2013-11-16, 00:41
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Mjo, det finns ju en minoritet som inte bryr sig om storleken, jag har pratat med tjejer som tom avskyr penetrerande sex och för dessa så spelar ju inte storleken någon som helst roll.
Men dom flesta tjejerna som har hoppat runt och som har fått en smak för det stora så spelar storleken i 90% av fallen roll, hur stor roll är ju individuellt.

En stor kuk har betydelse om den sitter på en man som kan motsvara storleken genom sitt sätt att vara, agera, utstråla och tänka. Hela paketet sas, attraktion och symmetri. Sedan är det en annan sak om kvinnan ifråga har längtansfetischer att prova något större än sambon/pojkvännen och det där beror på hennes förmåga till trohet, total kärlek eller rent kicksökande/missnöje med att bli uppfylld och helt enkelt mer tillfredsställd.
Citera
2013-11-16, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
En stor kuk har betydelse om den sitter på en man som kan motsvara storleken genom sitt sätt att vara, agera, utstråla och tänka. Hela paketet sas, attraktion och symmetri. Sedan är det en annan sak om kvinnan ifråga har längtansfetischer att prova något större än sambon/pojkvännen och det där beror på hennes förmåga till trohet, total kärlek eller rent kicksökande/missnöje med att bli uppfylld och helt enkelt mer tillfredsställd.

Men är en kvinna endast ute efter att bli påsatt så kommer 8 av 10 att välja herren med stort paket om dom hade möjligheten att kunna välja, det var min poäng.
Det må inte vara den avgörande faktorn när det kommer till förhållande men det är i majoriteten av fallen inget negativt och för dom flesta ett stort plus.
Precis som att dom flesta killarna ser det som ett plus om fittan är tight och att kvinnan har fasta och runda bröst.
Citera
2013-11-16, 01:47
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Men är en kvinna endast ute efter att bli påsatt så kommer 8 av 10 att välja herren med stort paket om dom hade möjligheten att kunna välja, det var min poäng.
Det må inte vara den avgörande faktorn när det kommer till förhållande men det är i majoriteten av fallen inget negativt och för dom flesta ett stort plus.
Precis som att dom flesta killarna ser det som ett plus om fittan är tight och att kvinnan har fasta och runda bröst.

Min poäng var att det finns storkukade män som inte lever upp till sin storlek genom att antingen vara långskångkiga, halvfula osäkra mähän eller totalt oerfarna av en kvinnokropp. Vilket oftast inte håller av förklarliga anledningar. Nu finns det undantag, men kvinnor som föredrar stora kukar har efterhand lärt sig att koda av de män de raggar på eller är intresserade av. Vissa överkompenserar, de andra har en aura som utstrålar en helhet där det är svårt att ta fel på om mannen är välutrustad eller inte.
Citera
2013-11-16, 22:06
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Bra dokumentärer!

Jag hitta en penis calkulater som faktiskt stämde för mig, man ska dela sin kroppslängd i tum med året man kom i puberteten.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Penis%20Size%20Calculator
Inte ens nära för mig. Hade den stämt hade jag kommit in i puberteten i 9 års ålder, och det gjorde jag definitivt inte
Citera
2013-11-16, 23:17
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Inte ens nära för mig. Hade den stämt hade jag kommit in i puberteten i 9 års ålder, och det gjorde jag definitivt inte

Jag räknade själv på 9 år, har för mig att jag fick mina första pubishår då. Fast jag är osäker på om det räknas som puberteten.
Citera
2013-11-17, 10:50
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Jag räknade själv på 9 år, har för mig att jag fick mina första pubishår då. Fast jag är osäker på om det räknas som puberteten.
Själv räknade jag från första gången det blev kladdigt, så att säga. Fast jag kanske är ute och cyklar.
Citera
2013-11-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Han träffar också på en kille som påstår sig ha 18x15 men ska genomgå en kukförstoring för att slippa otrogna flickvänner, något som är bortom beskrivning för stackars Lawrence men som bara återspeglar att alla killar kan utveckla komplex.

http://topdocumentaryfilms.com/my-penis-and-everyone-elses/

Ja den där har man ju sett.

För mig är det ju viktigt vad tjejerna tycker och man blir inte så glad när båda sköterskorna säger att den är liten vid 34:50.
Citera
2013-11-21, 18:29
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Själv räknade jag från första gången det blev kladdigt, så att säga. Fast jag kanske är ute och cyklar.

Jag har för mig att jag fick min första utlösning när jag var 11, så jag var nog ganska tidig i puberteten. Så det är nog inte omöjligt att tidig pubertet (kuken får växa länge) + stor kropp (195cm) kan bidra till stor kuk, min är 21x15cm.

Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever

För mig är det ju viktigt vad tjejerna tycker och man blir inte så glad när båda sköterskorna säger att den är liten vid 34:50.

Nä, slak storlek säger inte så mycket, min är typ 12cm slak, kanske 10 om det är kallt.
Citera
2013-11-21, 18:35
Medlem
FuckedUpSeriouslys avatar
Citat:
Jag har för mig att jag fick min första utlösning när jag var 11, så jag var nog ganska tidig i puberteten. Så det är nog inte omöjligt att tidig pubertet (kuken får växa länge) + stor kropp (195cm) kan bidra till stor kuk, min är 21x15cm.

Nä, slak storlek säger inte så mycket, min är typ 12cm slak, kanske 10 om det är kallt.

Det normala är att den växer mindre än 100% vid erektion enligt diagrammet som länkades tidigare.

Min växer mer än 100% och blir hyfsat stor. Blir ju lite av en "sleeper" som man pratar om i bilsammanhang.
Citera
2013-11-21, 18:47
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedUpSeriously
Det normala är att den växer mindre än 100% vid erektion enligt diagrammet som länkades tidigare.

Min växer mer än 100% och blir hyfsat stor. Blir ju lite av en "sleeper" som man pratar om i bilsammanhang.

Ja, min är liten när den är slak, det har jag nog ärvt från farsan, men jag vet inte hur stor han har "in action" Jag frågade morsan en gång, hon sa att den var inte jättelång, men väldigt grov. (konstigt samtalsämne men vi var nog fulla båda två).
Citera
2013-12-13, 01:22
Medlem
Citat:
Ja, min är liten när den är slak, det har jag nog ärvt från farsan, men jag vet inte hur stor han har "in action" Jag frågade morsan en gång, hon sa att den var inte jättelång, men väldigt grov. (konstigt samtalsämne men vi var nog fulla båda två).

Hon trodde nog bara att du ville snaska lite, lugnt
Citera
2013-12-13, 01:46
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrskadad4ever

Dom var ju märkbart påverkade av Jared's egna åsikt och av omständigheterna.

"If he think's so, säger en av dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in