Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Om hon hade sagt det du har fått höra så ja, förmodligen. Jag har ingen lust att spela mindgames eller försöka anpassa mig efter någon annan, och är man inte ens ett par är det smidigare att hon går sin väg och jag min. Hade det varit en flickvän hade jag pratat om det iallafall och frågat vad hon menar egentligen och förklarat att det inte var uppskattat av mig att få höra om det gång på gång. Poängen är väl i vilket fall att någonstans får man sätta ner foten. Du mår uppenbarligen inte bra av det här och ska du ha med henne att göra i fortsättningen får du hitta ett sätt att hantera det på.
Operationerna kan vara riskabla men ger väl inte heller något större resultat vid erektion som jag förstått det, bara vid slakt tillstånd. Om det inte kommit något nytt jag missat. Däremot om du vill lägga dig under kniven eller inte är ju din sak men jag tycker aldrig att man ska göra något sådant på grund av en annan person. Bara om det verkligen är något man själv vill göra. Då du inte verkar ha funderat på det här eller haft några problem med det tidigare verkar det som du vill göra det av helt fel anledning.
Förutom själva ingreppet i sig och vad det skulle föra med sig - vad tror du skulle hända om du gjorde det? Du har redan att göra med en tjej som verkar vara manipulativ, om hon ser att du är villig att gå så långt för hennes skull kommer hon ha dig i ett järngrepp. Kommer alltid vara hon som har makten i ert ev. förhållande.
Operationerna kan vara riskabla men ger väl inte heller något större resultat vid erektion som jag förstått det, bara vid slakt tillstånd. Om det inte kommit något nytt jag missat. Däremot om du vill lägga dig under kniven eller inte är ju din sak men jag tycker aldrig att man ska göra något sådant på grund av en annan person. Bara om det verkligen är något man själv vill göra. Då du inte verkar ha funderat på det här eller haft några problem med det tidigare verkar det som du vill göra det av helt fel anledning.
Förutom själva ingreppet i sig och vad det skulle föra med sig - vad tror du skulle hända om du gjorde det? Du har redan att göra med en tjej som verkar vara manipulativ, om hon ser att du är villig att gå så långt för hennes skull kommer hon ha dig i ett järngrepp. Kommer alltid vara hon som har makten i ert ev. förhållande.
På sätt coh vis har du ju rätt, hon har säkert testat min manlighet och hon har säkert sett viss osäkerhet som gjort att vi inte längre har sex. Ändå kan jag inte komma undan det faktum att större är bättre, främst tjockleken då den är viktigare. Sen vill jag egentligen inte göra operationen men kanske om jag letar mer och pratar om riskerna och får statistik på hur farligt det är. Bara göra kuken tjockare ska inte vara så svårt och man ska enligt en källa få 20% tjockare i erigerat tillstånd har jag för mig, längden ska inte ändras.
Det är aldrig upskattat att höra sånt här men en tjej skulle väl aldrig säga nåt sånt bara för att såra eller testa, är det skönare med tjockare så kan man väl försöka få den tjockare. Och så här, hade jag inte gillat henne så hade hennes ord om större kuk inte varit lika laddat, känner jag. I det här fallet tar det ganska hårt.