Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-02, 01:00
  #1
Medlem
ochsås avatar
Jo, en kille på jobbet har lagt ett erbjudande till mig på ett par högtalare och en förstärkare för totalt 4000:-

Det handlar om högtalarna wharfedale emerald 97 mk IV.
Jag skulle också få med en förstärkare med både för och slutsteg.

Jag själv är helt och hållet okunnig på området och vet inte alls vad det är han försöker sälja till mig. Jag vet ärligt talat inte heller hur jag ska koppla skiten till dator/dvd för att faktiskt kunna använda mig av högtalarna. Men han menar på att det är riktigt bra grejer, och jag tror honom. jag har googlat lite och det verkar ju som att det är rejäla grejer till ett bra pris. Är det någon som vet mer om detta?
Citera
2009-10-02, 01:35
  #2
Medlem
serbers avatar
Högtalarna kostar nya idag 6000kr men har säkert något år på nacken, köper man vettiga högtalare så har han nog bra förstärkare också dock kolla upp exakt men 4000kr låter som ett helt okej pris.
Citera
2009-10-04, 21:24
  #3
Medlem
ochsås avatar
Ingen som vet något om dessa högtalare? Det börjar närma sig en affär nu.
Citera
2009-10-04, 22:48
  #4
Medlem
elektronikfreaks avatar
4.000.- för högtalarna OCH förstärkare!?

Vet du vad det är för förstärkare?

Har själv ingen erfarenhet av Wharfedale Emerald 97 MkIV mer ser man bara till själva högtalarna så ser det väl ut som om de flesta är klart nöjda med dem: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=13365

Förutsatt att både högtalare o förstärkare är felfria... trots att du köper grisen i säcken vad beträffar förstärkaren... så skulle jag nog säga Let's Go!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback