2009-10-31, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Wankenstein
Grejen är att jag sällan har "megaribba" nuförtiden, jag kanske börjar bli för gammal? Som jag skrev tidigare har jag inte morgonbånge speciellt ofta heller.

Jag ber om ursäkt, det missade jag. Men det kommer säkert! Inget att nojja sig över.
Citera
2009-11-01, 01:51
Medlem
MrWhatNows avatar
snabb fråga utan ork att kolla tråden, google eller annat: vad fan är medellängden på en kuk? jag som ligger lite över 17, vart placerar jag mig?
Citera
2009-11-01, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWhatNow
snabb fråga utan ork att kolla tråden, google eller annat: vad fan är medellängden på en kuk? jag som ligger lite över 17, vart placerar jag mig?

http://netti.nic.fi/~populus/sw/storlek.html
Fast på FB så klassas den som babysnopp
Citera
2009-11-01, 14:47
Medlem
Dr. Wankensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Jag ber om ursäkt, det missade jag. Men det kommer säkert! Inget att nojja sig över.
Lugnt, den blir alltid tillräckligt hård för att ha sex när det gäller, bara att den sällan blir sådär benhård som den alltid var när man var yngre.
Citera
2009-11-01, 17:28
Medlem
Som vanligt massa killar i dessa sorters trådar.

Queer-tråd. No offence.

Tjarå.
Citera
2009-11-02, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Som vanligt massa killar i dessa sorters trådar.

Queer-tråd. No offence.

Tjarå.

VAd hade du väntat dig? Det är ju bara killar som nöjjar och skryter om sina fbkukar.
Citera
2009-11-02, 16:49
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
VAd hade du väntat dig? Det är ju bara killar som nöjjar och skryter om sina fbkukar.

Det är väl bara killar som har en kuk att diskutera..
Citera
2009-11-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Det är väl bara killar som har en kuk att diskutera..

Det också, men här på gb är det ändå ganska sällan man verkligen diskuterar kukar. Änsålänge består även denna tråden av "har jag förliten?" & "Vad är medel".
Citera
2009-11-03, 10:37
Medlem
I slakt tillstånd så är kuken bara 5cm. Det är så jävla skämmigt. Dock när jag får balle så blir den 15cm. Är det vanligt elr?
Citera
2009-11-03, 11:14
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AromaTherapy
I slakt tillstånd så är kuken bara 5cm. Det är så jävla skämmigt. Dock när jag får balle så blir den 15cm. Är det vanligt elr?

Det skulle jag nog tro, du är väl en så kallad grower.
Själv kan jag också ibland gå från riktigt liten i slakt tillstånd (7-8 cm) till 18 cm vid stånd.
Citera
2009-11-06, 20:58
Medlem
Dr.H.Lecters avatar
Alla Är olika

Måste lägga mig i... Jag är 1.70 och normal byggd.. Har av naturliga orsaker relativt små fingrar, liten näsa, 38 i skostorlek, har smala fötter osv, pga att jag är just kort, men naturen har av någon outgrundlig anledning gett mig en penis som meter 22,5cm (dock endast 13cm i omkrets..) i givakt.( 8cm slak) Det finns inget som skvallrar om ev storlek eller tjocklek om man tittar på min person i övrigt.. Har heller ingen överdriven produktion av manligt könshormon, som skulle kunna förklara min storlek.
Tror helt enkelt att det är så, som det är i övriga livet, Orättvist helt enkelt.. Vissa människor föds vackra, andra fula, vissa långa, andra korta. För vissa är det helt enkelt extra orättvist, dom föds korta, fula med små penisar, och viceversa.. eller?
Citera
2009-11-06, 23:23
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.H.Lecter
Måste lägga mig i... Jag är 1.70 och normal byggd.. Har av naturliga orsaker relativt små fingrar, liten näsa, 38 i skostorlek, har smala fötter osv, pga att jag är just kort, men naturen har av någon outgrundlig anledning gett mig en penis som meter 22,5cm (dock endast 13cm i omkrets..) i givakt.( 8cm slak) Det finns inget som skvallrar om ev storlek eller tjocklek om man tittar på min person i övrigt.. Har heller ingen överdriven produktion av manligt könshormon, som skulle kunna förklara min storlek.
Tror helt enkelt att det är så, som det är i övriga livet, Orättvist helt enkelt.. Vissa människor föds vackra, andra fula, vissa långa, andra korta. För vissa är det helt enkelt extra orättvist, dom föds korta, fula med små penisar, och viceversa.. eller?

Den måste se roligt ut, lång och smal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in