2013-05-27, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Om hon hade sagt det du har fått höra så ja, förmodligen. Jag har ingen lust att spela mindgames eller försöka anpassa mig efter någon annan, och är man inte ens ett par är det smidigare att hon går sin väg och jag min. Hade det varit en flickvän hade jag pratat om det iallafall och frågat vad hon menar egentligen och förklarat att det inte var uppskattat av mig att få höra om det gång på gång. Poängen är väl i vilket fall att någonstans får man sätta ner foten. Du mår uppenbarligen inte bra av det här och ska du ha med henne att göra i fortsättningen får du hitta ett sätt att hantera det på.

Operationerna kan vara riskabla men ger väl inte heller något större resultat vid erektion som jag förstått det, bara vid slakt tillstånd. Om det inte kommit något nytt jag missat. Däremot om du vill lägga dig under kniven eller inte är ju din sak men jag tycker aldrig att man ska göra något sådant på grund av en annan person. Bara om det verkligen är något man själv vill göra. Då du inte verkar ha funderat på det här eller haft några problem med det tidigare verkar det som du vill göra det av helt fel anledning.

Förutom själva ingreppet i sig och vad det skulle föra med sig - vad tror du skulle hända om du gjorde det? Du har redan att göra med en tjej som verkar vara manipulativ, om hon ser att du är villig att gå så långt för hennes skull kommer hon ha dig i ett järngrepp. Kommer alltid vara hon som har makten i ert ev. förhållande.

På sätt coh vis har du ju rätt, hon har säkert testat min manlighet och hon har säkert sett viss osäkerhet som gjort att vi inte längre har sex. Ändå kan jag inte komma undan det faktum att större är bättre, främst tjockleken då den är viktigare. Sen vill jag egentligen inte göra operationen men kanske om jag letar mer och pratar om riskerna och får statistik på hur farligt det är. Bara göra kuken tjockare ska inte vara så svårt och man ska enligt en källa få 20% tjockare i erigerat tillstånd har jag för mig, längden ska inte ändras.

Det är aldrig upskattat att höra sånt här men en tjej skulle väl aldrig säga nåt sånt bara för att såra eller testa, är det skönare med tjockare så kan man väl försöka få den tjockare. Och så här, hade jag inte gillat henne så hade hennes ord om större kuk inte varit lika laddat, känner jag. I det här fallet tar det ganska hårt.
Citera
2013-05-27, 14:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Har du en grovlek på 15-16 eller är den så lång? Oavsett så är den medel i längd o en bit över vad det gäller tjocklek. Iom att du har en medelkuk så har du vad som kan förväntas av dig. Att denna kvinnan kräver mer, kanske beroende på att hon inte gör sina knipövningar eller ngt annat är hennes problem...
Låt hennes inte allt för intelligenta uttalande störa dig, du har vad som kan förväntas av dig o ska inte skämmas över det....

Känslorna är inga skamkänslor utan det är mer att jag är rädd för att inte räcka till.
När jag tar upp en mugg som finns vid handfatet så mäter jag den till 18 cm, det är fan i helvete hur grov den är. 18 cm?
En lite grövre banan är 13 cm i omkrets och det är inte så litet men inte så stor, däremot 18 cm är ofattbart för mig. Trodde aldrig att folk gick runt med såna här pringlesburkar i brallorna. Kunde jag ha 15 cm omkrets så skulle jag nöja mig.
Citera
2013-05-27, 14:30
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
På sätt coh vis har du ju rätt, hon har säkert testat min manlighet och hon har säkert sett viss osäkerhet som gjort att vi inte längre har sex. Ändå kan jag inte komma undan det faktum att större är bättre, främst tjockleken då den är viktigare. Sen vill jag egentligen inte göra operationen men kanske om jag letar mer och pratar om riskerna och får statistik på hur farligt det är. Bara göra kuken tjockare ska inte vara så svårt och man ska enligt en källa få 20% tjockare i erigerat tillstånd har jag för mig, längden ska inte ändras.

Det är aldrig upskattat att höra sånt här men en tjej skulle väl aldrig säga nåt sånt bara för att såra eller testa, är det skönare med tjockare så kan man väl försöka få den tjockare. Och så här, hade jag inte gillat henne så hade hennes ord om större kuk inte varit lika laddat, känner jag. I det här fallet tar det ganska hårt.

