett 2014-05-19 kl. 03:31.
Citera
2014-05-19, 06:24
Bannlyst
Troett

Du gör antagandet om att penisstorleken är normalfördelad. Det är den inte. Därför behöver det inte alls finnas en micropenis för varje hästballe.

Jag har aldrig hört att någon tjej uppskattat vad jag har mellan benen och heller aldrig haft problem med den. Det är stor roll om kvinnan är upphetsad, annars kan vilken fitta som helst vara som en vägg.
Citera
2014-05-19, 08:05
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn

Att det kan vara så himla annorlunda då? Jag har haft sex med 27 stycken (dubbelräknade nu, tror jag sade 24 innan), varav 9 var i min ungdom, så i teorin kan jag ju ha haft mindre kuk då (samtidigt var det då jag knullade med de två tjejer som uttalat tyckte jag hade stor, så så himla mycket mindre lär den inte ha varit).

Av dom övriga 18 så är det 5 som sagt att jag har stor, men inte "Herregud, den är enorm!", utan bara stor. Dom kanske *tyckt* att den varit enorm, men inte sagt något till mig. Övriga har inte nämnt det alls.

Av alla dessa har ingen sagt att jag kommit för djupt eller att det gjort ont. Ja, det är klart, i vissa vinklar, som om man drar upp benen och pressar in så är det väl någon som hojtat till, men långt ifrån många eller ens majoriteten.

Jag kan inte förklara skillnaden mellan våra erfarenheter. Men min kuk är ju inte överdrivet lång. 19cm är ju över medel men inte superkuk-lång direkt.

Tycker det är underligt att tjockleken skulle vara ett problem för vissa... Hur gör dom med barnafödande tro?
Citera
2014-05-19, 11:44
Bannlyst
BradS du har inte alls 18 cm omkrets!

Shorty Mac har 18 cm omkrets och du är inte i närheten:

http://i.imgur.com/cMBmpIq.jpg
Citera
2014-05-19, 11:48
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whor3

Jag kan inte uttala mig om Shorty Mac, men med mina bilder och videon så torde det inte råda något som helst tvivel om att jag har 18cm.
Citera
2014-05-19, 11:49
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whor3

Ehm, du har tänkt på att Brad kanske helt enkelt har längre kuk än Mac?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in