2009-10-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Det var nåt nytt? Om du tror att majoritet av vita skulle vara ljushåriga då är du bra dum.

Läs om läs rätt.
2009-10-01, 23:26
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajleckz
1/4 Finsk, 1/4 svensk, 2/4 polack. född och uppväxt i sverige med blåa ögon såklart. Accepterad?

Du påminner mig om en del intressanta saker jag har sett i storstockholmsområdet. Det finns efter efterkrigsinvandringen ett slags etniskt trasproletariat som är helt atomiserat i den betydelsen att de inte har någon släkt alls i Sverige. Det är sådana konstellationer som mamma från finland, pappa från grekland, ingen släkt och inget utom bekanta som knyter dem till landet. I andra generationen blir de oftast mulattiserade med arab eller neger. Medhi Ghezali är en sån här "svensk" - tunisierfinne är han om jag minns rätt.

De flesta svenskar - men inte alla - som skaffar barn med utlänningar tenderar att vara sådana som inte kan hävda sig på den inhemska köttmarknaden. Det handlar om män med psykiska problem, missbrukade kvinnor, runkgubbar osv. Resultatet av en sådan union brukar oftast leva en rätt så miserabel tillvaro.
Det finns nämligen signifikanta nackdelar med att ha en utländsk förälder (även om han/hon är ädelrosa) och en svensk förälder. Man har exempelvis bara tillgång till hälften av det nätverk av släktingar som en helsvensk har, och då ens svenska förälder tenderar att vara defekt på något vis så slutar man ofta som skilsmässobarn. En svenneunge har tillgång till genkapital som oftast är av högre klass, ett dubbelt så stort släktnätverk och han/hon lever oftast i en fungerade familj.
2009-10-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
App app. Du har en bristande konceptualisering av vad det innebär att vara "vit". I rasblandade områden så kommer det, om det finns tillräckligt med vitinggener, att då och då slumpmässigt uppträda människor som till det yttre ser vita ut. Inuti är de förstås fortfarande blattar. Det kommer också att uppträda människor som till det yttre är blattar, men som mentalt är mer på en vit nivå. Dessa kommer av blatteälskarna att framhållas som blattegenier.
Ingendera av dessa är vita även om den ena tar sin skönhet och den andra sin begåvning från sin vita sida. De är mestiser. Deras avkomma kommer att förfalla till standardblatteutseende eller beteende.

P.S Det finns för övrigt en jeppe på stormfront som brukar posta bilder av blonda mongoler och negrer med blå ögon varje gång någon postar något sådant som du skrev, just för att påvisa att resonerar man så, så hittar man "vita" människor hela vägen bort till Indien eller Kina. Sen är nästa steg att göra vita människor till en social konstruktion.

Jag håller med. Min tanke är dock att det nog mycket väl kan finnas ganska "rena vita" i regioner utanför Europa, även om det inte är normen och det oftast förmodligen är ett genetiskt spratt som resulterat i ett vitt skal med en blatte inuti, precis som du säger. I ett land som Turkiet finns det ju spillror av många olika folkslag, inklusive diverse vita européer. Även längre bort så finns det ju på sina håll också mindre och isolerade vita folkspillror.
Senast redigerad av Varnagel 2009-10-01 kl. 23:36.
2009-10-01, 23:40
Medlem
infidels avatar
Man kan ha flera ansatser när man avblattar Sverige. Att skjuta dem kommer inte ifråga såvida landet inte förfaller ner i inbördeskrig. Araber, negrer och deras avkomma måste hursomhelst bort för de är högdestruktiva, alternativt kan man förbjuda dem att vistas i svennereservat, där skattesystemet lokalt är förvrängt så att det favoriserar barnfamiljer extra mycket. Man kan förklara större delen av Sverige som ett svennereservat.

Angående de övriga, så kan de hanteras inom ramen för ett generellt rashygienprogram. Det finns flera former som ett sådant kan ta och nej man behöver inte sterilisera folk bara för att mamma var lett eller något sådant.
Adoptivbarn kan man ge återvändandebidrag.
I den värld som kommer så kommer det att finnas ett enormt överskott på människor och människovärdet, även här i Europa, kan därför förväntas vara ganska lågt, speciellt när det gäller svartmuskiga individer, av vilka det finns ett gigantiskt överskott.
Enda sättet för oss att överleva är att satsa på kvalitet, inte kvantitet, för i det senare är vi hopplöst efter tredje världens människomassor. Det betyder avelskontroll för att hålla nere mängden hopplöst självdestruktivt WT i ena änden och rasförbättringsprogram i genlabbet i andra änden.
2009-10-01, 23:51
Medlem
artigass avatar
Varnagel. Om det nu är så att en nordbo bosätter sig i Thailand, bör den då också bli steriliserad. Jag tänker självklart på din teori om att man inte ska blanda raser för det är skadligt. Sen vill jag gärna veta hur den vita rasen skulle vara bättre än andra "raser". Det har ju bara med mängden melatonin i huden. Kom inte och använd "ja, men titta på araberna hur de lever, slår sina fruar och skit". Allt har ju med kultur och levnadssätt att göra, problemet är att ni sitter och kollar på vridna dokumentärer på YouTube som handlar om den vita rasens renlighet och olika studier. Dessa studier var gjorda under 1800 till 1930-talet, samtidigt som man ansåg att storleken på en människas hjärna påverkar intelligensen.

Alla vet vad som sker om man knullar en familjemedlem och människan är uppbyggd för att söka sig efter partner som har särskilda gener då detta ger bättre avkommor.
2009-10-01, 23:53
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Läs om läs rätt.

Det här är kanske nåt för dig. Muslimer som SS och nazisters samarbete med muslimer under 2WW.

http://www.tellthechildrenthetruth.com/

http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/index.html
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/1-flag_jpg_jpg_jpg.htm
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/Bosnian-Muslims-reading-pro_jpg.htm
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/3-Moslems-praying_jpg_jpg_jpg.htm
http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/pages/Bosn%20soldiers_jpg_jpg_jpg.htm
2009-10-01, 23:58
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Varnagel. Om det nu är så att en nordbo bosätter sig i Thailand, bör den då också bli steriliserad. Jag tänker självklart på din teori om att man inte ska blanda raser för det är skadligt. Sen vill jag gärna veta hur den vita rasen skulle vara bättre än andra "raser". Det har ju bara med mängden melatonin i huden. Kom inte och använd "ja, men titta på araberna hur de lever, slår sina fruar och skit". Allt har ju med kultur och levnadssätt att göra, problemet är att ni sitter och kollar på vridna dokumentärer på YouTube som handlar om den vita rasens renlighet och olika studier. Dessa studier var gjorda under 1800 till 1930-talet, samtidigt som man ansåg att storleken på en människas hjärna påverkar intelligensen.

Alla vet vad som sker om man knullar en familjemedlem och människan är uppbyggd för att söka sig efter partner som har särskilda gener då detta ger bättre avkommor.

Storleken på en hjärna påverkar faktiskt intelligensen. Och nej, tror man att vitheten sitter i skinnet så tar man fel. Den sitter i hela vitingen, speciellt i hjärnan. Det här med blå ögon och ljust hår är en slags markör att man tillhör klassen av kungsvitingar, den allra ondaste sorten av viting. Det förutsätter förstås att man är vit även i övrigt, annars är man bara en neger med albinism.
2009-10-02, 00:02
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Det här är kanske nåt för dig. Muslimer som SS och nazisters samarbete med muslimer under 2WW.

De visade sig vara odugliga som soldater också. De tyska nassarna kom från rashomogena, harmoniska hem och insåg inte den monumentala oduglighet i allt som kännetecknar blattar, annars hade de inte lagt ner någon energi på att söka allierade bland sådant löskepack. Det är ju nu så att man - innan man vaknar - tror att alla andra är som en själv.
2009-10-02, 00:06
Medlem
artigass avatar
Om nu dessa muslimer var odugliga soldater. Kan du då förklara för mig hur det kom sig att de hade en civilisation, långt före vikingar här i norr kunde bygga båtar. Alla som har läst historia vet att intelligens inte något med ras att göra. Om ni nu anser att intelligens har mycket med ras att göra så talar ju ni mot er själva då sumererna och egpytierna hade utvecklat konstgjorda bevattningar samtidigt som ni åt flugsvampar och plundrade.
2009-10-02, 00:09
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Om nu dessa muslimer var odugliga soldater. Kan du då förklara för mig hur det kom sig att de hade en civilisation, långt före vikingar här i norr kunde bygga båtar. Alla som har läst historia vet att intelligens inte något med ras att göra. Om ni nu anser att intelligens har mycket med ras att göra så talar ju ni mot er själva då sumererna och egpytierna hade utvecklat konstgjorda bevattningar samtidigt som ni åt flugsvampar och plundrade.

Ok nu var det dags.

Har du inte förståt att de inte gjort nåt vettigt de senaste 500åren dumhuve ?

Lustigt att araberna hellre hade väringar (nordbor, vikingar) som livvakter och innersta cirkel hellre än deras efterblivna folk,
2009-10-02, 00:10
Medlem
SFC1977s avatar
Citat:

Måste nog hålla med Varnagel på en punkt.
Alla etniska grupper borde ha sitt eget land, hur man än vrider och vänder på det så hör man till sin etniska grupp och bör bo där. På något sett känns det som den korrekta lösningen i dagens värld och det skulle lösa en hel del problem om man kunde införa det. Däremot skulle det vara fritt att kunna bo vilket land som helst så länge man kan försörja sig, begår man ett brott så blir man utvisad på livstid. Men nu ser världen inte ut så och då kanske man borde sträva efter det i första hand, det är där Varnagel är helt fel ute, han jobbar helt enkelt på fel sett. Så länge världen ser ut som den gör så kommer han förmodligen aldrig få den Sverige han strävar efter.
2009-10-02, 00:13
Medlem
Citat:

Vita människor är helt anpassade för att leva i just det här klimatet som vi har här. Den vita hyn, det ljusa håret och de blåa ögonen, är samtliga specialanpassade för att ta upp mer solljus, att omvandla till d-vitamin och annat stoff som kroppen behöver för att skapa en massa annat stoff, t.ex ben. Helt anpassat utefter hur stark solens strålning är här, alltså t.ex ozonlagrets tjockhet. Ju närmare ekvatorn, desto starkare strålning.

Alltså blir det omvänt, de som bor där, blir formade efter det klimatet. Där behöver man tvärtom skydd mot strålningen, alltså får man mörk hy, mörkt hår och mörka ögon. Ett par intressanta teorier man kan sätta i samband med detta är t.ex negernas kraftigare benstomme, kan det vara så att de under många år medan de anpassades tillallt starkare strålning, fick överskott av d-vitamin och därmed överskott av benproduktion? Bara en tanke. Ett annat intressant faktum är att andelen laktos-intoleranta succesivt ökar, ju mörkare en människa är. Här i norden ligger vi på något 10% eller nåt, för att öka i takt med mörkheten söderut, för att ligga på 90% bland negrer. Också eventuellt relaterat till samma sak.

Detta var nu bara EN aspekt på det här med rasliga skillnader, evolutionär acklimatisering osv. Jag är dock inte alls någon sakkunnig, och därför är jag inte så haj på detaljerna i det jag beskriver. Hoppas det inte lät alldeles för obegripligt.

Att avla barn med partners som har anlag som är negativa för anpassningen till klimatet man bor i, är inte på något vis rationellt. Det är väldigt konstigt beteende, konstgjort beteende vill jag säga.

Skillnader mellan raser, t.ex klimatanpassning, är något som tar TUSENTALS år för evolutionen att skapa. Vem är egentligen "ondast" här? Den som vill bevara vad evolutionen, naturen och moder jord skapat under stor möda, och till perfektion, eller den som vill förstöra hela skiten?

För mig är svaret givet. Att förespråka rasblandning, är samma sak som att t.ex vilja utrota alla tigrar eller nåt. Det är lika illa ont.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in