Nä det är väl rimligt att anta att hon gillar stora kukar. Frågan kvarstår dock om du ska gå igenom ett komplicerat och (i mitt tycke) onödigt ingrepp bara för det. Om hon eller någon annan tjej sa att hon gillade t ex maskulina hakor eller en viss typ av näsa som du inte har, skulle du då också operera dig bara för att bli lite mer som hon vill ha dig? Det är ett farligt sätt att resonera på och hänger ofta ihop med en låg självkänsla.

Sen om du ser till den kvinnliga befolkningen i stort så visst, hon är inte ensam om att gilla större kukar. Det är dock långtifrån alla kvinnor som är så fixerade vid storleken som hon verkar vara och en del gillar inte ens bamsingar.
Citera
2013-05-27, 19:04
Medlem
Min får inte plats i en toarulle alls :P
Sen om det gör den "stor" är ju en annan sak.. Men jag trodde faktiskt att min var mindre än det hålet.

Det kanske är som man säger att från andra vinklar blir den större än vad man tycker själv
Citera
2013-05-27, 23:30
Medlem
Durcherrss avatar
Citat:
Känslorna är inga skamkänslor utan det är mer att jag är rädd för att inte räcka till.
När jag tar upp en mugg som finns vid handfatet så mäter jag den till 18 cm, det är fan i helvete hur grov den är. 18 cm?
En lite grövre banan är 13 cm i omkrets och det är inte så litet men inte så stor, däremot 18 cm är ofattbart för mig. Trodde aldrig att folk gick runt med såna här pringlesburkar i brallorna. Kunde jag ha 15 cm omkrets så skulle jag nöja mig.

Alltså, tror du ens på det där själv? Det kanske är högst 500-1000 män i hela Sverige som har en omkrets på 18 (!) cm. Det är ju för fan lika tjockt som en wella hairspray-flaska, typ. Har inte ens hört talas om att någon inom porren har så stor omkrets, utan det största där är 17-17,5 cm, tror jag.

Det är uppenbart att den här tjejen är ute efter att provocera dig, och om du visar dig svag så kommer hon fortsätta med att håna dig. Skaffa dig lite stake och bete dig som en man!

Om du nu vill förstora din omkrets så kanske du ska testa en "bathmate"? Jag har inte testat någon, så jag vet inte om det funkar. Men om nu storleken är ett så stort dilemma för dig så kanske du vill testa en sån (på egen risk)?
Citera
2013-05-28, 05:54
Medlem
Medvallss avatar
Citat:

Men hon vill att jag ska vara uthållig så kanske duger kuken men att jag kommer för tidigt, gillar inte läget, får aldrig klara svar, man får söka det själv det är de lömska med tjejer.

Men du har ju fått svar, hon vill
<citat> att du ska vara mer uthållig </slut citat>
Hon tycker att sexet är över för fort för att du kommer för fort.
Inte att din kuk inte duger.

Fittan är anpassningsbar, bara för att hon haft en stor kuk i sig betyder inte det att fittan stannar uttöjd vet du
Citera
2013-05-28, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medvalls
Men du har ju fått svar, hon vill
<citat> att du ska vara mer uthållig </slut citat>
Hon tycker att sexet är över för fort för att du kommer för fort.
Inte att din kuk inte duger.

Fittan är anpassningsbar, bara för att hon haft en stor kuk i sig betyder inte det att fittan stannar uttöjd vet du

Fast nu hade hon ju öppet sagt att hon föredrog större och att hon tyckte det var skönare
Citera
2013-05-28, 08:18
Medlem
MrJackssons avatar
Citat:
Måste säga att vi bara haft sex i missionären nåt som jag tänkt på är för att jag har normal kuk för att komma in djupt.

Hon attackerar manligheten och testar mig säkert hela tiden men jag har blivit osäker efter att jag hört det och hon har märkt av det. Fastän jag visar närhet, kramar, smeker och nosar henne vid öronen och halsen så stannar det bara där.

Men hon vill att jag ska vara uthållig så kanske duger kuken men att jag kommer för tidigt, gillar inte läget, får aldrig klara svar, man får söka det själv det är de lömska med tjejer.
Men gör som jag sade då? Det här är ett maktspel och du håller på att förlora. Tryck upp henne mot väggen med handen runt hennes hals, kasta henne i sängen, slit av henne byxorna, ta henne bakifrån medan du drar henne i håret, osv, osv - allt för att visa din dominans och fysiska makt över henne.

1) Det kommer göra att du mår bättre.
2) Det kommer göra att hon sätts på plats.
3) Du kommer få behålla henne men också ha makten i relationen. Det är väl det du vill?

