Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Vad skall man annars göra med dem menar du? Eller menar du att man bara skall acceptera nedsmutsning och förstörelse av det svenska folket med enorma mängder arab- och negergener? Är det ok med många hundratusentals mulatter och halvaraber i Sverige? Jag är öppen för andra lösningar än sterilisering, men om man skall försöka vara lite snäll och liberal så är ju sterilisering den mest "humana" lösningen, förutsatt att det rör sig om skötsamma och väl assimilerade exemplar.
Det blir nog inte tal om någon sterilisering inom överskådlig framtid men jag förstår att du ventilerar lite här nu. Ett mer realistiskt mål är väl att folkopinionen till slut blir så stark att politikerna tvingas begränsa invandringen. Kanske kan SD sända en signal nu i valet?
Nu har du ju satt dig in i detta med judefrågan ganska så rejält vad jag förstår, så för dig så kanske det riktigt skriker i själen när du ser hur kroknäsorna försöker släppa in så många Uruk Hai som möjligt här uppe i Fylke, men tror du att din argumentation är en framkomlig väg? Här på FB så predikar du väl mest för kören? Jag har svårt att tänka mig att politiker av ditt snitt någonsin kommer att få chansen att förverkliga sina agendor.
Men vem vet. Lite dollardöd, världssvält och folkomflyttningar så kanske det blir annat ljud i skällan. Kollaps av västerländska samhällen och kris, det är vad du borde be för faktiskt. Om det bara "lunkar på" så vete fan om det kommer bli någon blattesterilisering i detta århundradet.