2011-05-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrim
Vad krävs för att mitt Youtubenamn kommer upp automatiskt i search-bar?

Flera stavar fel på namnet, så det skulle vara bra om det kom upp automatiskt när man skriver de första bokstäverna. Om man stavar fel, så kommer det inte upp "menade du *mitt youtubenamn*" utan det står "hittade inga resultat".

Om man skriver min kompis youtubenamn däremot, då står det namn + låtnamn...
Vill att det ska bli så för mig med (Jag skapar musik).

Det krävs att många söker på det eller att den personen har varit aktiv mycket skulle jag gissa på.
2011-05-07, 13:35
Medlem
TheGrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Det krävs att många söker på det eller att den personen har varit aktiv mycket skulle jag gissa på.

Jaha okej!
Men vad menar du med "mycket aktiv"?

Jag är inne dagligen på Youtube, men det är en gång i månaden jag laddar upp mina låtar. (Sätter kvalité framför kvantitet).
2011-05-09, 01:31
Medlem
Melongrasss avatar
Vad pysslar de med? Såfort man sett klart på ett klipp så börjar någon related låt spelas, och som om inte det vore tillräckligt irriterande så är volymen på just det klippet dubbelt så högt.

Går det att ändra?
2011-05-09, 01:35
Medlem
SilverBjorns avatar
Postar detta ännu en gång i hopp om hjälp.

Jag har ett problem som vart ett bra tag nu.

Varje gång jag röstar på en video, eller, "like/dislikar" en video på youtube sätts det nån jävla cookie som gör att jag inte kan surfa sidan. Sidan "ansluter" i några minuter sen blir det vit sida. Om jag tar bort cookiefanskapet fungerar det igen. Men seriöst, måste ju kunna använda sidan fullt ut?
Vad är detta?
Någon som har samma problem?
Vet någon hur jag löser det?

Tack på förhand.
2011-05-09, 14:19
Medlem
Hej, nu behöver jag lite hjälp!

Jag skulle gärna vilja avsluta mitt youtube-konto (och myspace-konto), MEN jag kan inte längre logga in på den mailadressen jag har registrerat dessa båda konton på. Och jag har glömt mitt lösenord. Därför kan jag inte få mitt lösenord skickat till min mail, för jag kommer inte in på den.

Har försökt få kontakt med både youtube och myspace, men det verkar inte finnas någon kontaktmöjlighet. Är det någon som vet hur man kan göra??

Har inte varit inloggad på säkert ett år, men sidorna försvinner ändå inte av sig själv.

Hjälp!? Tack!
2011-05-09, 20:46
Medlem
Kongo_89s avatar
Hej hur hänvisar man till något i videon i en kommentar? en del får ju blå text när de tex skriver "5.33" och så när man klickar på den hoppar jag direkt dit. men hur kan jag skriva det så att jag får samma grej?

snälla hjälp!
2011-05-11, 09:32
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melongrass
Vad pysslar de med? Såfort man sett klart på ett klipp så börjar någon related låt spelas, och som om inte det vore tillräckligt irriterande så är volymen på just det klippet dubbelt så högt.

Går det att ändra?

Ingen???
2011-05-11, 17:29
Medlem
Meskilstunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongo_89
Hej hur hänvisar man till något i videon i en kommentar? en del får ju blå text när de tex skriver "5.33" och så när man klickar på den hoppar jag direkt dit. men hur kan jag skriva det så att jag får samma grej?

snälla hjälp!

Nej, det är bara de som skriver 5:33 som får den automatiska länkningen, så använd kolon så ska det gå automatiskt.
2011-05-11, 18:11
Medlem
Finns det något sätt att stänga av så att man inte spelar upp relaterade videos efter att videon man kollar tagit slut? Satans irriterande om man spelar spel och måste tabba ur för att stänga av någon random skit video. Jag tror dem har lagt till den här funktionen för några dagar sen. Edit: Någon hade frågat om samma sak redan, ber om ursäkt. https://www.flashback.org/sp30518488
Senast redigerad av Nerevarine 2011-05-11 kl. 18:13.
2011-05-12, 19:45
Medlem
Jag laddade upp en youtube video runt år 2007 men har sedan länge tagit bort den. Jag har av en slump hittad länken igen, fast som sagt så är den borta. Finns det något sätt att få tillbaka den?

PS: Redan prövat annotations "buggen".
2011-05-15, 10:48
Medlem
Adobes avatar
[edit] skitsamma, fixat
2011-05-15, 11:32
Medlem
Sista_Bossens avatar
Varför i tusan kommer relaterade ämnen upp INNAN klippet man kollat på spelats färdigt?
Man hinner inte se slutet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in