2009-10-04, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Hur tror du folk klarar sig i Somalia och Kurdistans bergsområden? Om det är några som är exceptionellt bortklemade, alienerade och dåliga på att klara sig själva så är det nog tyvärr etniska svenskar. Många av berikarna kommer från länder där man är van vid primitiva omständigheter, van vid att bära vatten, van vid att elda med ved, van vid att klara sig på lite, van vid att genom kontakter fiffla sig fram i tillvaron. Många blattar har redan idag ett stort och väl utbyggt nätverk inom och utom Sverige, de har kontakter och upparbetade lagliga, "grå" och olagliga handelsvägar och kontakter. Svensken har ofta noll och ingenting, inga nätverk, ingen stor släkt, ingen vana vid primitivt leverne, osv. De flesta svenskar är helt hjälplösa om det inte kommer el ur kontakten, vatten ur kranen och mat inte finns i hyllorna på närmsta konsum.

Men fan varnagel? Vad har hänt med dig då?
Verkar som du kommit lite föra nära Nabila.
2009-10-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Hur tror du folk klarar sig i Somalia och Kurdistans bergsområden? Om det är några som är exceptionellt bortklemade, alienerade och dåliga på att klara sig själva så är det nog tyvärr etniska svenskar. Många av berikarna kommer från länder där man är van vid primitiva omständigheter, van vid att bära vatten, van vid att elda med ved, van vid att klara sig på lite, van vid att genom kontakter fiffla sig fram i tillvaron. Många blattar har redan idag ett stort och väl utbyggt nätverk inom och utom Sverige, de har kontakter och upparbetade lagliga, "grå" och olagliga handelsvägar och kontakter. Svensken har ofta noll och ingenting, inga nätverk, ingen stor släkt, ingen vana vid primitivt leverne, osv. De flesta svenskar är helt hjälplösa om det inte kommer el ur kontakten, vatten ur kranen och mat inte finns i hyllorna på närmsta konsum.

Den ariska rasen kan säkert lista ut hur sådana saker går till med sin överlägsna intelligens.

Men kan du svara på min fråga. Jag vill veta om ni vill snippa mig eller inte?
2009-10-04, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Den ariska rasen kan säkert lista ut hur sådana saker går till med sin överlägsna intelligens.

Men kan du svara på min fråga. Jag vill veta om ni vill snippa mig eller inte?

Nej så klart ingen vill "klippa dig. Snälla människa, lev av det du har kvar.
2009-10-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eriiikkk
Nej så klart ingen vill "klippa dig. Snälla människa, lev av det du har kvar.

Du glömde en ".

Sweet att ni inte vill klippa mig. För stormtrooper menar på att han vill klippa mig. Varnagel vad säger du?
2009-10-04, 23:17
Medlem
kronan09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Frankenstein
Källa? Lettland och Litauen är mycket fattiga och outvecklade länder. BNP per capita är på sina håll jämförbar med Mellanöstern. Den största delen är etniska balter. Man har både sätt bilder på bankrånare, prostituerade och hallickar etc. Många vill även bara sitta i svenska fängelser p.g.a. den relativa lyxen. Inkassobolag och dylikt.
Bankrånare, prostituerade och hallickar är väl inte riktigt samhällsomstörtande verksamhet? Däremot har det under de senaste tio-femton åren varit en hel del riktigt otäcka rånmord i södra Sverige, där det skrivits förvånansvärt lite och publicerats än mindre bilder. Inkassobolagen finns förvisso och där har jag dålig koll på hur det ser ut med etniciteter. I dessa ska väl en del svenskar eller "svenskar" vara inblandade också?

Fängelsegrejen ställer jag mig skeptisk till. Man hade som balt levt bättre på Irland eller Tyskland med ett hederligt arbete. Jag tror att det är en tidningsanka mer än något annat.
Citat:
Den organiserade kvinnohandeln och ligorna som gör inbrott och snattar innefattar etniska balter. Olagliga bordeller med baltiska kvinnor finns över hela Europa. De drivs i hög grad av deras egen "maffia". Se på olika TV reportage. För olaglig organhandel krävs det också högt uppsatta personer. Även Italien har också fått ett ökat problem med krimnella balter som gör inbrott eller skäl från kyrkor etc. Trots att man stödde deras EU inträde.
Jag har inte hävdat att riktiga balter inte ingår i de kringresande ligorna. Bordellverksamheten känns väldigt nittiotal. Den organiserade traffickingen med kvinnor från forna öst till väst (idag ffa Moldaver snarare än balter) är väl snarare i händerna på albaner och judar än balter.

