2014-05-18, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Spänner du åt måttbandet omkring eller lägger du emot?
Du behöver ju inte dra åt hårt men tillräckligt för att ta bort hålrum så klart.

Min blir såpass hård att det inte gör någon skillnad.

Min penis kanske bara råkar vara ovanligt hård vid erektion.. Kanske därför storleken upplevts som ett problem av ett fåtal tjejer. En annan förklaring kanske är att det var yngre tjejer.

Glömde tillägga tidigare att det finns en välhängd rackare i min bekantskapskrets som enligt egen utsago har en omkrets på 16cm och både han och hans nuvarande flickvän har sagt att det innebär vissa problem: Inga snabbisar.. avsugningar ger kramp i käken m.m.

Testa stoppa in en giletteflaska i käften och se hur länge du orkar suga på skiten innan du får kramp i käken.

Min slutsats är iallafall att om det är max 1 av 10000 porrskådisar som uppnår en omkrets på 18cm så bör det inte finnas fler än så i verkliga livet heller.. Snarare tvärtom.

Och så är det inte så troligt att 1 av 1000 skulle ha en omkrets på över 18cm när det dessutom finns vetenskapliga studier som pekar på att enbart 1 av 100 personer har en omkrets på över 15cm.

Men du får givetvis tro vad du vill.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 18:00.
Citera
2014-05-18, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Min blir såpass hård att det inte gör någon skillnad.

Min penis kanske bara råkar vara ovanligt hård vid erektion.. Kanske därför storleken upplevts som ett problem av ett fåtal tjejer. En annan förklaring kanske är att det var yngre tjejer.

I vilket fall räcker bilden med colaburken för mig. Där ser man hur stor den är relativt sett och måttbandet kan ju inte ljuga.
Citera
2014-05-18, 18:05
Bannlyst
Citat:
Och så är det inte så troligt att 1 av 1000 skulle ha en omkrets på över 18cm när det dessutom finns vetenskapliga studier som pekar på att enbart 1 av 100 personer har en omkrets på över 15cm.

Men du får givetvis tro vad du vill.

Har du artikel eller källa?
Jag hoppas du har rätt men vad jag har sett och hört av en tidigare tjej så finns det en del som är stora.
Du kanske invänder med att tjejers ögonmått inte är den bästa men de har åtminstone känslor nog att känna av om den är stor eller inte.

Jag hade ett glas i handen som jag uppskattar till 17 cm i omkrets och jag frågade om hon haft någon större "ja ja", sa hon utan att tveka. Så det finns större, det är jag säker på.
Citera
2014-05-18, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
I vilket fall räcker bilden med colaburken för mig. Där ser man hur stor den är relativt sett och måttbandet kan ju inte ljuga.

Jag ifrågasätter inte nödvändigtvis storleken, men någonting ljuger han allt om.

En hel värld tappar hakan över Shane Diesels omkrets och de flesta kvinnliga porrskådisarna har inte kunnat ta den utan att uppleva smärta.. men BradS ligg gör inte alls en stor sak över hans 18cm??

Vi har andra storkukade herrar i denna tråden (16-17cm omkrets) som har vittnat om att storleken definitivt har inneburit problem för damerna.

Nåväl, du får tro på vad du vill men enligt mig så verkar du vara väldigt naiv och inte besitta någon som helst förmåga att tänka kritiskt.

EDIT: Jag kan återkomma med källor till studierna i ett PM senare, nu ska jag gå ut.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 18:09.
Citera
2014-05-18, 18:12
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Du tror en massa saker, jag vet att 18cm omkrets är en abnormalitet. Till och med i porrens värld där snittet är högre så finns det enbart 1 person med storleken. Go figure.

Min gissning är att BradS har en väldigt mjuk 17cm omkrets mittpå till skillnad från mina väldigt hårda 15cm, sen är min böjd också vilket kanske bidrar till att den känns större.. Men samtidigt så är skillnaden på 17 och 15cm hur man än vrider och vänder på det enorm så jag blir fortfarande väldigt fundersam när han påstår att han inte har behövt ta det försiktigt.

Som sagt, det är någonting som inte stämmer. Möjligtvis kan det vara att han är oskuld och full av skit, det förklarar även hans bekräftelsebehov.

Haha, nej jag har nog inget bekräftelsebehov direkt. Eller ja, det var ju skoj att höra att man är över medel. Och ja, kanske är det så att min kuk är "mjukare" än din.

Är inte heller oskuld, legat med 24 tjejer och jag är 38 år gammal
Citera
2014-05-18, 18:15
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Jag ifrågasätter inte nödvändigtvis storleken, men någonting ljuger han allt om.

En hel värld tappar hakan över Shane Diesels omkrets och de flesta kvinnliga porrskådisarna har inte kunnat ta den utan att uppleva smärta.. men BradS ligg gör inte alls en stor sak över hans 18cm??

Sorry, inget ljug dock. Som sagt,vissa har tyckt att jag varit stor, men inget har haft något problem med att ta den till roten i fittan, och varför skulle dom det? Är väl snarare eventuellt längden på kuken som kan leda till problem, inte tjockleken? Om du kommer för långt in så tar den ju i livmodern. Jag har ju "bara" 19 cm lång så det har aldrig varit ett problem för mig.
Citera
2014-05-18, 18:18
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axebodyspray
Hade inte laddat ner hans "videobevis". Vilken pajas
https://www.virustotal.com/sv/file/08e923606fde5fecd1b6ebbda0631b3ddc69131512449924a2 b65eb06064f423/analysis/

Du verkar ha testat en film som heter: DownloadSetup__7818_i691990713_il15643675.exe

Filen jag länkade till heter IMG_2463.MOV, och är en videofil från min iPhone
Citera
2014-05-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Haha, nej jag har nog inget bekräftelsebehov direkt. Eller ja, det var ju skoj att höra att man är över medel. Och ja, kanske är det så att min kuk är "mjukare" än din.

Är inte heller oskuld, legat med 24 tjejer och jag är 38 år gammal

Dummaste jag har hört, om du inte gör detta för bekräftelse så vad annars? För att få oss med mera normala kukar att känna oss bättre? Lägg ner nu.

"Över medel" är en grov undervärdering. Du är garanterat störst i din egen bekantskapskrets.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 19:28.
Citera
2014-05-18, 19:28
Medlem
BradSs avatar
Citat:
"Över medel" är en grov undervärdering. Du är garanterat störst i din bekantskapskrets.

Möjligt, inget jag tänkt så mycket på. Inget normalt samtalsämne direkt. I alla fall inte i min bekantskapskrets
Citera
2014-05-18, 19:31
Medlem
Citat:
Möjligt, inget jag tänkt så mycket på. Inget normalt samtalsämne direkt. I alla fall inte i min bekantskapskrets

Inget du tänkt så mycket på? Att du postar flitigt i kuktrådar tyder på annat.

Det är inget normalt samtalsämne, men om man utgår ifrån vetenskapliga studier så är det ganska troligt att så är fallet iallafall.

Vilket mått får du mitt på om du spänner åt måttbandet så hårt det går? Att du har en mjuk kuk kan garanterat vara en del av förklaringen för det finns inte en jävla chans att det inte har varit besvärligt för någon utav dina 24 BrudS att ta en hård megakuk.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 19:35.
Citera
2014-05-18, 19:37
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Inget du tänkt så mycket på? Dina postar i denna tråden tyder på annat.

Nej men det stämmer inte alls. Innan jag ens besökte den här tråden och började prata om kondomer så hade jag ingen tanke på att jag skulle vara så pass över medel som ni vill göra gällande. Jag har alltid vetat att min kuk är över medel, men ni vill ju höja den till någon form av superkuk-status, vilket jag faktiskt inte ens håller med om, mycket för att det inte är den uppfattning jag fått från sexpartners.

Citat:
Vilket mått får du mitt på om du spänner åt måttbandet så hårt det går? Att du har en mjuk kuk kan garanterat vara en del i förklaringen.

Det hamnar på drygt 17cm då, kan fixa foto på det vid tillfälle om det känns viktigt
Citera
2014-05-18, 19:44
Medlem
Citat:
Nej men det stämmer inte alls. Innan jag ens besökte den här tråden och började prata om kondomer så hade jag ingen tanke på att jag skulle vara så pass över medel som ni vill göra gällande. Jag har alltid vetat att min kuk är över medel, men ni vill ju höja den till någon form av superkuk-status, vilket jag faktiskt inte ens håller med om, mycket för att det inte är den uppfattning jag fått från sexpartners.

Det hamnar på drygt 17cm då, kan fixa foto på det vid tillfälle om det känns viktigt

Och min uppfattning är att den är just det, Shane Diesel omkrets har en superstatus och du ligger i det spannet, säger det dig ingenting?

Och nej du behöver inte fixa något foto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in