2011-01-03, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z0mfg(ish)
Nej jag skojade bara med dig Lite kul måste man ha med ungdomar som fortfarande är oskuld och inte fattar att det handlar om the motion in the ocean, snarare än båten i hamnen.

Jag tror nån världssnitt man tog fram för några år sen visade typ 13cm?
Men runt 15cm ska du inte ha problem att jobba med, så länge du vet hur du gör - eller inte knullar världens slappfitta.

nej bara 16 Cm för att vara precis dubbel kollat 10 gånger minst..
Citera
2011-01-03, 21:57
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ingen aning och vem fan bryr sig? De knullar folk på film mot pengar för att det ska uppfylla nån runkares drömmar...
När du väl ligger med någon - för jag gissar att du inte gjort det, och detta har fött denna osäkerhet - så kommer du inse att 16cm är mer än väl, så länge du inte är värdelös i sängen.

Att ha sex innebär så mycket mer än att tjejen ska deepthroata din kuk och gaga på den för att sedan få sperman i vrångstrupen medan du skriker "Oh yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaah" och kameramannen zoomar in på ditt håriga bröst och FÖRSTÖR HELA MITT FAKKING RUNK!!!

(Förlåt, dålig dag)

Men grejen är, eller jag tror, att ju större kuk man har ju mer dominerande känner man sig.

Det är nog naturligt vad det gäller djur som oss.

Jag vet att storleken inte har stor betydelse, men det känns lite konstigt att säga att kärleken är allt som gäller under sexakten. Jag gillar min stora kuk, om den hade vart mindre skulle jag inte ha känt mig så stark och dominerande.

Ta inte fel, jag är inte porrskadad, det är bara att jag känner mig så, och det har inget med att jag inte gillar tjejen och jag skadar inte henne alls.

Porr är långt ifrån riktigt sex, jag hatar porr (minus tjejer som visar upp sin kropp) det är så overkligt och äckligt! Att det ens finns..

Om nån ska ha sex första gången, läs en bok om hur man har sex, kolla inte på p rullar.

Rocco är en äcklig jävel, han har ju barn för fan.

Det kanske blev lite off topic här, ville bara säga vad jag kände när jag läste det där:d
Citera
2011-01-03, 23:06
Medlem
Hallå alla härliga knäppgökar! Jag behöver få svar på en oerhört relevant fråga och trots att jag har läst igenom ganska många sidor känns det inte som att jag fått den infon jag behöver. Kan någon vara vänlig och svara på hur bred en penis är? Ja jag vet att det varierar, är individuellt och att kuken kan vara olika bred lite överallt. Men jag skulle vilja veta hur bred ollonet är vid stånd! Snackar vi 3cm eller 6cm? Vad har ni? MÄT OCH SVARA!

Tack
Mvh trång & oskuld tjej som funderar mycket.
Citera
2011-01-03, 23:11
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Men grejen är, eller jag tror, att ju större kuk man har ju mer dominerande känner man sig.

Det är nog naturligt vad det gäller djur som oss.
Det är nog snarare pga avsaknad av annat att känna sig tillräcklig för.
Jag har inte världens största kuk, men ingen har klagat hittills, så varför skulle jag gå runt och tänka "oh shit vilken jävla megadase den där snubben har" när man stormrunkar till en porrfilm, när det på riktigt inte *bara* handlar om storleken.

Men visst, har man typ en liten stump kan det ju vara svårt, men skillnaden på 15-20cm tror jag är försumbar...
Citera
2011-01-04, 09:56
Medlem
Oboros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marrren
BLA

Vetefan hur man mäter, men om en kuk inte tränger sig igenom en torkrulle i toan så är den nog inte för smal.

Citat:
Det är nog snarare pga avsaknad av annat att känna sig tillräcklig för.
Jag har inte världens största kuk, men ingen har klagat hittills, så varför skulle jag gå runt och tänka "oh shit vilken jävla megadase den där snubben har" när man stormrunkar till en porrfilm, när det på riktigt inte *bara* handlar om storleken.

Men visst, har man typ en liten stump kan det ju vara svårt, men skillnaden på 15-20cm tror jag är försumbar...

Jag menar att man kan njuta av sex, det har inte med kukstorleken att göra Det är bara så att jag tycker att det också känns manligt och dominerande med min storlek. Och jag tänker att jag inte skulle känna det om den var mindre=/
Citera
2011-01-04, 16:18
Medlem
Ja!s avatar
Finns det något samband mellan storleken på kuken och det psykologiska?
Jag menar om blodflödet kan påverkas ifall man slappnar av eller spänner sig.
Citera
2011-01-04, 21:10
Medlem
GainomaxamoniaGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Finns det något samband mellan storleken på kuken och det psykologiska?
Jag menar om blodflödet kan påverkas ifall man slappnar av eller spänner sig.
Ja, det gör det. Är du stressad eller kall blir den inte lika stor. Men inte så att du kan tänka den större än dens redan största tillstånd, om det var så du menade.
Citera
2011-01-04, 22:36
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainomaxamoniaG
Ja, det gör det. Är du stressad eller kall blir den inte lika stor. Men inte så att du kan tänka den större än dens redan största tillstånd, om det var så du menade.

Nej, menar hur man bör tänka eller styra kroppen för att nå sin fulla potential. Jag läste nånstans att kuken blir större när man slappnar av och prövade detta i gymduschen. Och visst hängde den lite längre ner än vanligt.

