2015-03-06, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
stevia är inte förbjudet i livsmedel.

Japp läste att det hade varit tillåtet ett tag.
Citera
2015-03-17, 20:39
Medlem
På scandic Opalen ikväll. (Tjänsteresa bokat på sedvanligt sätt då World Venture inte kan ordna prisvärda resor)
Utanför står en AMG Mercedes cab nonchalant felparkerad med parkeringsbot på framrutan. Gissa vilka som har möte här ikväll? Jo, frälsningsmöte för Kyänis fantastiska pyramid.. EEeh, produkter, menar jag.
Citera
2015-03-17, 21:22
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inge.namn
På scandic Opalen ikväll. (Tjänsteresa bokat på sedvanligt sätt då World Venture inte kan ordna prisvärda resor)
Utanför står en AMG Mercedes cab nonchalant felparkerad med parkeringsbot på framrutan. Gissa vilka som har möte här ikväll? Jo, frälsningsmöte för Kyänis fantastiska pyramid.. EEeh, produkter, menar jag.
Kul med Mercan och p-bot, en typisk sak jag hade blivit impad av som nittonåring. Och visst, jag skulle kunna tycka det är lite fräckt än i dag. Men mer som att de är duktiga på marknadsföring.

Hoppas vi får någon rapport från frälsningsmötet. Ett anfall på den här tråden, kanske? :-)
Citera
2015-03-17, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Kul med Mercan och p-bot, en typisk sak jag hade blivit impad av som nittonåring. Och visst, jag skulle kunna tycka det är lite fräckt än i dag. Men mer som att de är duktiga på marknadsföring.

Hoppas vi får någon rapport från frälsningsmötet. Ett anfall på den här tråden, kanske? :-)

Nu var ju inte jag med på mötet, men satt vid receptionen och smuttade på en öl och slappade. Två snubbar som verkade bekanta med varandra kom ut först och försvann i varsin DKW.
Den ena Kyänistrajpad, den andra utan bomärke. Därefter kom kanske 4 random bytesdjur och sist två jämntjocka, medelålders, män i spetsiga skor och blanka kostymer som inkasserade parkeringsboten och pös iväg i Merzan.
Citera
2015-03-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inge.namn
Du skulle gått in och lyssnat!

Parkeringsboten blir kul att berätta om för presentatören Tack för info!
Citera
2015-04-02, 14:35
Medlem
mjps avatar
kyäni fungerar det?

Det är nåt sorts super nyttig grej typ och är det ett sorts pyramidspel?..https://www.youtube.com/watch?v=CEtP...ature=youtu.be
Citera
2015-04-02, 15:26
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag tog mig friheten att rättstava dina frågor

Citat:
Ursprungligen postat av mjp
Är det någon sorts supernyttig grej?

Nej. Blåbär är nyttigt men Kyäni överdriver starkt sina superblåbär från Alaska. Du kommer troligen aldrig märka någon skillnad motför om du inte tog dem. Köp frusna blåbär och lägg i frukostgröten/filen i stället eller ett tillskott på hälsokost/apotek. Det kommer göra att du förlorar mindre pengar men ändå får samma effekt.

Citat:
Är det en typ av pyramidspel?

Ja. Det är ett typexempel på pyramidspel. Du kommer antingen lura alla du känner eller förlora pengar på det. Antingen skiter du i det, förlorar alla vänner eller tjänar lite pengar för mycket arbete... Jag hade skitit i det.
Citera
2015-04-29, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag tog mig friheten att rättstava dina frågor

Nej. Blåbär är nyttigt men Kyäni överdriver starkt sina superblåbär från Alaska. Du kommer troligen aldrig märka någon skillnad motför om du inte tog dem. Köp frusna blåbär och lägg i frukostgröten/filen i stället eller ett tillskott på hälsokost/apotek. Det kommer göra att du förlorar mindre pengar men ändå får samma effekt.

Ja. Det är ett typexempel på pyramidspel. Du kommer antingen lura alla du känner eller förlora pengar på det. Antingen skiter du i det, förlorar alla vänner eller tjänar lite pengar för mycket arbete... Jag hade skitit i det.

Vad har du för källor till din kritik? Vad har du för erfarenheter med produkterna? Eftersom du kan uttala dig att frysta bär fungerar lika bra, så börjat jag undra.
Citera
2015-04-29, 13:11
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Vad har du för källor till din kritik? Vad har du för erfarenheter med produkterna? Eftersom du kan uttala dig att frysta bär fungerar lika bra, så börjat jag undra.
du skrev ju post nummer 500 i tråden.
du KAN ju läsa den från start istället för att hoppa in från ingenstans och börja gaffla.

tror du finner svar på allt.
Citera
2015-04-29, 17:04
Medlem
VanitaToftbys avatar
mash08
Efter att du läst hela tråden, kan du fortsätta med läsa tråden om Kyäni på VOFs forum
http://forum.vof.se/viewtopic.php?t=9164
Kommer att ge dig flera timmars underhållning.

OnT
Ett par veckor sedan skådades en vit Merca med Kyänidekaler parkerad utanför en Skövdes hotell.
Kanske var det nya stackare som rekryterades till saftcammen.
Citera
2015-04-29, 23:28
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Jag, urverksapelsin, är källan. Andra källor är Geigeruniversitetets i Geneve med flera tusen deltagare; Archeleinstitutet i Zurich som är Europas ledande expertis på cancerforskning, samt rapporten från Seegeruniversitetet i Califonien 2010.

Jag hade cancer, stroke, hjärtinfarkt och hjärt och kärlsjukdomar. Jag drack Kyäni juice enligt rekommendation varje tid jag skulle, ändå fortsatte cancern, stroken, infarkterna och hjärt o kärlsjukdomarna.

Nu kan jag knappast stå!
Och detta trots att jag lagt ner miljoner på Kyäni, Noni och auditering med e-meter.
Citera
2015-05-05, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Jag, urverksapelsin, är källan. Andra källor är Geigeruniversitetets i Geneve med flera tusen deltagare; Archeleinstitutet i Zurich som är Europas ledande expertis på cancerforskning, samt rapporten från Seegeruniversitetet i Califonien 2010.

Jag hade cancer, stroke, hjärtinfarkt och hjärt och kärlsjukdomar. Jag drack Kyäni juice enligt rekommendation varje tid jag skulle, ändå fortsatte cancern, stroken, infarkterna och hjärt o kärlsjukdomarna.

Nu kan jag knappast stå!
Och detta trots att jag lagt ner miljoner på Kyäni, Noni och auditering med e-meter.
Har du kvitton på dina utlägg? Eller är du värdelös på att trolla?

Ni är gulliga. Baserar era åsikter på andras åsikter. Utan någon vidare källa.

Tråden är fylld med okunskap. Testa en månadskonsumtion, sedan kan ni börja kritisera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in