• 1
  • 2
2009-09-25, 20:22
Medlem
Troas avatar
Tänkte litegrand på det här forumet och min uppfattning är att det är en mycket interessant terräng med mängder av brillianta personligheter och träskallar, pundare, poliser, säkert också terrorister.

Kan ni tänka er ett flashback där du har i princip allt om dig själv som du vill att folk ska se eller läsa - vore det då inte rätt häftigt med ett exempelvis något sätt att göra så att en/alla användare, om han eller hon nu vill göra det, kunde gå till sin profil och göra den lite mer personlig, t ex att man måla sin egen background med grafiti eller ett foto över en sjö med solnedgång och ett par ruttna träd, där du kan länka till dina egna sidor/favoriter.

Som sitt eget lilla mysrum s.a.s, finns även möjlighet att till exempelvis ha en videospelare och direkt sourse från någon torrent, detta kanske inte är så koolt men jag fantiserar bara lite. Och sedan kan inte vem som helst klampa in, nej man måste bli inbjuden för att ha access.(moderatorer och admin har naturligt vis access så att ingen blir hotad eller sexuellt trakasserad eller dylikt trams) Jag vet inte, tycker bara det skulle bli 'mer' Flashback s.a.s. men det kanske bara skulle dra ner det å andra sidan, folk börjar tycka att det luktar lunarstorm och facebook och allt möjligt och så fort någon nämner något om dessa sidor så blir ämnet kvickt väldigt kallt att hålla i vilket jag anser vara en naturlig reaktion om man är FB'are.

Hursom, det vara bara en tanke, kanske var den bäst så som den var, som tanke..........

Kommer väl bli en hel del pajkastning osv men det tar jag.
Citera
2009-09-25, 20:24
Medlem
Chigarans avatar
Sjukt gay och dåligt förslag. Det räcker med allt som har ändrats de senaste åren, det behövs ingen lunarfiering av FB.
Citera
2009-09-25, 20:24
Medlem
kavajmongots avatar
Nej det låter bara korkat. Finns flera communitys i sverige men bara ett stort, anonymt forum.
Citera
2009-09-25, 20:26
Medlem
En Lunarklon alltså?
Citera
2009-09-25, 20:27
Medlem
Extras avatar
Skulle kastat paj direkt men eftersom du har arshavin som avatar så gör jag inte det

Skämt åsido, kanske vore något men tror inte att det finns en så särskilt stor efterfrågan på det här.
Citera
2009-09-25, 20:27
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
Tänkte litegrand på det här forumet och min uppfattning är att det är en mycket interessant terräng med mängder av brillianta personligheter och träskallar, pundare, poliser, säkert också terrorister.

Kan ni tänka er ett flashback där du har i princip allt om dig själv som du vill att folk ska se eller läsa - vore det då inte rätt häftigt med ett exempelvis något sätt att göra så att en/alla användare, om han eller hon nu vill göra det, kunde gå till sin profil och göra den lite mer personlig, t ex att man måla sin egen background med grafiti eller ett foto över en sjö med solnedgång och ett par ruttna träd, där du kan länka till dina egna sidor/favoriter.

Som sitt eget lilla mysrum s.a.s, finns även möjlighet att till exempelvis ha en videospelare och direkt sourse från någon torrent, detta kanske inte är så koolt men jag fantiserar bara lite. Och sedan kan inte vem som helst klampa in, nej man måste bli inbjuden för att ha access.(moderatorer och admin har naturligt vis access så att ingen blir hotad eller sexuellt trakasserad eller dylikt trams) Jag vet inte, tycker bara det skulle bli 'mer' Flashback s.a.s. men det kanske bara skulle dra ner det å andra sidan, folk börjar tycka att det luktar lunarstorm och facebook och allt möjligt och så fort någon nämner något om dessa sidor så blir ämnet kvickt väldigt kallt att hålla i vilket jag anser vara en naturlig reaktion om man är FB'are.

Hursom, det vara bara en tanke, kanske var den bäst så som den var, som tanke..........

Kommer väl bli en hel del pajkastning osv men det tar jag.

Fan va gay din idé låter. Jag kastar därmed första pajen. Apkass idé helt enkelt.

EDIT: Haha knappast första pajen! Tji fick jag.
Citera
2009-09-25, 20:28
Medlem
JuggernautBitchs avatar
Ja varför inte ett litet myzkårner där man kan välja tapet och byxor på mulattpixelgubben?
Citera
2009-09-25, 20:29
Medlem
Troas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Sjukt gay och dåligt förslag. Det räcker med allt som har ändrats de senaste åren, det behövs ingen lunarfiering av FB.

Jag har inte sett mycket ändringar förutom ett par med smilies.

Tänkte med att det var en dålig idée, ville bara se hurpass lång tid bödeln tog på sig to go to work.
Citera
2009-09-25, 20:31
Medlem
uainds avatar
Citat:

Tänkte med att det var en dålig idée, ville bara se hurpass lång tid bödeln tog på sig to go to work.
Did we make you proud?
Citera
2009-09-25, 20:32
Medlem
Brottweilers avatar
Citat:

Snygg save.
Citera
2009-09-25, 22:57
Medlem
csts avatar
Övrigt > Flashback

/mod
Citera
2009-09-25, 23:01
Medlem
boostankans avatar
Du vill att flashback ska bli en community ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in