Citat:
Ursprungligen postat av
Troett
Och min uppfattning är att den är just det, Shane Diesel omkrets har en superstatus och du ligger i det spannet, säger det dig ingenting?.
Klart det gör, har bara svårt att tro det, men tänker inte tjafsa emot.
Men det får mig att tänka lite ändå. Jag har legat med 24 stycken tjejer, och en del har sagt att jag är stor. Men inte superkuk-stor, så frågan är om det är vanligt att tjejer inte nämner det? Alltså, om dom nu tycker den är väldigt tjock, men vill inte säga något för att det finns risk att killen blir mallig eller så? Någon annan som fått den känslan?
För tänker jag tvärt om så kan jag absolut tänka mig att inte överösa en överdrivet sexig tjej med komplimanger för att det känns som att det är så ytligt eller så.
Har haft en del tjejer som sagt att sexet med mig är det bästa dom haft, men aldrig med tillägget "för din kuk är så fantastiskt stor" eller så. Klart min över-medel storlek är en bidragande faktor, men har liksom alltid antagit att dte beror på att jag är bra i sängen oavsett storlek så att säga.
Vilket får mig till att tänka på att testa med en kille... Är inte homo/bi eller så, men är å andra sidan inte fobiker heller, så jag kan absolut tänka mig att testa att en kille suger mig åtminstone. var någon (du?) som sade att min storlek skulle vara mer "välkommet" bland killar, och kan tänka mig att man kan få mer "rak" feedback från killar, eller hur? Får fundera på det...