Sedan är jag mycket större slak när jag är kissnödig, försökte komma på vad detta har för samband med storlek men jag vet inte riktigt.
Citera
2011-01-05, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.stenberg
tack! jävligt bra skrivet... jag har alltid varit lite orolig över storleken. men du har fått mig på andra spår! creds till dig! bara 1 prob kvar, jag kommer för tidigt... och då menar jag efter 4-5 juck.... har haft sex ca 10 gånger med min förra flickvän som va lite mer erfaren än mig då. men hon tog de som en klackspark och sa att de inte gjorde något, men hon fick knappt ligga lixom. är de någon som har något tips som dom själva vet funkar?

Oroa dig inte, tuta och kör! Kvinnan vill alltid ha något dom inte kan få sen när dom väl ber om din kuk så spelar det ingen roll. (Du får det du vill ha även om det inte funkar så bra i början) Se till att lära dig hela tiden bara!

Din situation har jag också varit i. Start och stopp är nyckeln eller om du inte blir äcklad av att slicka efter att du varit där nere, varva, retas och gör något utav situationen. Annars så töm före sex.

Citat:
Ursprungligen postat av elinwest

Hur skulle man kunna göra för att ändra sitt ideal? Jag tycker ju att en redig kuk är väldigt sexig att hålla i och klämma lite på, om du förstår?

Jag förstår hoppas jag och har även hört det att det är roligare och mer spännande med en rejäl kuk, speciellt en som ni tjejer kan leka med och suga på samt avguda, men en sexig kuk behöver oftast inte vara stor! Om du själv vill ändra på dig så måste du självklart känna efter själv. Jag säger dock att du ska ha den ideal du trivs med och hitta den kuken du kan säga "Den är min, bara min min min!!" (Stor eller liten spelar ingen roll det är du som ska leva ditt liv.) Men vill du ändra på dig så måste du nog verkligen tycka personen i sig är sexig, för att senare lära dig tycka just hans kuk är sexig bara för att den är som den är. Tid brukar oftast vara nyckeln till att "lära sig" - Ge kuken tid (den du vill ha/den din kille har) glöm heller inte (Har varit med om detta) : Var med en tjej som inte var alls rädd att säga vad hon tyckte, på något vänster så sa jag till henne att ge mig 10 gånger så ska jag allt se till att du kommer vilja ha mig, min kuk och allt som har med mig att göra i sängen. Hon gick med på det! Sagt och gjort än i dag får jag några mess i bland att hon saknar det hon en gång inte gillade (Hur den såg ut, kändes etc) - Man vet aldrig vad man har förens man förlorat det

Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Bra skrivet, inspirerande, ger säkert mycket bra självkänsla till dem som behöver det!

Tack och ja jag hoppas verkligen bröder i småkuksklubben kan ta och förstå att allt sitter i huvudet och att man verkligen kan prestera även med liten kuk. En falukorv är gött och vanligt, en prins-korv på jul smakar alltid bäst (oftast)

Sex för många är oftast en grej man gör tillsammans, men många glömmer att man verkligen har sex TILLSAMMANS och skapar en ny upplevelse varje gång. (Det är svårt att hela tiden hitta på nya saker eller göra annorlunda med samma person men fan var öppen för saker och tänk inte på dig själv, bara i bland!)

Citat:
Nej, menar hur man bör tänka eller styra kroppen för att nå sin fulla potential. Jag läste nånstans att kuken blir större när man slappnar av och prövade detta i gymduschen. Och visst hängde den lite längre ner än vanligt.

Sedan är jag mycket större slak när jag är kissnödig, försökte komma på vad detta har för samband med storlek men jag vet inte riktigt.

Du kan av egen erfarenhet forcera kuken att bli hård genom att verkligen vilja ha det! Dock blir den inte större eller lika hård som när du är riktigt kåt.

Jag har för mig att när du är kissnödig så trycker blåsan på något som gör att "kuken som inte syns (dvs halsen på allt) blir framtryckt en aning" och att det blir spänning samt mer tryck för blodkärlen something something.

Tack för dom få fina orden! Hoppas det hjälpte ett par få kukar där ute
Senast redigerad av miztrr 2011-01-05 kl. 01:17.
Citera
2011-01-05, 14:14
Medlem
Kan någon vara snäll och förklara det där med Toarulle varianten, är inte säker på att jag förstod.
Citera
2011-01-05, 15:10
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marrren
Hallå alla härliga knäppgökar! Jag behöver få svar på en oerhört relevant fråga och trots att jag har läst igenom ganska många sidor känns det inte som att jag fått den infon jag behöver. Kan någon vara vänlig och svara på hur bred en penis är? Ja jag vet att det varierar, är individuellt och att kuken kan vara olika bred lite överallt. Men jag skulle vilja veta hur bred ollonet är vid stånd! Snackar vi 3cm eller 6cm? Vad har ni? MÄT OCH SVARA!

Tack
Mvh trång & oskuld tjej som funderar mycket.

Jag är ca 4,5cm bred, eller ca 2,5 fingrar.

Citat:
Ursprungligen postat av SarahChalke4ever
Kan någon vara snäll och förklara det där med Toarulle varianten, är inte säker på att jag förstod.

Vad är det att inte förstå? En toarulle har en viss omkrets. Får man in kuken betyder det att man har mindre omkrets än toarullen. Tar det stopp betyder det att man är större än toarullen. Vissa tycker att detta är ett bra standardtest, för då vet man om personen minst är över en viss storlek.
Citera
2011-01-05, 21:52
Medlem
Citat:
Jag är ca 4,5cm bred, eller ca 2,5 fingrar.

Vad är det att inte förstå? En toarulle har en viss omkrets. Får man in kuken betyder det att man har mindre omkrets än toarullen. Tar det stopp betyder det att man är större än toarullen. Vissa tycker att detta är ett bra standardtest, för då vet man om personen minst är över en viss storlek.

Vill bara inflika att det faktiskt skiljer på diametern mellan olika toarullar. Kan skilja rätt mycket faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in