2011-05-18, 20:35
Medlem
ledarskaps avatar
Hej!

Är det någon som vet hur man fixar så att man får en bild längst upp på sin kanal?
ex. http://www.youtube.com/user/thelonelyisland
2011-05-19, 00:39
Medlem
Virrevargs avatar
Youtube verkar vara lite halvnere just nu. Levererar en "502 Server Error"
2011-05-19, 00:43
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virrevarg
Youtube verkar vara lite halvnere just nu. Levererar en "502 Server Error"

Då var det inte bara jag alltså...
2011-05-19, 01:00
Medlem
Herr_Greens avatar
Japp, ERROR 502 SERVER ERROR..

Får hoppas att det kommer upp snart igen!
2011-05-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ledarskap
Hej!

Är det någon som vet hur man fixar så att man får en bild längst upp på sin kanal?
ex. http://www.youtube.com/user/thelonelyisland

Du måste vara YouTube partner för det.
2011-05-20, 01:28
Medlem
varför laggar 1080p för mig men inte 720p

har 100mbit och mycket bra dator kan jag lova...
2011-05-21, 00:28
Bannlyst
Man kan tydligen inte ändra emailadress om man redan skrivit in en gmail adress. Synd. Undrar när man kan göra det?

Jag vill ändra till en annan gmail adress. Nu måste jag logga in varje gång jag går till YouTube, men då loggas jag ut ur iGoogle startsida.
2011-05-22, 20:27
Medlem
Är det bara jag som inte kan se hur mycket jag har buffrat när jag kollar på klipp? Har frågat några polare, men alla kan se. Någon som upplever samma/som vet vad som kan vara fel?
2011-05-23, 20:58
Medlem
Dubsteps avatar
De senaste par månaderna har det fuckat helt för mig på youtube, den slutar buffra ett par % in i filmen, varje gång. Inte internet som e segt, utan den tappar kopplingen helt. Gör ingen skillnad vilken kvalite det är, men om man hoppar ner ett steg i kvalitetsnivå flyter den på, med ett par undantag. Har bra internet (100/100) och bor centralt, så tvivlar på att det är mitt inet som strula.

Om man kollar debug-rutan syns det att den bara laddar ett par % och sedan dör.

DÄREMOT, om jag kollar via en inbäddad eller äldre spelare funkar det perfa

Citat:
Ursprungligen postat av aggeabo
Är det bara jag som inte kan se hur mycket jag har buffrat när jag kollar på klipp? Har frågat några polare, men alla kan se. Någon som upplever samma/som vet vad som kan vara fel?
Samma här, har ingen aning om vad som e fel tho
2011-05-25, 21:38
Medlem
MissTeheran2009s avatar
har små irriterande hack ungefär varannan sekund när jag tittar nu som snabbt bara hackar till bilden. Ljudet och streamingen fungerar men bilden hackar ändå. Några fler som har eller vad kan det vara? Är väldigt irriterande att titta
2011-05-26, 22:18
Medlem
CEBZs avatar
Youtube virus?

http://imageshack.us/photo/my-images/33/namnlsyk.png/

Är skitjobbigt. Youtube är jätte knas. Det laggar och jag blir allmänt förbannad. Det är även en gulram runt klippet som ni kan se på bilden, även dendär "råda tråden" (ni fattar) är inte alls som den ska. Den hackar osv.

Är det bara jag som har detta problem och är det någon som vet vad det är?
2011-05-26, 22:45
Medlem
KemiskaAlis avatar
Vet att vissa har haft problem med youtube samtidigt som de kör andra program i bakgrunder, speciellt spel. Lösningen för att få bort det "lag" som uppstod var: Högerklicka -> inställningar -> kryssa ur "maskinvaruaccelerations-rutan".

Du kan prova om det gör någon skillnad att stänga av den, annars vet jag inte. Gammal version av flash kanske?

Har ingen aning om vad den gula rander är dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in