Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-24, 14:29
  #1
Medlem
Zm10s avatar
Tjena tjena...

Tänkte höra om nån vet hur pass det funkar med att blanda Giggles med trip e?!
Droppa precis en giggles men glömde att jag lite innan hade droppat 7 citodon, paracetamol + lever = illa jag vet men frågan är om man får ut lika mycket av tripp e.n eller ska man vänta tills imorn med den?



Edit: By the way, har morning glory också om någon tycker att det skulle passa bättre idag? synpunkter!!!
__________________
Senast redigerad av Zm10 2009-09-24 kl. 14:36.
Citera
2009-09-24, 14:52
  #2
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag tror du borde ta bättre hand om din snart jävligt sköra kropp.



Och om du inte kunde läsa mellan.. raden, så är det nej. du borde inte knarka mer.
Citera
2009-09-24, 15:07
  #3
Medlem
Zm10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Jag tror du borde ta bättre hand om din snart jävligt sköra kropp.



Och om du inte kunde läsa mellan.. raden, så är det nej. du borde inte knarka mer.



Jo tack jag vet hur det tär på kroppen, men den är redan körd efter andra omständigheter.
Men frågan var inte en hälsofråga utan en trippfråga.

Edit: Citodonen är på recept av läkare, dock lite över ordinerad dos, men ändå för andra saker än, för att citera dig "knarka" på.
__________________
Senast redigerad av Zm10 2009-09-24 kl. 15:26.
Citera
2009-09-24, 19:35
  #4
Medlem
Zm10s avatar
edit: ...
__________________
Senast redigerad av Zm10 2009-09-24 kl. 19:44.
Citera
2009-09-24, 19:36
  #5
Medlem
Skeppohojs avatar
Vet inte hur det e med citodon men jag tog trip-e och giggle igår. (2 trip-e + 1,5 giggle). Jag vart ju tydligt hög på det. Kändes i alla fall rätt mkt. Det var inte kul att landa kan jag säga.
Citera
2009-09-24, 19:46
  #6
Medlem
Zm10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppohoj
Vet inte hur det e med citodon men jag tog trip-e och giggle igår. (2 trip-e + 1,5 giggle). Jag vart ju tydligt hög på det. Kändes i alla fall rätt mkt. Det var inte kul att landa kan jag säga.


Alright!

Droppa de förut och måste säga att jag inte fick nån mer effekt än lite varm i kroppen, tjejen däremot blev trött som satan, ligger å dunar här breve.. Hon har inte käkat några citodon heller.
Citera
2009-09-24, 19:53
  #7
Medlem
Skeppohojs avatar
Kanske ska skippa resten? Verkar klokast. För mej slog skiten till på riktigt efter ca 1½ timme. Vill inte vara sån men, kanske bäst att ta resten imorgon eller iaf vänta och se.
Citera
2009-09-24, 22:10
  #8
Medlem
Zm10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppohoj
Kanske ska skippa resten? Verkar klokast. För mej slog skiten till på riktigt efter ca 1½ timme. Vill inte vara sån men, kanske bäst att ta resten imorgon eller iaf vänta och se.


Yes, morning glory fröna får vänta...
Just nu svänger det mesta efter ett par Stilnoct

Ha de gött
Citera
2009-09-24, 22:19
  #9
Medlem
Real1Samas avatar
Hellre MG frön än Trip-E any day.
Citera
2011-01-29, 15:23
  #10
Medlem
Zm10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Hellre MG frön än Trip-E any day.
ärligt håll käften fitta och säg mig ni andra var jag kan beställa syra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback