2011-02-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baudiraud
Vet du hur man löser detta? Fattar ingenting, prövat med 3 olika kort, 2 e-kort från Swedbank och sedan mitt vanliga Visa kort från swedbank, 8kr har reserverats men ej dragit, det första köpet kunde jag annulera men det andra köpet kommer väl bli annulerat om 7 dagar om jag inte läst fel? Dvs per automatik.
Har inte försökt någon mer gång, har du? Kanske var det bara ett tillfälligt fel.
Citera
2011-02-11, 01:05
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Fungerar det inte om du installerar Appbrain-appen på din tel och sedan installerar direkt i webläsaren i datorn. Den ska ju då fjärrinstalleras på din telefon. Prova senare i annat fall, är säkert tillfälligt fel.
sådär, nu har jag uppgraderat till android 2.1 och det var inga problem att installera winamp från market efter det, så det måste ha varit där skon klämde. och ja, fjärrkontrollen på headsetet funkar även när knapplåset är på! lycka. tack för alla tips.
Citera
2011-02-11, 15:32
Medlem
Lagergrens avatar
Hur tar man bort appar från "My apps" i market? jag har avinstallerat en free-app men den ligger fortfarande kvar i 'My apps'. Någon?

Har Galaxy S
Citera
2011-02-11, 15:41
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagergren
Hur tar man bort appar från "My apps" i market? jag har avinstallerat en free-app men den ligger fortfarande kvar i 'My apps'. Någon?

Har Galaxy S
När du avinstallerat appen försvinner den från listan.
Du behöver oftast uppdatera sidan, dvs gå till någon annan sida sen tillbaka.
Citera
2011-02-11, 16:27
Medlem
Lagergrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lullebulle1
När du avinstallerat appen försvinner den från listan.
Du behöver oftast uppdatera sidan, dvs gå till någon annan sida sen tillbaka.

Inget resultat efter det, provade även att starta om mobilen, försvann inte då heller.
Läste på random-forum att det skulle försvinna av sig själv efter ca 24timmar, men den kommentaren sågades ganska hårt.
Vad tror du? stör mig som fan på att den ligger där.
Citera
2011-02-11, 17:00
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Inget resultat efter det, provade även att starta om mobilen, försvann inte då heller.
Läste på random-forum att det skulle försvinna av sig själv efter ca 24timmar, men den kommentaren sågades ganska hårt.
Vad tror du? stör mig som fan på att den ligger där.
Är det en köpt app?
I sånna fall kanske den ligger kvar, vet inte säkert då jag aldrig köpt någon app.
Citera
2011-02-11, 17:08
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:

Har Galaxy S
Går det att avinstallera den genom market?
Citera
2011-02-11, 20:26
Medlem
Harry_s avatar
när man inst. whatsapp så skickar den sms med "kod" till telefonen
om man har den koden från en annan användare kan man då få personens sms?
Citera
2011-02-11, 20:30
Medlem
Hemmabygges avatar
Kollat genom tråden lite, hittar dock bara en massa diskussioner! Någon som har tips på några apps som man MÅSTE (HEHE) ha? Beställde nyligen en HTC Legend om det är till någon nytta..
Citera
2011-02-11, 20:54
Medlem
General i götets avatar
Varför finns det ingen vettig Unibet app? Känns smidigare än att gå in via hemsidan varje gång - Även om den är optimerad för mobiler.
Citera
2011-02-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Varför finns det ingen vettig Unibet app? Känns smidigare än att gå in via hemsidan varje gång - Även om den är optimerad för mobiler.

http://www.androidpit.com/en/android....unibet/Unibet
Citera
2011-02-12, 00:44
Medlem
Lagergrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lullebulle1
Är det en köpt app?
I sånna fall kanske den ligger kvar, vet inte säkert då jag aldrig köpt någon app.

Nej, gratis, "Pocket Legends" heter appen.

Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Går det att avinstallera den genom market?

Ja, jag har även provat att installera den igen och avinstallerat den från Settings - Manage applications och avinstallerat därifrån men den har inte försvunnit då heller :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in