Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-25, 23:44
Medlem
Hannibal.Lecters avatar
Har inte rökt mentol sedan tonåren, jag är 30 nu. Men så idag i kassan så köpte kunden före mig Blå Blend. Kom o tänka på mentolen, så jag köpte själv ett paket Marlboro Menthol (de gröna). O dessa var fan i mig goda! Mina polare har alltid tyckt det varit lite gay att röka mentol, men vad tycker ni om mentol-cigaretter?
Citera
2009-09-25, 23:49
Medlem
Det känns gay som fan att köpa Mentol-cigaretter. Fast jag har inte så mycket problem med homoestetik. En väldigt positiv sak med Mentol-cigaretter är att det helt plötsligt känns nyttigt att röka. Det känns inte som att man förstör luftvägarna utan mer som att man tar en Vicks Blå.
Citera
2009-09-26, 00:33
Medlem
sladds avatar
För mig är level menthol favoriten.
Citera
2009-09-26, 00:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannibal.Lecter
Har inte rökt mentol sedan tonåren, jag är 30 nu. Men så idag i kassan så köpte kunden före mig Blå Blend. Kom o tänka på mentolen, så jag köpte själv ett paket Marlboro Menthol (de gröna). O dessa var fan i mig goda! Mina polare har alltid tyckt det varit lite gay att röka mentol, men vad tycker ni om mentol-cigaretter?

En del gillar dem Godaste menthol ciggen!
Jag köper ett paket emellanåt men föredrar vanliga.
Citera
2009-09-26, 01:45
Medlem
azXigs avatar
Feströker, då köper ja alltid Marlboro Menthol. Känns frächast och godast att röka tycker jag
Citera
2009-09-26, 02:33
Medlem
Det är bara tjejer och killar som använder smink som röker menthol.

Eller bara och bara, för det mesta är det de.
Själv vill jag ha tobak som smakar tobak, vill jag ha nått som smakar menthol tar jag en halstablett eller ett tuggummi.
Men det är min personliga åsikt, du får gjärna röka menthol,hasch eller crack för den delen, även fast det är mest negrer som röker det sistnämda.
Citera
2009-09-26, 03:03
Medlem
Shindors avatar
Ett paket menthol kan vara gott att bryta av med någon gång ibland, gärna Right . Personligen tycker jag dock att man vänjer sig vid mentholsmaken ganska snabbt, den "friska smaken" försvinner efter ett visst antal
Citera
2009-09-26, 03:19
Medlem
Kronoparks hunds avatar
riktigt vidrigt faktiskt.
Citera
2009-09-26, 03:25
Medlem
lafemmefatales avatar
Riktigt goda och ger en superskön kick. Det har visserligen med nikotinhalt att göra men det ger fan inte samma känsla när man tar en John Silver ens.

Marlboro Menthol var de enda cigg jag köpte när jag rökte. Nu har jag slutat sen två månader tillbaka (ingen specifik orsak) och visst saknar jag dem ibland.
Citera
2009-09-26, 21:34
Medlem
FlyingHighs avatar
Jag har alltid blivit halvdissad för att jag gillar mentholcig.

Ett packet Lock eller Prince Menthol är bara trevligt.

Skulle dock aldrig kunna tänka mig att bara röka menthol då man efter tre på en timme mår så jävla dåligt.

Känns nice att varva med dock.
Citera
2009-09-27, 12:54
Medlem
Rakiis avatar
Hände mig en gång hos turkkiosken på hörnet där jag bor att de hade slut på Marlboro (Röd) som jag vanligtvis röker och fick köpa ett paket Menthol i stället, tror fan jag aldrig rökt mer osmakligare cigaretter.
Citera
2009-09-27, 17:05
Medlem
Random~s avatar
Det första paketet är gott, röker man mer än så är det skitäckligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto