2009-09-30, 00:02
Medlem
Bargents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boostankan
Har hört från flera håll att det skönaste sättet att dö på är faktiskt att drunka.
Känns som en skottkärra med skitsnack. Hur jämför folk som "överlevt" en drunkning det med andra sätt att dö på?
Citera
2009-09-30, 00:02
Medlem
Att dö ensam måste vara det värsta sättet.
Citera
2009-09-30, 00:04
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HearitLoudess
Att göran person sitter på ditt ansikte så du kvävs till döds med näsan rakt i krysset på hans håriga röv
Du reggade en ny användare bara för att kunna skriva det där, erkänn?
Citat:
kolla in wikipedias svar på dödsstraff så lär du få en del bra förslag
Det räknas väl mer som tortyr?
Citera
2009-09-30, 00:05
Medlem
boostankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bargent
Känns som en skottkärra med skitsnack. Hur jämför folk som "överlevt" en drunkning det med andra sätt att dö på?
De behöver väl inte jämföra med något? Om jag slår dig i skallen med en stekpanna och du tycker det är skönt, behöver du då prova att bli slagen med ett basebollträ för att konstatera att stekpannan verkligen är skön? Nej.
Citera
2009-09-30, 00:07
Medlem
p0wnis avatar
Dö av rabies kan inte vara allt för kul. sök "rabies victim" på youtube tex. Att gå ingenom ett sådant helvete först. sen avlida. Usch.

Fast, att ranka ett sätt att dö på som värst är svårt.

Eller att dö såhär
http://www.youtube.com/watch?v=amT2NqiW-QE
Klämd i en bil som brinner. kommer inte ut. tutar från insidan av bilen för att visa att man fortfarande lever.... i några sekunder till.
Senast redigerad av p0wni 2009-09-30 kl. 00:20.
Citera
2009-09-30, 00:13
Medlem
Kom igen nu, kvävd? Är det det bästa folk har att komma med. Lite mer fantasi i debatten behövs, jag kan tänka mig en hel drös med sätt att dö på som får kvävning att framstå som riktigt mysigt. Vad sägs om att bli äten levande av att stort rovdjur, typ haj eller en isbjörn, lejon etc?
Citera
2009-09-30, 00:14
Bannlyst
måste hålla med, brinna till döds eller kvävas ligger top 3 på min lista.

skulle inte heller vara skönt att bli klämd till döds, med början på fötterna och sen sakta men säkert uppåt mot de övre delarna av en sådan maskin som kan ses vid vägarbete som jämnar asfalten. räknas kanske som tortyr, svårt att dra en gräns där.
Citera
2009-09-30, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sympatico
Kom igen nu, kvävd? Är det det bästa folk har att komma med. Lite mer fantasi i debatten behövs, jag kan tänka mig en hel drös med sätt att dö på som får kvävning att framstå som riktigt mysigt. Vad sägs om att bli äten levande av att stort rovdjur, typ haj eller en isbjörn, lejon etc?

tänkte mer på naturliga dödsfall som kan hända en medelsvensson.
Citera
2009-09-30, 00:16
Medlem
boostankans avatar
Att ligga ensam och förblöda efter någon bilkrock är nog inte så trevligt...
Citera
2009-09-30, 01:16
Medlem
azXigs avatar
Fastklämd i en bil som börjar brinna
Kvävd
"Manglad" med fötterna först
Släpad efter en bil i hög hastighet kanske också
Citera
2009-09-30, 01:20
Medlem
Gladiators avatar
Fastbunden och uppäten av 24 brunråttor eller bli hjälknullad av ett gäng vitlöksdoftande muskulösa turkar. Finns säkert värre sätt at dö på men rent spontant kommer jag inte på något just nu.
Citera
2009-09-30, 01:23
Medlem
fnuskes avatar
Oälskad och negligerad utan att ha uppnått något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in