2009-10-07, 13:47
Medlem
The-Overminds avatar
Att bli levande begravd men att man får luft och mat genom dropp eller liknande så att man dör av ålder.... Har varit rädd för det hela mitt liv
Citera
2009-10-07, 20:14
Medlem
CamilleDelacours avatar
Nu var det iofs tal om dödsfall som faktiskt kan hände "en vanlig svensson" men det värsta jag kan tänka mig är att bli levande begravd...
Och som någon nämnbde, få mat och syre genom rör och ligger och bara vänta på att dö... Riktigt jävligt skulle det ju vara om man råkat ut för en riktig psykopat á saw filmerna och får reda på att alla ens närmsate befinner sig i ett annat rum, redo att torteras till döds så fort du dör...

Men angående "vanliga" dödsfall så skulle jag inte vilja brinna... det känns så fruktansvärt att jag blir helt kallsvettig bara jag tä'nker på det.

Om jag själv fick välja hur jag skulle dö, skulle det vara med en heroin överdos och mina bästa låtar spelas samtidigt. Eller drunkning. Hara sakta flyta om kring i vattnet... tappar medvetande och död.

Shit nu blev det säkert en rörig text har tagit stilnoct
Citera
2009-10-08, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micke666
Att få huvudet bortskuret så som musslorna gör, skära en i halsen med en slö kniv tills huvudet lossnar. Det kan fan i mig inte vara så mysigt...

Påminde mig om en video jag såg för längesedan med några muslimer som tillfångatagit en amerikansk soldat, dom höll fast honom och verkligen skar, sågade och hackade med en jätteslö kniv i halsen på honom medan han skrek på sin mamma och grät, fan det satte sig verkligen..
Citera
2009-10-08, 13:14
Medlem
Glumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Znogg
Påminde mig om en video jag såg för längesedan med några muslimer som tillfångatagit en amerikansk soldat, dom höll fast honom och verkligen skar, sågade och hackade med en jätteslö kniv i halsen på honom medan han skrek på sin mamma och grät, fan det satte sig verkligen..

Den har jag också sett.

Det sög. Och har verkligen lämnat djupa ärr. Usch
Citera
2009-10-12, 10:53
Bannlyst
Lungcanser

Cansern sprider sig mer och mer i lungorna och det blir allt svårare att andas. Tillslut dör man av syrebrist. Hemsk död, har sett det själv.
Citera
2009-10-17, 04:56
Medlem
Att drunka är nog inte det roligaste direkt. Men jag tror att den här panikkänslan helt och hållet avtar och ersätts med något annat när kroppen/hjärnan/undermedvetna inser att det är slutet och det finns ingen mening med panikattacken längre. Vi får ju panik just för att det ska hjälpa oss i situationen, men när det är kört så kvittar det.

Därför går min röst till att vara instängd i ett rum på endast en kvadratmeter, där tak och golv sakta sakta rör sig mot varann med ett tryck som inte berörs alls av våran kropps motstånd. Är nog inte så skönt att känna hur varenda ben i kroppen knäcks.
Citera
2009-10-18, 13:29
Medlem
Glumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velocity007
Att drunka är nog inte det roligaste direkt. Men jag tror att den här panikkänslan helt och hållet avtar och ersätts med något annat när kroppen/hjärnan/undermedvetna inser att det är slutet och det finns ingen mening med panikattacken längre. Vi får ju panik just för att det ska hjälpa oss i situationen, men när det är kört så kvittar det.

Därför går min röst till att vara instängd i ett rum på endast en kvadratmeter, där tak och golv sakta sakta rör sig mot varann med ett tryck som inte berörs alls av våran kropps motstånd. Är nog inte så skönt att känna hur varenda ben i kroppen knäcks.

Hmm nä. Du har nog min röst där också.

Om detta rum krymper väldigt sakta också.
Citera
2009-10-18, 18:29
Medlem
JoliQuZs avatar
Brinna
Citera
2009-10-18, 19:58
Medlem
stengolvs avatar
drukna måste ju vara hemskt :/
Citera
2009-10-18, 21:35
Medlem
citymormors avatar
Uppäten levande.
Citera
2009-10-18, 22:11
Bannlyst
Första "fällan" i Saw V
Citera
2009-10-18, 22:18
Medlem
SteelVolumes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakula09
Värsta sättet att dö på enligt mig är:

Att braka igenom en tjockt isbelagd sjö och sedan när man ligger i vattnet under isen och febrilt letar efter ett ställe att komma upp igenom så ser man hur ens flickvän strular med en annan snubbe och vinkar och ler ner mot isen. Fyfan vad hemskt, bedragen under tiden man drunknar.

Du läste mina tankar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in