Sluta upp med kärlekssexet nu och behandla henne som en kvinna - inte en prinsessa, för det är väl jävligt uppenbart att hon inte är det?
Citera
2013-05-28, 09:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpikGenomPungen
Fast nu hade hon ju öppet sagt att hon föredrog större och att hon tyckte det var skönare
Hon har varit med en kille som haft mindre än mig och tyckte ssexet var bra ändå så jag vet inte hur jag ska tolka hennes ganska hårda uttalanden. Andra killen som haft riktigt stor kallar hon för ett riktigt klockspel, det var så skönt, hur hon pratade och hur hon fascinerades av den stora fick mig en tankeställare. Storlek spelar roll men låt oss komma på en metod att förstora våra förbannade kukar.

Citat:
Ursprungligen postat av MrJacksson
Men gör som jag sade då? Det här är ett maktspel och du håller på att förlora. Tryck upp henne mot väggen med handen runt hennes hals, kasta henne i sängen, slit av henne byxorna, ta henne bakifrån medan du drar henne i håret, osv, osv - allt för att visa din dominans och fysiska makt över henne.

1) Det kommer göra att du mår bättre.
2) Det kommer göra att hon sätts på plats.
3) Du kommer få behålla henne men också ha makten i relationen. Det är väl det du vill?

Sluta upp med kärlekssexet nu och behandla henne som en kvinna - inte en prinsessa, för det är väl jävligt uppenbart att hon inte är det?

Ska prova men hon har blivit motsträvig, ringer inte, hör inte av sig lika ofta, skriver inte längre kram i smsen och jag tror det är slut. Jag kanske träffar henne några gånger till men tror inte vi kommer ha sex.

Ska försöka, men vill inte fläka ut mig och visa att jag vill ha henne, hon ska få jaga mig medan jag visar mig helt likgiltig inför henne. Annars ett bra råd, tack!
Citera
2013-05-28, 15:25
Medlem
Det här var det sjukaste jag har varit med om. Prövade bathmate, en penispump som används i vatten, vill inte göra reklam för produkten eller liknande, men jag trodde fan inte mina ögon när jag var färdig med första "träningspasset". aldrig sett min kuk så stor förut, hoppas fan att det blir permanent om man fortsätter
Citera
2013-05-28, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Det här var det sjukaste jag har varit med om. Prövade bathmate, en penispump som används i vatten, vill inte göra reklam för produkten eller liknande, men jag trodde fan inte mina ögon när jag var färdig med första "träningspasset". aldrig sett min kuk så stor förut, hoppas fan att det blir permanent om man fortsätter

Bild med måttband?
Citera
2013-05-28, 20:09
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oskyldigtblaa
Nu kommer du kanske säga att jag har fel eftersom det för dig känns annorlunda, men:
En penispump expanderar blodkärlen i kuken. De kärl som vid erektion automatiskt blir fyllda med blod tvingas nu att expandera och fyllas. En penis pump är egentligen ett hjälpmedel mot erektionsproblem. Därför som många pumpar har en liten ring längst ner på själva pumpen (eller om den träs på av användaren, ingen aning..), så att när du stoppat in kuken och pumpat upp den så kan du tvinga kvar blodet i kuken och behålla ståndet.

Vad du gör är att du kan pumpa upp kuken till någon form av maximum, något du kanske inte når vid normalt stånd. Dock finns ju det där maximumet av en anledning och att den sällan når just max är nog en försiktighetsåtgärd, typ som varför många hissars faktiska maxlast är betydligt lägre än vad som anges..
Jag antar att du kan förbättra dess kapacitet till viss del, ungefär som du kan öka lungornas kapacitet, men har svårt att tro att det är något permanent. Dels måste kärlen kunna fås att expandera bortom vad de är vana vid, vilket jag undrar om det faktiskt går. Sedan måste resten av kuken expandera den med för att kompensera.

Det kan med andra ord vara riskabelt att fylla för mycket, att du spräcker några av blodkärlen. Det betyder att du nästa gång inte når maximum på vanligt sätt.
Sedan finns ju de som pumpat alldeles för ofta eller för mycket.. Då ser den bara grotesk ut.. Ser ut som om förhuden är lika tjock som själva kuken..
En bild som visar lite vad jag menar:
http://www.laser-surgery-bangkok.com/before-after/male/Penis-enlargement-1.jpg

Här är en som är hyfsat okej ändå men du ser att formen ju ändras. Den där extra bulan strax under ollonet, vart kom den ifrån?
http://www.pegym.com/forums/members/shamrock-albums-progress-shit-picture14356-normal-start-normal-2-mo-pumped-start-pumped-2-mo.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in