Även i olaga organverksamhet är det nog tidigare nämnda grupper och inte balter som styr och ställer. Att det finns balter som är kriminella förstår vi båda. Det jag säger är att baltpass efter EU-inträdet blev åtråväda för ett redan under sovjettiden ambulerande kriminellt icke-vitt lump-proletariat. Jag har inte någon snabb länk till georgi-armeni-dagestansk-baltiska ligor i Västeuropa, men har personlig erfarenhet av balter och "balter" i olika sammanhang. Bland de kriminella med baltiska pass i Västeuropa är en inte obetydlig del sådana som ser ut att komma från Rosengård snarare än Tallin/Vilnius/Riga.

Att smutsfolksarmenier med förfalskade lettiska pass skulle undvika att stjäla från italienska kyrkor av tacksamhetsskuld för det italienska stödet till baltländernas EU-ansökans framgångsrika behandlande. Hm. Jag vet inte riktigt vad säga, om man säger så...

Borde våra blattar hålla sig hemma i Sverige med våldtäktandet och rånandet av tacksamhet till tidigare EU-länder då? Eller ska vi kanske sända dem på härtåg till Norge, som hämnd för dessas "nej tack?"
2009-10-04, 23:32
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobbesmamma
Svensk/iransk.
Persiskt blod inget kurdiskt skit eller sådant inblandat.
Född i Sverige.
Assimilerad.

Kommer jag steriliseras för som jag har förstått det är perser på någon vänster ett ariskt folk. Eller i alla fall indoeuropeiskt.

Rasvetarna här kanske kan förklara det.

Är du iranier har du en slurk neger, arab och mongol i dig.
2009-10-04, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infidel

Konstigt att den jävla moderahtoran ALDRIG säger åt dig, men så fort jag svarar er dumma jävlar får jag skit.
2009-10-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronan09
Bankrånare, prostituerade och hallickar är väl inte riktigt samhällsomstörtande verksamhet? Däremot har det under de senaste tio-femton åren varit en hel del riktigt otäcka rånmord i södra Sverige, där det skrivits förvånansvärt lite och publicerats än mindre bilder. Inkassobolagen finns förvisso och där har jag dålig koll på hur det ser ut med etniciteter. I dessa ska väl en del svenskar eller "svenskar" vara inblandade också?

Den organiserade traffickingen med kvinnor från forna öst till väst (idag ffa Moldaver snarare än balter) är väl snarare i händerna på albaner och judar än balter.

Men handeln med kvinnor utgörs huvudsakligen av etniska balter liksom ligor med snattare och tjuvar. Ländernas BNP per capita har varit och är fortfarande delvis jämförbara med Mellanöstern och Nordafrika. Sexannonser, barn som såldes till pedofiler och dylikt. Se på TV!

Citat:
Även i olaga organverksamhet är det nog tidigare nämnda grupper och inte balter som styr och ställer.

Hur vet du det? Länderna var efter Sovjetisk dominans utfattiga. Du kan inte bara skylla på gamla ex-sovjetmedborgare från Centralasien då både bilder och Tv-sända reportage visat mycket för allmänheten. Du borde se efter hur länderna ser ut.

Citat:
Att det finns balter som är kriminella förstår vi båda. Det jag säger är att baltpass efter EU-inträdet blev åtråväda för ett redan under sovjettiden ambulerande kriminellt icke-vitt lump-proletariat. Jag har inte någon snabb länk till georgi-armeni-dagestansk-baltiska ligor i Västeuropa, men har personlig erfarenhet av balter och "balter" i olika sammanhang. Bland de kriminella med baltiska pass i Västeuropa är en inte obetydlig del sådana som ser ut att komma från Rosengård snarare än Tallin/Vilnius/Riga.

