2010-05-03, 13:49
Medlem
om du redan har diagnosen BDD är det glasklart:
du måste ta kontakt med en psykolog och berätta exakt hur du känner, detta är inte ett problem du kan lösa på egen hand. du bara upprepar samma destruktiva loopar i din hjärna hela tiden.
om du inte är bekväm med att ta upp det med din milf-psykolog så får du byta till en annan, en manlig sådan skulle jag tro är det bästa.
du har en normal penis men du har en onormal uppfattning om den.
kognitiv beteendeterapi är vad som behövs - försök hitta en riktigt bra psykolog och berätta ALLT - det kommer vara jobbigt för dig att berätta men du måste om du vill ha förändring så enkelt är det.

men tro inte, som några sagt, att du kan ta dig ur dina destruktiva tankebanor på egen hand. sök hjälp, ju tidigare du får tummen ur och gör det ju fortare kommer du må bättre - du har ingenting att förlora!

p.s jag har ungefär samma mått som du - jag har legat med mer än 50 tjejer (många av dessa har varit riktigt snygga) och jag har ALDRIG fått någon nedsättande kommentar om storleken - däremot har det hänt att jag har fått komplimanger och många har kontaktat mig och velat ligga igen

sök hjälp eller ruttna bort
Citera
2010-05-03, 14:04
Medlem
cannaBes avatar
Det är ju inte din kuk som är problemet, det är ditt huvud. Du behöver lösa dina problem med att vara social i första hand, sen behöver du knulla lite mer för att ens kunna avgöra om du kan tillfredsställa en kvinna eller inte.

Snacka med en terapeut och utmana dig själv med att gå ut och ragga (eller nätdejta om du tycker det är så jävla hemskt att prata IRL) och se till att ligg så mycket du bara kan.
Citera
2010-05-03, 14:06
Medlem
red_addictions avatar
Ser din kuk ut som den på shemalen du länkade till är den ju helt normal? Inget jag skulle reagera på där.
Citera
2010-05-03, 14:16
Medlem
Jag kan koppla på en sida av mig som säger ungefär:
"Tjejer är också människor, visst en del är kukfixerade men många är helt normala och älskar killen och inte kuken."

Jag är en reko kille som gillar snälla tjejer men nu har jag fått nya perversioner och även om jag inte får uppleva dom så känner jag mig smutsig för att ha sett så mycket under dessa 7-8 åren.

Det snackas alltid om flickvänner i sådana här trådar, Jag vill strula runt, jag är verkligen inte redo för ett förhållande, jag har t.ex aldrig tvättat mina kläder själv.
Citera
2010-05-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacGallon
Du är en väldigt sjuk och korkad gosse.
Varför är du övertygad om att det är dicken det är fel på? Jag sätter en hundring på att det är din skalle som felar istället. Sätter du emot?

Min kuk ser konstig ut, speciellt ifrån ett håll, eftersom att min corpus cavemosa är längre än min Corpus spongiosum, detta gör att den dippar nedåt, sen så är den vänstra sidan av spongiosum kortare än den högra, därför är kuken böjd åt vänster.

Bild: http://fapomatic.com/show.php?loc=1015&f=2997_penis_anatomy2b_450low.jp g

Klart min kuk går att använda, det är inte det som är problemet, problemet är att den kommer ge få kvinnor njutning, de flesta vet att det är omkretsen som är viktig inte längden, och det är viktigare att ha stor omkrets kring ollon samt midshaft än att ha den delen vid roten, well, mitt ollon är otroligt fjutting.
Citera
2010-05-03, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Det är på grund av såna som dig som vi har spam-mail.
Hade alla bara varit nöjda med vad dom fått så hade vi sluppit all sån skit.
Förresten, finns det inte en regel, typ 5.09 som säger att alla medlemmar måste ha en FB-kuk?

Nja, jag har aldrig testat piller och sånt och kommer inte göra det heller, för den enkla anledningen att det inte funkar. Däremot funkar jelqing, och det kostar bara tid.
Citera
2010-05-03, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hsg4
Klart tjejer vill ha en större kuk om de får välja, men många har hängpattar, fula blygdisar, är lönnfeta etc etc. Och ju mer brister de själva har, desto lägre krav har de på kukstorlek.

Det lät uppmuntrande, så jag får helt enkelt välja en tjej jag inte tänder på.
Citera
2010-05-03, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFL
den bilden på transan med kuken har ju minst 15cm omkrets, e ju ganska grov balle,

Nej, det stämmer inte tyvärr.
Citera
2010-05-03, 14:31
Medlem
Public Enemys avatar
Jag förstår att du har komplex.
Jag visade bilden på shemalen du hade lagt upp för de kvinnliga kollegorna och bad dem kommentera dasen, och de har inte slutat garva ännu.
Har du kollat om de har antagningar på närmsta katolska munkkloster? - för brudar kan du ju glömma.
Senast redigerad av Public Enemy 2010-05-03 kl. 14:33.
Citera
2010-05-03, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag förstår att du har komplex.
Jag visade bilden på shemalen du hade lagt upp för de kvinnliga kollegorna och bad dem kommentera dasen, och de har inte slutat garva ännu.
Har du kollat om de har antagningar på närmsta katolska munkkloster? - för brudar kan du ju glömma.

Det där var rått. Trolla för att få en psykiskt labil människa att må ännu sämre... :/
Citera
2010-05-03, 14:40
Medlem
Masterfrogs avatar
Har man en penis på 6-7 cm har man all rätt att vara förstörd över att man har liten penis. Men 13? Sluta tro att porrkukar är genomsnitt.
Citera
2010-05-03, 14:53
Medlem
DeaDeaDeas avatar
Den första bilden du posta? är det din?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in