Citat:
Ursprungligen postat av mr.stenberg
tack! jävligt bra skrivet... jag har alltid varit lite orolig över storleken. men du har fått mig på andra spår! creds till dig! bara 1 prob kvar, jag kommer för tidigt... och då menar jag efter 4-5 juck.... har haft sex ca 10 gånger med min förra flickvän som va lite mer erfaren än mig då. men hon tog de som en klackspark och sa att de inte gjorde något, men hon fick knappt ligga lixom. är de någon som har något tips som dom själva vet funkar?
Oroa dig inte, tuta och kör! Kvinnan vill alltid ha något dom inte kan få sen när dom väl ber om din kuk så spelar det ingen roll. (Du får det du vill ha även om det inte funkar så bra i början) Se till att lära dig hela tiden bara!
Din situation har jag också varit i. Start och stopp är nyckeln eller om du inte blir äcklad av att slicka efter att du varit där nere, varva, retas och gör något utav situationen. Annars så töm före sex.
Citat:
Ursprungligen postat av elinwest
Hur skulle man kunna göra för att ändra sitt ideal? Jag tycker ju att en redig kuk är väldigt sexig att hålla i och klämma lite på, om du förstår?
Jag förstår hoppas jag och har även hört det att det är roligare och mer spännande med en rejäl kuk, speciellt en som ni tjejer kan leka med och suga på samt avguda, men en sexig kuk behöver oftast inte vara stor! Om du själv vill ändra på dig så måste du självklart känna efter själv. Jag säger dock att du ska ha den ideal du trivs med och hitta den kuken du kan säga "Den är min, bara min min min!!" (Stor eller liten spelar ingen roll det är du som ska leva ditt liv.) Men vill du ändra på dig så måste du nog verkligen tycka personen i sig är sexig, för att senare lära dig tycka just hans kuk är sexig bara för att den är som den är. Tid brukar oftast vara nyckeln till att "lära sig" - Ge kuken tid (den du vill ha/den din kille har) glöm heller inte (Har varit med om detta) : Var med en tjej som inte var alls rädd att säga vad hon tyckte, på något vänster så sa jag till henne att ge mig 10 gånger så ska jag allt se till att du kommer vilja ha mig, min kuk och allt som har med mig att göra i sängen. Hon gick med på det! Sagt och gjort än i dag får jag några mess i bland att hon saknar det hon en gång inte gillade (Hur den såg ut, kändes etc) - Man vet aldrig vad man har förens man förlorat det
Citat:
Ursprungligen postat av Millencolin
Bra skrivet, inspirerande, ger säkert mycket bra självkänsla till dem som behöver det!

Tack och ja jag hoppas verkligen bröder i småkuksklubben kan ta och förstå att allt sitter i huvudet och att man verkligen kan prestera även med liten kuk. En falukorv är gött och vanligt, en prins-korv på jul smakar alltid bäst (oftast)
Sex för många är oftast en grej man gör tillsammans, men många glömmer att man verkligen har sex TILLSAMMANS och skapar en ny upplevelse varje gång. (Det är svårt att hela tiden hitta på nya saker eller göra annorlunda med samma person men fan var öppen för saker och tänk inte på dig själv, bara i bland!)
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Nej, menar hur man bör tänka eller styra kroppen för att nå sin fulla potential. Jag läste nånstans att kuken blir större när man slappnar av och prövade detta i gymduschen. Och visst hängde den lite längre ner än vanligt.
Sedan är jag mycket större slak när jag är kissnödig, försökte komma på vad detta har för samband med storlek men jag vet inte riktigt.
Du kan av egen erfarenhet forcera kuken att bli hård genom att verkligen vilja ha det! Dock blir den inte större eller lika hård som när du är riktigt kåt.
Jag har för mig att när du är kissnödig så trycker blåsan på något som gör att "kuken som inte syns (dvs halsen på allt) blir framtryckt en aning" och att det blir spänning samt mer tryck för blodkärlen something something.
Tack för dom få fina orden! Hoppas det hjälpte ett par få kukar där ute