Att smutsfolksarmenier med förfalskade lettiska pass skulle undvika att stjäla från italienska kyrkor av tacksamhetsskuld för det italienska stödet till baltländernas EU-ansökans framgångsrika behandlande. Hm. Jag vet inte riktigt vad säga, om man säger så...

Borde våra blattar hålla sig hemma i Sverige med våldtäktandet och rånandet av tacksamhet till tidigare EU-länder då? Eller ska vi kanske sända dem på härtåg till Norge, som hämnd för dessas "nej tack?"

Skyll inte bara på centralasiater. Det är ungefär som när en del rumäner skyller all brottslighet som exporteras därifrån på landets romer. Det är inte sant i båda fallen.
Senast redigerad av Dr.Frankenstein 2009-10-04 kl. 23:45.
2009-10-04, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel

Var kommer arab har jag då jag är ättling till profeten Mohammed men kan du redogöra för varför perser skulle ha neger och mongol i sig?
2009-10-05, 00:03
Medlem
kronan09s avatar
Citat:
Men handeln med kvinnor utgörs huvudsakligen av etniska balter liksom ligor med snattare och tjuvar. Ländernas BNP per capita har varit och är fortfarande delvis jämförbara med Mellanöstern och Nordafrika. Sexannonser, barn som såldes till pedofiler och dylikt. Se på TV!
TV är av ett antal anledningar olyckligt som källa. Pedofilannonserna var ett nittotalsfenomen. Även jag har läst och sett siffrorna på XX% av baltiska kvinnor som prostituerat sig under den föregående tolvmånadsperioden. Grejen är att det var på nittiotalet.

Kommer du upp en del i hierarkin på traffickingorganisationerna från nittiotalet lär du näppeligen finna några balter, om du inte med balter menar "Goldberg," "Fischbein" och "Berk."
Citat:
Hur vet du det? Länderna var efter Sovjetisk dominans utfattiga. Du kan inte bara skylla på gamla ex-sovjetmedborgare från Centralasien då både bilder och Tv-sända reportage visat mycket för allmänheten. Du borde se efter hur länderna ser ut.

Skyll inte bara på centralasiater. Det är ungefär som när en del rumäner skyller all brottslighet som exporteras därifrån på landets romer. Det är inte sant i båda fallen.
Jag har en viss kunskap om just "baltligor" bestående av folk med hemhörighetsort Kaukasus från denna sidan millenieskiftet. Jomenvisst var läget dåligt under nittiotalet, men det är snart över ett decennium det tog slut. Den organiserade brottsligheten i Baltikum såg i det mesta ut som samma brottslighet i Ryssland och där var inslaget ryssar tämligen begränsat.

Förstår du fö min logik vad gäller svenska mediers undvikande av att publicera bilder på balter i grova brottssammanhang? Balterna har under de senaste decennierna fått stå som exempel på att "européer också begår brott" och man har glatt publicerat att de var balter. Anledningen till att man undvikit att publicera bilder är att dessa "balter" inte alls liknar varken balter eller européer.

Fortfarande för ett par år sedan kostade ett identitetskit med "äkta" lettiskt pass+körkort+nationellt ID under en tusenlapp euro. Förstår du hur behändig och bra investering det är för en azerbadjanier att hux-flux skaffa sig papper med vilka han kan kajka omkring i EU och jobba, snatta och råna bäst fan han gitter?

Förstår du också att det finns ett egenvärde för media att framställa vår azerbaidjanska Karls Godmanis som en vit europée? Ungefär som flertalet "svenskar" som åker fast i utlandet framställs som svenskar, eller man inte separerar finska zigenare från finnar?
2009-10-05, 00:12
Medlem
kronan09s avatar
För att återgå till ämnet, alla halvblattar som tycker att det är otäckt att svennar ska komma och sterilisera er kan väl vara lite pro-aktiva och styra upp det där på egen hand i förväg eller redan nu ta er ur landet?

Då slipper ni riskera någon sur storsvensk med sekatör som försöker hinna med i ackordshetsen.

-"Nästa!"
2009-10-05, 00:12
Bannlyst
Dags för topic. Jag är fan den enda som säger det. Men alla fall kommer moderathoran och säger ditt och datt.

Men tillbaks grabbar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in