Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Spänner du åt måttbandet omkring eller lägger du emot?
Du behöver ju inte dra åt hårt men tillräckligt för att ta bort hålrum så klart.
Min blir såpass hård att det inte gör någon skillnad.
Min penis kanske bara råkar vara ovanligt hård vid erektion.. Kanske därför storleken upplevts som ett problem av ett fåtal tjejer. En annan förklaring kanske är att det var yngre tjejer.
Glömde tillägga tidigare att det finns en välhängd rackare i min bekantskapskrets som enligt egen utsago har en omkrets på 16cm och både han och hans nuvarande flickvän har sagt att det innebär vissa problem: Inga snabbisar.. avsugningar ger kramp i käken m.m.
Testa stoppa in en giletteflaska i käften och se hur länge du orkar suga på skiten innan du får kramp i käken.
Min slutsats är iallafall att om det är max 1 av 10000 porrskådisar som uppnår en omkrets på 18cm så bör det inte finnas fler än så i verkliga livet heller.. Snarare tvärtom.
Och så är det inte så troligt att 1 av 1000 skulle ha en omkrets på över 18cm när det dessutom finns vetenskapliga studier som pekar på att enbart 1 av 100 personer har en omkrets på över 15cm.
Men du får givetvis tro vad du vill.